Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Seejou King på prøve i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Seejou King på prøve i OB

    Perreira er vist fortid.

    http://www.fyens.dk/article/3140245?...2053f4b869b8ef

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    #2
    Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Listen af flopkøb bliver ved med at udvide sig :-)

    Comment


      #3
      Ham husker jeg slet ikke fra FCN tiden? Og hans efterfølgende CV er ikke videre tiltalende.. Er der nogen som kender til hans niveau.. dengang eller nu?

      Comment


        #4
        Som jeg husker ham, viste han nogle udmærkede ting fremadrettet i meget korte glimt. Jeg kløede mig dog gevaldigt i hovedbunden, da han røg til Sporting. Det virker mildest talt som et langskud, men hvis han viser noget til træning, tja, hvorfor så ikke?

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
          Nu bliver han jo foreløbig kun testet, men ja, hvis han signes må det være farveller til Pereira. Hvis King så heller ikke slår til, kan vi jo prøve en venstre back, som FC Porto har pøllet ud.

          Comment


            #6
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Nu bliver han jo foreløbig kun testet, men ja, hvis han signes må det være farveller til Pereira. Hvis King så heller ikke slår til, kan vi jo prøve en venstre back, som FC Porto har pøllet ud.
            Men bare det, at vi har en VB på prøve siger vel et eller andet.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
              Men bare det, at vi har en VB på prøve siger vel et eller andet.

              MvT
              Måske, jeg aner det jo ikke ærligt talt. Der kan jo være mange incitamenter i en prøvetræning. Én kan jo være, fordi man aktivt søger en spiller her. En anden kan jo være for at sparke til dækkene og bare se, om det evt. kunne være en opgradering. JBL sidder vel trods alt ikke på det sikreste mandat i startopstillingen. Skulle man være interesseret i at hente en ny VB, kunne det måske være rart at have Pereira i baghånden, så han også kunne være en nødløsning i det smalle midterforsvar vi har, hvor vores velsagtens de facto 4. valg, Oliver Lund, smutter til sommer.

              En tredje kunne jo også være en simpel tjeneste eller pleje af en agent, eller hvad ved jeg. Det er jo f.eks. en offentlig hemmelighed, at Ove Ps pensionsopsparing skulle bestå af penge, som han har modtaget fra agenter, ved at lade deres mere eller mindre tvivlsomme klienter komme ind til en prøvetræning, så de kunne booste deres ry.

              Comment


                #8
                Hvad skete der egentligt med Darko Iliesko og Lukman Haruna?
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Hvad skete der egentligt med Darko Iliesko og Lukman Haruna?
                  Haruna fik 15 min. mod FCK og måtte udgå med en fiber. Det er vist det sidste vi får set til ham.
                  Aner ikke hvad historien var med Dark II, men han vist også long gone.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #10
                    En Bredahl spiller måske? Jeg vil lade tvivlen komme Seejou til gode
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      En Bredahl spiller måske? Jeg vil lade tvivlen komme Seejou til gode
                      Ham må Bredahl jo kende fra FCN-tiden. Husker ham som en lovende ung back, som røg afsted, inden han egentlig fik det helt store gennembrud i superligaen. Mener han var til prøvetræning først m lov fra FCN, og så fik han kontrakt?
                      Han virker måske noget mere sandsynlig som mulighed, end mere eksotiske folk som Haruna. Han er 'kendt', og hvis han kan finde noget af sit gamle spil frem, så er han sin fart klart også en 'Kent'-back.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Ham må Bredahl jo kende fra FCN-tiden. Husker ham som en lovende ung back, som røg afsted, inden han egentlig fik det helt store gennembrud i superligaen. Mener han var til prøvetræning først m lov fra FCN, og så fik han kontrakt?
                        Han virker måske noget mere sandsynlig som mulighed, end mere eksotiske folk som Haruna. Han er 'kendt', og hvis han kan finde noget af sit gamle spil frem, så er han sin fart klart også en 'Kent'-back.
                        Vi er åbenbart en klub, der udelukkende kan kigge efter emner, som skal finde noget frem igen..:( Frustrerende, da det oftest er gemt temmelog godt væk. I dette tilfælde lyder lidt som en spiller, som mindst skal bygges op igen over en hel sæson, eller mere.., og så er spørgsmålet i øvrigt, om tidligere tiders styrke overhovedet genfindes.. Barret er netop inde i en fase, hvor jeg egentlig synes, at han tør mere, og lykkes med mere fra kamp til kamp. Selvfølgelig med enkelte udfald på linie med de fleste andre.. Joan og Tverskov, og nu Tingager også, er de som er mest stabile i deres præstationer.

                        Så hvis Barrets udvikling ikke skal gå i stå, så skal han vel spille fast. Skal denne King så hentes som gardering? og er det overhovedet en opgradering? Han har jo ikke spillet regelmæssigt i lang tid.. Jeg forstår ikke denne interesse, men lad os nu se..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          Vi er åbenbart en klub, der udelukkende kan kigge efter emner, som skal finde noget frem igen..:( Frustrerende, da det oftest er gemt temmelog godt væk. I dette tilfælde lyder lidt som en spiller, som mindst skal bygges op igen over en hel sæson, eller mere.., og så er spørgsmålet i øvrigt, om tidligere tiders styrke overhovedet genfindes.. Barret er netop inde i en fase, hvor jeg egentlig synes, at han tør mere, og lykkes med mere fra kamp til kamp. Selvfølgelig med enkelte udfald på linie med de fleste andre.. Joan og Tverskov, og nu Tingager også, er de som er mest stabile i deres præstationer.

                          Så hvis Barrets udvikling ikke skal gå i stå, så skal han vel spille fast. Skal denne King så hentes som gardering? og er det overhovedet en opgradering? Han har jo ikke spillet regelmæssigt i lang tid.. Jeg forstår ikke denne interesse, men lad os nu se..
                          Jeg synes netop at venstreback også er én af de pladser vi skal havd opjusteret, hvis vi skal rykke os længere frem i tabellen. JBL er okay, men der skal bedre til - Om King så er den mand, det ved jeg ikke, men det skal da komme an på en prøve. Fint de har ham til træningen.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Vi er åbenbart en klub, der udelukkende kan kigge efter emner, som skal finde noget frem igen..:( Frustrerende, da det oftest er gemt temmelog godt væk. I dette tilfælde lyder lidt som en spiller, som mindst skal bygges op igen over en hel sæson, eller mere.., og så er spørgsmålet i øvrigt, om tidligere tiders styrke overhovedet genfindes.. Barret er netop inde i en fase, hvor jeg egentlig synes, at han tør mere, og lykkes med mere fra kamp til kamp. Selvfølgelig med enkelte udfald på linie med de fleste andre.. Joan og Tverskov, og nu Tingager også, er de som er mest stabile i deres præstationer.

                            Så hvis Barrets udvikling ikke skal gå i stå, så skal han vel spille fast. Skal denne King så hentes som gardering? og er det overhovedet en opgradering? Han har jo ikke spillet regelmæssigt i lang tid.. Jeg forstår ikke denne interesse, men lad os nu se..
                            Med 12 mio minus i sidste regnskab skal vi vel ret beset sælge værdifulde spiller(e) og skaffe billige spillere med udviklingspotentiale. Velkommen til virkeligheden.

                            Med meget få kampe igennem de seneste par sæsoner er King - hvis han da overhovedet får kontrakt, hvilket stadigvæk er tvivlsomt - vel et ok bud på en spiller med uforløst potentiale. Han skal ikke være ret god for at kunne toppe Perreira, som har været en skuffelse. Perreira er desuden en frustreret spiller, der gerne vil væk. Det er ikke noget skidt bud på en fornuftig handel, hvis han vil gå ned i løn for at få spilletid.

                            Og Barretts status som førstevalg bliver næppe udfordret lige med det samme af en 'kold' spiller, der først skal i gang igen.

                            Comment


                              #15
                              Det har du ret i, såfremt NT stadig kan leve med JHs dårlige køb. NT kunne jo også lave er Leasy sponsorerat på 50 millioner om året hvis han gad. Personligt forstår jeg ikke at han kan leve med et så dårligt produkt som OB er pt. Det er stadig svært for sponsorer at afsætte fribilletter. Som er er pt, så er det kun en tur i skyboksen som der er lidt rift om.

                              Comment

                              Working...
                              X