Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anker vi Tingagers karantæne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Linket er Frederik Tingager. Tingager er kilden til Matti1887s historie. Get it? ;-)

    MvH ChrisOB
    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
    Jeg mødte Frederik ude omkring Rosengårdscentret. Han er altid venlig og snaksaglig, og vi talte selvfølgelig om den skod situation.
    ahhhhh. Got it.

    Move along. Nothing to see here

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Don’t ascribe to malice what can be plainly explained by incompetence. :)
      Yes, Sir!
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #33
        Supervigtigt! Når vi endelig skal undvære Tingager, så er det vigtigere, at han er med i potentielle vind-eller-forsvind kampe mod Horsens og måske Esbjerg, end mod Randers.
        Og hvor er det (ekstra) dejligt, at vi holdt stand i tirsdag. Tænk hvis vi havde mistet points på sådan en sag ...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Hvor er det dog godt, denne mulighed findes, så vi efterfølgende fik retfærdighed (næsten). Men som neverland skriver, ville den forkerte dom kunne have kostet os dyrt. Jeg siger absolut ja til videohjælp i kampafgørende situationer - som straffespark, røde kort og i nogle situationer, hvor dommeren annullerer et mål f.eks pgra offside.
          Helt enig. Teknologien findes, så hvorfor ikke bruge den? Selvf ikke sådan at ethvert indkast eller frispark skal ses igennem, men en model a la NFL, hvor "vigtige" situationer kan/skal ses igennem; måske, som i NFL, sådan at det et par gange pr kamp kan ske på trænernes initiativ. I vore dages topfodbold er der så meget på spil, ikke mindst økonomisk, at fejlagtige dommerkendelser kan få aldeles fatale konsekvenser for dem, de rammer, fx nedrykning eller ej, kvalifikation eller ej til europæisk deltagelse etc etc. Det er simpelthen for vigtigt til, at det skal afgøres af en enkelt mands (fejl)skøn.

          Comment


            #35
            Kim Milton kommer hans besyv omkring brugen af VAR i denne artikel fra bold.dk i dag.

            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...k-foreloebigt/

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
              Supervigtigt! Når vi endelig skal undvære Tingager, så er det vigtigere, at han er med i potentielle vind-eller-forsvind kampe mod Horsens og måske Esbjerg, end mod Randers.
              Og hvor er det (ekstra) dejligt, at vi holdt stand i tirsdag. Tænk hvis vi havde mistet points på sådan en sag ...
              Ja, bortset Tingagers karantæne næsten søndag blev ulempen ja til en fordel for os fordi måden holdet fightede sejren hjemme sidste tirsdag giver meget selvtillid og tiltro for de næste kampe.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Ja, bortset Tingagers karantæne næsten søndag blev ulempen ja til en fordel for os fordi måden holdet fightede sejren hjemme sidste tirsdag giver meget selvtillid og tiltro for de næste kampe.
                Ja, og hvis man leger lidt med de mulige udfald af kampene i de næste runder, så forekommer det mig, at de fleste kombinationer betyder, at vi (trods alt) bedre kan tåle at spille uafgjort eller sågar tabe mod hestene, end vi kan mod Horsens.

                Men Tingager eller ej, vi er 2 points og masser af mål bedre end Horsens med 3 kampe igen, altså reelt 3 points. Det vil være en mega skuffelse hvis ikke det rækker til at holde dem bag os, og i så fald har vi heller ikke fortjent bedre.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                  Han har lidt sagt, at han ikke synes han rører ham nok til at der kan dømmes straffespark. Det er en meget tynd erkendelse :)
                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ke-roedt-kort/

                  "Jeg synes, at han falder let, men sket et sket. Det eneste positive for mig er, at vi får de tre point, ellers havde det godt nok været en lang dag. Det er ikke først gang, jeg har lavet en fejl. Jeg kommer tilbage igen. Det er ærgerligt, men sådan er det..

                  Det kommer ikke tættere på, fra den person der begår det.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ke-roedt-kort/

                    "Jeg synes, at han falder let, men sket et sket. Det eneste positive for mig er, at vi får de tre point, ellers havde det godt nok været en lang dag. Det er ikke først gang, jeg har lavet en fejl. Jeg kommer tilbage igen. Det er ærgerligt, men sådan er det..

                    Det kommer ikke tættere på, fra den person der begår det.
                    Hmm. Er det stadig den her idé du har, om, at Tingager ikke er god nok, som du prøver at forsvare med de her halmstrå?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Hmm. Er det stadig den her idé du har, om, at Tingager ikke er god nok, som du prøver at forsvare med de her halmstrå?
                      Erkendelse har det i hvert fald ikke noget med at gøre...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Hmm. Er det stadig den her idé du har, om, at Tingager ikke er god nok, som du prøver at forsvare med de her halmstrå?
                        Jeg er hverken til halmstrå, eller stråmænd ...

                        Ville bare informere om, at Tingager selv mener han begik en fejl.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Det er ja en spekulation om ham blev "sæt på plads".
                          Udtalelsen direkt efter kampen kan ja skyldes situationen. Der handler og taler man ja ikke altid velovervejet og roligt, især efter sådan en emotional kamp for alle deltagere.
                          Hvad naturlig også er spekukativ fra mig. ;-)
                          Men uden indrømmelse af en fejl og hvis han ville have bestået på sin første vision så ville det vel ikke være muligt at få karantæne reduceret. Det anerkender jeg og vil hellere se det som en dommer som anerkender en fejl og tager ansvar derfor end at tolke det som en "sæt på plads" af en dårlig og stædig mand. Men det er vel mere om glasset er halvfyldt eller halvtomt... i hvert fald kan vi glæde os om resultatet :-)
                          Det er "plausibel" spekulation når det gælder Lars Christoffersen, der altid holder fast i sine domme. Uanset videobevis. Og som er kendt for at ville sætte sig selv i scene. Så du kan roligt regne med, at et par dommerbedømmere/officials har været inde for at minde Christoffersen om gældende regler.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Det er "plausibel" spekulation når det gælder Lars Christoffersen, der altid holder fast i sine domme. Uanset videobevis. Og som er kendt for at ville sætte sig selv i scene. Så du kan roligt regne med, at et par dommerbedømmere/officials har været inde for at minde Christoffersen om gældende regler.

                            MvH ChrisOB
                            Men, Chris, så lad mig venligst bare tro på det gode i mennesker. ;-)
                            Og (måske) dommere er ja også (kun) mennesker ...
                            Men seriøst: hvis du har ret så betyder det ja til mindst at selv om der er dårlige dommere i Danmark så er der til mindst et system som prøver at korrigere fejl.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...ke-roedt-kort/

                              "Jeg synes, at han falder let, men sket et sket. Det eneste positive for mig er, at vi får de tre point, ellers havde det godt nok været en lang dag. Det er ikke først gang, jeg har lavet en fejl. Jeg kommer tilbage igen. Det er ærgerligt, men sådan er det..

                              Det kommer ikke tættere på, fra den person der begår det.
                              Han erkender i hvert fald, at han havner i en situation, hvor han giver anledning til, at den kan dømmes. Og det kunne den måske også, men den var ekstremt tynd stadigvæk, og udvisningen helt væk.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Da han så det første gang efter kampen fastholdt han sin dom, så mon ikke det er diciplinærudvalget ,der har tvunget ham til det nye synspunkt.
                                ren spekulation, lidt ubrugeligt. Tror ikke, dommerne lader sig kue på den måde, det har jeg ikke set før. Tror bare, han har indset det, efter at have tænkt over det i rolige omgivelser. Alle har ret til at blive klogere. Flot at indrømme det, for det er sjældent set.

                                Comment

                                Working...
                                X