Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB Randers 18.april 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    tror at han dømmer for det efterslæbende ben fra Tingager, som ser ud til at skabe kontakt til hælregionen på Pouries fødder, som falder baglæns, men ja det ser meget tvilsomt ud,

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
      tror at han dømmer for det efterslæbende ben fra Tingager, som ser ud til at skabe kontakt til hælregionen på Pouries fødder, som falder baglæns, men ja det ser meget tvilsomt ud,
      Men der kan vel aldrig være tale om hensynsløst spil?

      Comment


        #63
        Jeg mener ikke den skal dømmes, men når det er sagt - Så er den fandeme svær at se for en dommer, og Tingager giver ham muligheden for at dømme. Alt i alt, så er det vel en fair nok dom.

        Comment


          #64
          Godt og komme til pause.. men hold op vi for en svær anden halvleg.. Man kan håbe vi kan trække gult nummer to til en af de to Randers spillere..

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
            Er det kun mig der så overhovedet ikke kan se det røde?
            Blev reglerne om sidste mand ikke lavet om?
            Jeg sad lige og tænkte at det var et meget hårdt kort. Udover at jeg ikke har set kontakt på de gengivelser, jeg har set, så mener jeg også at der blev lempet på reglerne.
            Men selv uden det: Fratager Tingager Randers en oplagt scoringschance? Pourie har ikke bolden under kontrol og han har mere retning mod baglinjen end målet.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
              Er det kun mig der så overhovedet ikke kan se det røde?
              Blev reglerne om sidste mand ikke lavet om?
              Jeg kan heller ikke se den. men man er nok ret farvet. Ændrer dog ikke ved du har en pointe i det sidste, da double-triple straf burde været afskaffet. Hvilket OB's officielle twitterprofil har nævnt under kampen. Det er ret kontroversielt, at en officiel profil kommenterer på dommeren - live.

              MvT
              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

              Comment


                #67
                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sommer/5983621
                Kan umiddelbart kunne finde dette, men hvis det er rigtigt er kendelsen jo helt hen i vejret.. Ved ikke om OB har kampreferatet fra dommeren til rådighed, men synes da klart de skal overveje at appellere karantænen hvis det er

                Comment


                  #68
                  Fucking jydedommer, endnu engang. Hvorfor er der ikke nogen der løber hen og river ham rundt? De står bare og glor, og accepterer lortet. Vis nu nosser mand!

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
                    Er det kun mig der så overhovedet ikke kan se det røde?
                    Blev reglerne om sidste mand ikke lavet om?
                    Rødt kort OG straffe er en fejldom. Måske kan Tingager reddes af den grund.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                      Rødt kort OG straffe er en fejldom. Måske kan Tingager reddes af den grund.
                      Medmindre dommeren prøver at redde sig selv ved at kalde det hensynsløst spil.. Hvilket ville være helt væk..

                      Comment


                        #71
                        http://www.bt.dk/fodbold/indfoeres-t...endrer-fodbold

                        Dommeren er helt væk

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                          Jeg mener ikke den skal dømmes, men når det er sagt - Så er den fandeme svær at se for en dommer, og Tingager giver ham muligheden for at dømme. Alt i alt, så er det vel en fair nok dom.
                          Det er overhovedet ikke en fair dom. Det er en forkert dom. Men det værste er det røde kort, der efter de nye regler ikke kan dømmes. Kun hensynsløst spil eller direkte nødbremser med forsæt i feltet giver rødt kort. Så i stedet for at revse Tingager for at give muligheden, så revs dommeren for det efter reglerne totalt forkerte kort.

                          Når ikke engang de langsomme billeder kan give et klart indtryk, så kan en dommer heller ikke.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                            Jeg mener ikke den skal dømmes, men når det er sagt - Så er den fandeme svær at se for en dommer, og Tingager giver ham muligheden for at dømme. Alt i alt, så er det vel en fair nok dom.
                            enig - jeg kan heller ikke se den....men han giver ham muligheden for den - og så kan den slags desværre ske......

                            Comment


                              #74
                              Men hvor er det latterligt at en tilfældig dommer egenhændigt kan ødelægge en kamp. Få nu bare indført videokendelser

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                                Men hvor er det latterligt at en tilfældig dommer egenhændigt kan ødelægge en kamp. Få nu bare indført videokendelser
                                Absolut, men ændrer jo ikke på en dommer der åbenlyst ikke kan reglerne.

                                Comment

                                Working...
                                X