Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Anker vi Tingagers karantæne?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Anker vi Tingagers karantæne?

    De fleste er vel enige om at det var en dommerfejl.

    Dem som mener straffet godt kunne dømmes, mener vel ikke at Tingager skulle straffes dobbelt efter de relativt nye regler, som netop skal modvirke en sådan dobbeltstraf.

    Vi bør vel soleklart anke karantænen?

    #2
    eftersom stivstikkeren (a.ka. Lars Cristoffersen) ikke vil erkende han tog fejl er der vel desværre ikke noget at komme efter!
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
      eftersom stivstikkeren (a.ka. Lars Cristoffersen) ikke vil erkende han tog fejl er der vel desværre ikke noget at komme efter!
      Så vidt jeg er orienteret, er karantænen blev appelleret. Vi må se hvad der kommer ud af den klage - Det er heldigvis ikke Lars C. som skal tage den beslutning, i hvert fald ikke alene.

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
        De fleste er vel enige om at det var en dommerfejl.

        Dem som mener straffet godt kunne dømmes, mener vel ikke at Tingager skulle straffes dobbelt efter de relativt nye regler, som netop skal modvirke en sådan dobbeltstraf.

        Vi bør vel soleklart anke karantænen?
        Det skulle vi, men frygter at vi vil ikke have succes, hvis dommeren ikke indrømmer at ham lavede en fejl.
        For mig var det ikke engang straffe og det røde kort er en joke, men hvis dommeren består på sin version, så tror jeg der er meget lidt at gøre. Oplevede alt for ofte at den såkaldte "Tatsachenentscheidung" har langt mere vægt end fornuft og fakta.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          #5
          Jeg mener stadig OB skal fokusere på Christoffersens placering. Se video. Han er IKKE tæt på situationen, hans vinkel er dårlig og det er den forkerte sides linjedommer, der er dernede.
          Det er IKKE en klokkeklar fejl, men han må da kunne se, hvad der egentlig sker i superslow. Han er begyndt at "falde" før Tingager ser sit snit til at forsøge at prikke bolden væk.

          Det er ok med straffe, vel. Det er det røde kort og de tre kampe uden vigtige Tingager, der skal reageres på. Er glad for at Matti 1987 mener der er anket. Men er det mon korrekt? Rettidig omhu er en by i Rusland i Odense. ( det kan man vidst ikke skrive)
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #6
            http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ne-nedsaettes/

            Ja tak!

            Comment


              #7
              Al mulig hyldest til Christoffersen for at træffe den rigtige beslutning - også selvom jeg mener han burde indrømme, der ikke var straffespark. Jeg er dog alligevel meget positivt overrasket...

              Comment


                #8
                Skøøøøønt. Og retfærdigt

                Comment


                  #9
                  Jeg mener, at Tingager har en stor del af æren for OB's fremgang. Vigtigt.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg mener, at Tingager har en stor del af æren for OB's fremgang. Vigtigt.
                    Bliver mega vigtig mod Horsens

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Al mulig hyldest til Christoffersen for at træffe den rigtige beslutning - også selvom jeg mener han burde indrømme, der ikke var straffespark. Jeg er dog alligevel meget positivt overrasket...
                      Tingager har lidt erkendt selve straffesparket.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        #12
                        Mere her

                        http://www.bt.dk/superligaen/dommer-...versielt-roedt

                        Comment


                          #13
                          Tænker, hvad nu hvis vi havde tabt kampen - el. kun fået uafgjort fordi vi spillede 10 mand i 60 min.
                          Det er svært det her med vidoehjælp, i det her tilfælde ville det måske havde hjulpet os til kun at få straffe og gult imod os :-)

                          Comment


                            #14
                            Hvor er det dog godt, denne mulighed findes, så vi efterfølgende fik retfærdighed (næsten). Men som neverland skriver, ville den forkerte dom kunne have kostet os dyrt. Jeg siger absolut ja til videohjælp i kampafgørende situationer - som straffespark, røde kort og i nogle situationer, hvor dommeren annullerer et mål f.eks pgra offside.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                              Al mulig hyldest til Christoffersen for at træffe den rigtige beslutning - også selvom jeg mener han burde indrømme, der ikke var straffespark. Jeg er dog alligevel meget positivt overrasket...
                              Da han så det første gang efter kampen fastholdt han sin dom, så mon ikke det er diciplinærudvalget ,der har tvunget ham til det nye synspunkt.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment

                              Working...
                              X