Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ari Skulason
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægSynes jeg er meget fornuftigt. Kan blive en fin investering for os, at give ham den mulighed, og han er vel ikke ligefrem uundværlig
Comment
-
Ari og Island må gerne lige nappe portugiserne i aften...
Jeg har fået en underlig idé der går på at Ari tager EM med storm, men jeg er så også på medicin lige for tiden, så jeg ved ikke om det har noget med det at gøre... men håber da for Ari at han får en god slutrunde, og venstrebenet kan jo da trods alt godt lyne, og der skal jo ikke altid så meget mere til...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægAri og Island må gerne lige nappe portugiserne i aften...
Jeg har fået en underlig idé der går på at Ari tager EM med storm, men jeg er så også på medicin lige for tiden, så jeg ved ikke om det har noget med det at gøre... men håber da for Ari at han får en god slutrunde, og venstrebenet kan jo da trods alt godt lyne, og der skal jo ikke altid så meget mere til...
Men måske et frispark kan redde ham, det ville være lidt sjovt ... han har IKKE niveau til en slutrunde.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, du må være pænt dopet :D ... Ari er en meget middelmådig suppespiller, han er i fare for at blive udstillet grumt.
Men måske et frispark kan redde ham, det ville være lidt sjovt ... han har IKKE niveau til en slutrunde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægJa, du må være pænt dopet :D ... Ari er en meget middelmådig suppespiller, han er i fare for at blive udstillet grumt.
Men måske et frispark kan redde ham, det ville være lidt sjovt ... han har IKKE niveau til en slutrunde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægSelvfølgelig har han niveau til en slutrunde. For hans hold har niveauet, og hans hold har klaret sig gennem kvalen med ham på VB. Det er indiskutabelt.
Men det siger nu ikke så forfærdeligt meget om om Skulason har niveauet ... han er jo kun en del af holdet og heller ikke fast på backen.
Jeg kan godt komme på et par eksempler hvor holdet er godt nok, på trods af enkelte spilleres manglende niveau.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHoldet har haft moral til at vinde alt hjemme ... men om de har niveau til selve slutrunden, well ... lad os se.
Men det siger nu ikke så forfærdeligt meget om om Skulason har niveauet ... han er jo kun en del af holdet og heller ikke fast på backen.
Jeg kan godt komme på et par eksempler hvor holdet er godt nok, på trods af enkelte spilleres manglende niveau.
Skulason er da fast mand på venstre back? Han spiller alle betydende kampe. Inkl. den mod Portugal i aften..
Comment
Comment