Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ari tror på EM overraskelse

    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...-overraskelse/

    Comment


      http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyhed...uefa-skulason/

      Comment


        Skulason får fri de sidste 2 kampe

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...nfoereren-fri/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Skulason får fri de sidste 2 kampe

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...nfoereren-fri/
          Synes jeg er meget fornuftigt. Kan blive en fin investering for os, at give ham den mulighed, og han er vel ikke ligefrem uundværlig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
            Synes jeg er meget fornuftigt. Kan blive en fin investering for os, at give ham den mulighed, og han er vel ikke ligefrem uundværlig
            Meget fornuftigt. Krydser fingre for et godt EM for Ari og Island. Der giver så mulighed for forhåbentlig at se endnu mere til folk som Greve, Yao og måske JJT. Så skal JBL nok tage sig af venstre back.

            Comment


              På bænken (uden indhop) i aften mod Norge. Heldigvis går der 3 mål ind. Man kan håbe at den anden VB har dummet sig til Aris fordel
              Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
              Kristian Morre

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Morre Se indlæg
                På bænken (uden indhop) i aften mod Norge. Heldigvis går der 3 mål ind. Man kan håbe at den anden VB har dummet sig til Aris fordel
                Ja vi skulle gerne have ham solgt jo

                Comment


                  Starter inde i Islands sidste test. Vi må krydse fingre for at han er med på næste tirsdag mod Portugal
                  Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                  Kristian Morre

                  Comment


                    Ari og Island må gerne lige nappe portugiserne i aften...
                    Jeg har fået en underlig idé der går på at Ari tager EM med storm, men jeg er så også på medicin lige for tiden, så jeg ved ikke om det har noget med det at gøre... men håber da for Ari at han får en god slutrunde, og venstrebenet kan jo da trods alt godt lyne, og der skal jo ikke altid så meget mere til...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                      Ari og Island må gerne lige nappe portugiserne i aften...
                      Jeg har fået en underlig idé der går på at Ari tager EM med storm, men jeg er så også på medicin lige for tiden, så jeg ved ikke om det har noget med det at gøre... men håber da for Ari at han får en god slutrunde, og venstrebenet kan jo da trods alt godt lyne, og der skal jo ikke altid så meget mere til...
                      Ja, du må være pænt dopet :D ... Ari er en meget middelmådig suppespiller, han er i fare for at blive udstillet grumt.
                      Men måske et frispark kan redde ham, det ville være lidt sjovt ... han har IKKE niveau til en slutrunde.
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Ja, du må være pænt dopet :D ... Ari er en meget middelmådig suppespiller, han er i fare for at blive udstillet grumt.
                        Men måske et frispark kan redde ham, det ville være lidt sjovt ... han har IKKE niveau til en slutrunde.
                        Det er der så mange der ikke har til denne slutrunde..... ALT for mange hold uden niveau til dette EM. Island er så måske en af de "små" lande, der rent faktisk har fortjent at være der.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Ja, du må være pænt dopet :D ... Ari er en meget middelmådig suppespiller, han er i fare for at blive udstillet grumt.
                          Men måske et frispark kan redde ham, det ville være lidt sjovt ... han har IKKE niveau til en slutrunde.
                          Selvfølgelig har han niveau til en slutrunde. For hans hold har niveauet, og hans hold har klaret sig gennem kvalen med ham på VB. Det er indiskutabelt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Selvfølgelig har han niveau til en slutrunde. For hans hold har niveauet, og hans hold har klaret sig gennem kvalen med ham på VB. Det er indiskutabelt.
                            Holdet har haft moral til at vinde alt hjemme ... men om de har niveau til selve slutrunden, well ... lad os se.
                            Men det siger nu ikke så forfærdeligt meget om om Skulason har niveauet ... han er jo kun en del af holdet og heller ikke fast på backen.
                            Jeg kan godt komme på et par eksempler hvor holdet er godt nok, på trods af enkelte spilleres manglende niveau.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Holdet har haft moral til at vinde alt hjemme ... men om de har niveau til selve slutrunden, well ... lad os se.
                              Men det siger nu ikke så forfærdeligt meget om om Skulason har niveauet ... han er jo kun en del af holdet og heller ikke fast på backen.
                              Jeg kan godt komme på et par eksempler hvor holdet er godt nok, på trods af enkelte spilleres manglende niveau.
                              Sludder, Island tog en del sejre på udebane, bl.a. mod Holland. Skulason har selvsagt niveauet hvis han er en del af et kollektiv der fungerer.
                              Skulason er da fast mand på venstre back? Han spiller alle betydende kampe. Inkl. den mod Portugal i aften..

                              Comment


                                Skula starter inde idag. Bliver det en dreng eller en pige....

                                Comment

                                Working...
                                X