Han skal da have sin egen tråd.. Han kunne sagtens blive OB's vigtigste spiller i foråret. Jeg har store forventninger til ham
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ari Skulason
Collapse
X
-
Ari får fine ord med på vej som del af ugens hold i Tipsbladet http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...igaen-19-rundeForm barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
5 gange på rundens hold er altså pænt godt gået..Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægAri får fine ord med på vej som del af ugens hold i Tipsbladet http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...igaen-19-runde
Comment
-
Jeg håber ikke vi ser Ari som venstre back igen. Både Momo og JBL bør være foran ham på den plads.
Han har store placeringsvanskeligheder og tager nogle store chancer ved at føre bolden frem og blive fanget deroppe. Momo er bedre defensivt og JBL bedre offensivt, problemet er efterhånden at der også vil være et par stykker foran Ari i køen til den centrale midtbane.
Comment
-
Aahhhrrr... helt ærligt så er det vel kun Azer der er en konkurrence til Ari på den defensive del af midtbanen .. og det var ikke til UG i dag..
men enig .. Ari på VB er ikke optimalt på den plads og TB leder stadig efter den optimale start11 - selv hvis alle er fit.."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg er meget enig. Bortset fra, at jeg faktisk også synes Barrett er bedre defensivt end Ari, hvis han spiller som han spiller i går...Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægJeg håber ikke vi ser Ari som venstre back igen. Både Momo og JBL bør være foran ham på den plads.
Han har store placeringsvanskeligheder og tager nogle store chancer ved at føre bolden frem og blive fanget deroppe. Momo er bedre defensivt og JBL bedre offensivt, problemet er efterhånden at der også vil være et par stykker foran Ari i køen til den centrale midtbane.
Der kom en helt anden ro på pladsen, da Momo kom ind, uden at det faktisk gik ret meget ud over vores evne til at presse fremad på banen."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Jeg må også erkende, at det med Ari på backen nok ikke er så god en idé... men jeg må også sige, at jeg heller ikke er voldsomt imponeret over ham på midten, det går bedre der selvfølgelig, og der har absolut været gode kampe, men han har ikke været den der defensive styrmand eller hvad vi nu skal kalde det, som jo egentlig er det vi mangler...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Skulason spillede i dag hele kampen for Island som meget offensiv venstre back. Assisterede på Islands enlige mål. En følt aflevering over bagerst i feltet, hvor manden med det kolde ben dukkede op (Kolbeinn Sigthorsson) og headede bolden i kassen. Det jeg så fra Ari så fornuftigt ud, men indrømmet, den har mest bare kørt i baggrunden.
Comment
Comment