tror at han dømmer for det efterslæbende ben fra Tingager, som ser ud til at skabe kontakt til hælregionen på Pouries fødder, som falder baglæns, men ja det ser meget tvilsomt ud,
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB Randers 18.april 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægEr det kun mig der så overhovedet ikke kan se det røde?
Blev reglerne om sidste mand ikke lavet om?
Men selv uden det: Fratager Tingager Randers en oplagt scoringschance? Pourie har ikke bolden under kontrol og han har mere retning mod baglinjen end målet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af FFM Se indlægEr det kun mig der så overhovedet ikke kan se det røde?
Blev reglerne om sidste mand ikke lavet om?
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...sommer/5983621
Kan umiddelbart kunne finde dette, men hvis det er rigtigt er kendelsen jo helt hen i vejret.. Ved ikke om OB har kampreferatet fra dommeren til rådighed, men synes da klart de skal overveje at appellere karantænen hvis det er
Comment
-
Blev reglerne om sidste mand ikke lavet om?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg mener ikke den skal dømmes, men når det er sagt - Så er den fandeme svær at se for en dommer, og Tingager giver ham muligheden for at dømme. Alt i alt, så er det vel en fair nok dom.
Når ikke engang de langsomme billeder kan give et klart indtryk, så kan en dommer heller ikke.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlægJeg mener ikke den skal dømmes, men når det er sagt - Så er den fandeme svær at se for en dommer, og Tingager giver ham muligheden for at dømme. Alt i alt, så er det vel en fair nok dom.
Comment
Comment