Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Seejou King på prøve i OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægNu bliver han jo foreløbig kun testet, men ja, hvis han signes må det være farveller til Pereira. Hvis King så heller ikke slår til, kan vi jo prøve en venstre back, som FC Porto har pøllet ud.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægMen bare det, at vi har en VB på prøve siger vel et eller andet.
MvT
En tredje kunne jo også være en simpel tjeneste eller pleje af en agent, eller hvad ved jeg. Det er jo f.eks. en offentlig hemmelighed, at Ove Ps pensionsopsparing skulle bestå af penge, som han har modtaget fra agenter, ved at lade deres mere eller mindre tvivlsomme klienter komme ind til en prøvetræning, så de kunne booste deres ry.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægHvad skete der egentligt med Darko Iliesko og Lukman Haruna?
Aner ikke hvad historien var med Dark II, men han vist også long gone.
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægEn Bredahl spiller måske? Jeg vil lade tvivlen komme Seejou til gode
Han virker måske noget mere sandsynlig som mulighed, end mere eksotiske folk som Haruna. Han er 'kendt', og hvis han kan finde noget af sit gamle spil frem, så er han sin fart klart også en 'Kent'-back.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHam må Bredahl jo kende fra FCN-tiden. Husker ham som en lovende ung back, som røg afsted, inden han egentlig fik det helt store gennembrud i superligaen. Mener han var til prøvetræning først m lov fra FCN, og så fik han kontrakt?
Han virker måske noget mere sandsynlig som mulighed, end mere eksotiske folk som Haruna. Han er 'kendt', og hvis han kan finde noget af sit gamle spil frem, så er han sin fart klart også en 'Kent'-back.
Så hvis Barrets udvikling ikke skal gå i stå, så skal han vel spille fast. Skal denne King så hentes som gardering? og er det overhovedet en opgradering? Han har jo ikke spillet regelmæssigt i lang tid.. Jeg forstår ikke denne interesse, men lad os nu se..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægVi er åbenbart en klub, der udelukkende kan kigge efter emner, som skal finde noget frem igen..:( Frustrerende, da det oftest er gemt temmelog godt væk. I dette tilfælde lyder lidt som en spiller, som mindst skal bygges op igen over en hel sæson, eller mere.., og så er spørgsmålet i øvrigt, om tidligere tiders styrke overhovedet genfindes.. Barret er netop inde i en fase, hvor jeg egentlig synes, at han tør mere, og lykkes med mere fra kamp til kamp. Selvfølgelig med enkelte udfald på linie med de fleste andre.. Joan og Tverskov, og nu Tingager også, er de som er mest stabile i deres præstationer.
Så hvis Barrets udvikling ikke skal gå i stå, så skal han vel spille fast. Skal denne King så hentes som gardering? og er det overhovedet en opgradering? Han har jo ikke spillet regelmæssigt i lang tid.. Jeg forstår ikke denne interesse, men lad os nu se..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægVi er åbenbart en klub, der udelukkende kan kigge efter emner, som skal finde noget frem igen..:( Frustrerende, da det oftest er gemt temmelog godt væk. I dette tilfælde lyder lidt som en spiller, som mindst skal bygges op igen over en hel sæson, eller mere.., og så er spørgsmålet i øvrigt, om tidligere tiders styrke overhovedet genfindes.. Barret er netop inde i en fase, hvor jeg egentlig synes, at han tør mere, og lykkes med mere fra kamp til kamp. Selvfølgelig med enkelte udfald på linie med de fleste andre.. Joan og Tverskov, og nu Tingager også, er de som er mest stabile i deres præstationer.
Med meget få kampe igennem de seneste par sæsoner er King - hvis han da overhovedet får kontrakt, hvilket stadigvæk er tvivlsomt - vel et ok bud på en spiller med uforløst potentiale. Han skal ikke være ret god for at kunne toppe Perreira, som har været en skuffelse. Perreira er desuden en frustreret spiller, der gerne vil væk. Det er ikke noget skidt bud på en fornuftig handel, hvis han vil gå ned i løn for at få spilletid.
Og Barretts status som førstevalg bliver næppe udfordret lige med det samme af en 'kold' spiller, der først skal i gang igen.
Comment
-
Det har du ret i, såfremt NT stadig kan leve med JHs dårlige køb. NT kunne jo også lave er Leasy sponsorerat på 50 millioner om året hvis han gad. Personligt forstår jeg ikke at han kan leve med et så dårligt produkt som OB er pt. Det er stadig svært for sponsorer at afsætte fribilletter. Som er er pt, så er det kun en tur i skyboksen som der er lidt rift om.
Comment
Comment