Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anker vi Tingagers karantæne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Hvor er det dog godt, denne mulighed findes, så vi efterfølgende fik retfærdighed (næsten). Men som neverland skriver, ville den forkerte dom kunne have kostet os dyrt. Jeg siger absolut ja til videohjælp i kampafgørende situationer - som straffespark, røde kort og i nogle situationer, hvor dommeren annullerer et mål f.eks pgra offside.
    Det er svært. Der er mange gråzoner. Hvad med sådan en situation, som førte til AGF's straffespark mod os? Lad os nu lege, at forseelsen var der, så havde det jo stadig været forkert, at de fik det, fordi der så oplagt var frispark til Barrett lige inden. Skal man så også kunne appelere det? Og hvad hvis det frispark var foregået længere oppe på banen.
    Jeg er ikke decideret imod videohjælp, men man skal godt nok lave nogle meget klare regler før det ikke også bare medfører ballade

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Da han så det første gang efter kampen fastholdt han sin dom, så mon ikke det er diciplinærudvalget ,der har tvunget ham til det nye synspunkt.
      Det er jo også en forholdsvis ny regel, og det er en fortolkningssag. Man kan vel godt forestille sig, at de har haft en diskussion i dommergruppen (og disciplinærudvalget) om, hvordan den aktuelle situation skulle bedømmes.

      Jeg er bare glad for, at de er nået frem til den "rigtige" konklusion. Og er også meget (positivt) overrasket over det!

      Comment


        #18
        Lidt fra Tingager

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/t...en-lille-sejr/

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Tingager har lidt erkendt selve straffesparket.
          Det synes jeg nu ikke, og slet ikke med tanke på at Marvin Pourie kontakter Tingager erterfølgende, og fortæller ham, at han ikke rører ham... Så hvorfor skulle han lidt erkende at der er straffe?

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
            Det synes jeg nu ikke, og slet ikke med tanke på at Marvin Pourie kontakter Tingager erterfølgende, og fortæller ham, at han ikke rører ham... Så hvorfor skulle han lidt erkende at der er straffe?
            Det har jeg ikke lige noteret mig skulle været?? Link?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det har jeg ikke lige noteret mig skulle været?? Link?
              Du kan fange "linket" nede i Ådalen. Han hedder Frederik Tingager.

              ... eller tage til Randers og snakke med Marvin, men tænker Ådalen er lidt nemmere. :-)

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                Du kan fange "linket" nede i Ådalen. Han hedder Frederik Tingager.

                ... eller tage til Randers og snakke med Marvin, men tænker Ådalen er lidt nemmere. :-)
                Men hvor ved du det så fra?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Men hvor ved du det så fra?
                  Linket er Frederik Tingager. Tingager er kilden til Matti1887s historie. Get it? ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men hvor ved du det så fra?
                    Jeg mødte Frederik ude omkring Rosengårdscentret. Han er altid venlig og snaksaglig, og vi talte selvfølgelig om den skod situation.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Al mulig hyldest til Christoffersen for at træffe den rigtige beslutning - også selvom jeg mener han burde indrømme, der ikke var straffespark. Jeg er dog alligevel meget positivt overrasket...
                      Einig. Og havde ikke forventet at det lykkes at reducere karantænen. Tak derfor til Christoffersen for at indrømme den fejl.
                      Når jeg kigger på TV-billeder så er det klar for mig at det var ikke straffe fordi Pourie falder før der er en berøring med Tingager men vil gerne indrømme at det var svært for sommeren at se under kampen, det var en tæt situation. Måske spillere selv kan ikke være helt sikker om det under situationen.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Det er svært. Der er mange gråzoner. Hvad med sådan en situation, som førte til AGF's straffespark mod os? Lad os nu lege, at forseelsen var der, så havde det jo stadig været forkert, at de fik det, fordi der så oplagt var frispark til Barrett lige inden. Skal man så også kunne appelere det? Og hvad hvis det frispark var foregået længere oppe på banen.
                        Jeg er ikke decideret imod videohjælp, men man skal godt nok lave nogle meget klare regler før det ikke også bare medfører ballade
                        Hvis du med "ballade" mener, at den rigtige afgørelse bliver truffet i noget så vigtigt som kampafgørende situationer; straffespark, offsides, røde kort; så lever jeg med, at det andet hold bliver fortørnet over, at dommerens kendelse er blevet omstødt.

                        Hvad havde du personligt tænkt dig reglerne skulle være?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                          Al mulig hyldest til Christoffersen for at træffe den rigtige beslutning - også selvom jeg mener han burde indrømme, der ikke var straffespark. Jeg er dog alligevel meget positivt overrasket...
                          Han fastholdt da sin kendelse lige efter kampen og den blev indberettet sådan. Så hvorfor hylde en mand, der helt åbenlyst er blevet sat på plads - og ikke tog den beslutning med sin egen gode vilje?

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Han fastholdt da sin kendelse lige efter kampen og den blev indberettet sådan. Så hvorfor hylde en mand, der helt åbenlyst er blevet sat på plads - og ikke tog den beslutning med sin egen gode vilje?

                            MvH ChrisOB
                            Det er ja en spekulation om ham blev "sæt på plads".
                            Udtalelsen direkt efter kampen kan ja skyldes situationen. Der handler og taler man ja ikke altid velovervejet og roligt, især efter sådan en emotional kamp for alle deltagere.
                            Hvad naturlig også er spekukativ fra mig. ;-)
                            Men uden indrømmelse af en fejl og hvis han ville have bestået på sin første vision så ville det vel ikke være muligt at få karantæne reduceret. Det anerkender jeg og vil hellere se det som en dommer som anerkender en fejl og tager ansvar derfor end at tolke det som en "sæt på plads" af en dårlig og stædig mand. Men det er vel mere om glasset er halvfyldt eller halvtomt... i hvert fald kan vi glæde os om resultatet :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Tingager har lidt erkendt selve straffesparket.
                              Han har lidt sagt, at han ikke synes han rører ham nok til at der kan dømmes straffespark. Det er en meget tynd erkendelse :)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Han fastholdt da sin kendelse lige efter kampen og den blev indberettet sådan. Så hvorfor hylde en mand, der helt åbenlyst er blevet sat på plads - og ikke tog den beslutning med sin egen gode vilje?

                                MvH ChrisOB
                                Don’t ascribe to malice what can be plainly explained by incompetence. :)

                                Comment

                                Working...
                                X