Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
    Der er vel ingen tvivl om, at Aris topniveau er rigtigt godt. En dynamisk bølgebryder på midtbanen, der slår diagonalbolde, potente frisparksindlæg og sparker langskud ind fra 30 meter. Der er alligevel en grund til, at Ari med 3 assists ligger blandt de bedste assisterende spillere i hele ligaen pt.

    Forskellen på en Ari og en Jakob Poulsen eller en Kahlenberg er vel, at Aris bundniveau er meget lavt, og giver sig udslag i elendige førsteberøringer, endeløse boldtab, fejlafleveringer og fejltimede indgreb.
    ... men der er til gengæld ret stor tvivl om han kan holde det længere end 1-2 kampe... Ari har 2 assist i ligaen... det har Kasper Larsen i øvrigt også, og det siger jo overhovedet intet om hvor ringe KL har været i forsvaret...

    Forskellen er vel at Ari ikke formår at holde top niveauet, vi får det kun i glimt... og at han der ud over ikke har noget niveau imellem godt og dårligt, der er intet at falde tilbage på når det ikke lige lykkedes.... og så er der kun én vej tilbage, en anfører der kegler rundt, så man næsten savner AMC...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Ari har nu 3 assists i ligaen, hjørnespark + frispark til begge KL's mål samt assisten til Emil mod Randers.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        ... men der er til gengæld ret stor tvivl om han kan holde det længere end 1-2 kampe... Ari har 2 assist i ligaen... det har Kasper Larsen i øvrigt også, og det siger jo overhovedet intet om hvor ringe KL har været i forsvaret...

        Forskellen er vel at Ari ikke formår at holde top niveauet, vi får det kun i glimt... og at han der ud over ikke har noget niveau imellem godt og dårligt, der er intet at falde tilbage på når det ikke lige lykkedes.... og så er der kun én vej tilbage, en anfører der kegler rundt, så man næsten savner AMC...
        Man glemmer hurtigt de gode kampe fra Ari fordi de ofte følges op af 3-5 dårlige. At han har assists på hjørne og frispark siger ikke meget om hans spil generelt .
        Men tænker lidt på om det vil hjælpe hvis han fik en stabil boldfast makker centralt , dem vi har at sætte ved hans side ejer ikke niveauet , så jeg ønsker at man skyder Spellmann af , lader Schoop smutte og henter en spiller med rette evner .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          Ari har nu 3 assists i ligaen, hjørnespark + frispark til begge KL's mål samt assisten til Emil mod Randers.
          Ok, men han er altså kun noteret for 2, det er nok KLs ene, som vist ramte nogen andre også(var det Kryger)men 2 eller 3 er så også ligemeget, jeg ved ikke hvad det er du mener det skulle fortælle om Ari, når du siger at der er en grund til han er med i "toppen" over assists..?
          Last edited by Kaspernon; 15-10-2014, 09:09.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Man glemmer hurtigt de gode kampe fra Ari fordi de ofte følges op af 3-5 dårlige. At han har assists på hjørne og frispark siger ikke meget om hans spil generelt .
            Men tænker lidt på om det vil hjælpe hvis han fik en stabil boldfast makker centralt , dem vi har at sætte ved hans side ejer ikke niveauet , så jeg ønsker at man skyder Spellmann af , lader Schoop smutte og henter en spiller med rette evner .
            Helt enig i de første linjer...

            Omkring makkeren på midten, ved jeg ikke hvem skulle være, jeg tænker sådan mht. økonomi og kontraktudløb osv... det er en større Kabale der skal gå op, men noget skal der da ske ja, for makkeren på midtbanen har jo været et problem siden DD... Håber og tror stadig at Azer bliver gevinst, men om de to sammen bliver det, er noget andet...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #36
              Skula skulle være klar til weekenden

              http://www.bold.dk/nyt/glad-skulason...obben-helt-ned

              Comment


                #37
                Ari er ude og selv sige, at han ikke fungerer på midtbanen, og helst ville spille back. Det er da klare ord!

                http://www.bold.dk/nyt/ob-kaptajn-vi...le-venstreback
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Ari er ude og selv sige, at han ikke fungerer på midtbanen, og helst ville spille back. Det er da klare ord!

                  http://www.bold.dk/nyt/ob-kaptajn-vi...le-venstreback
                  Det er så lidt trist, at ens anfører siger: "Det der holder mig oppe i disse dage er landsholdet." Mon ikke snart det er tid at hive Moseby og Ziegler tilbage på holdet. Hvis man slet ikke tror på sig selv, så er der da ikke noget at sige til, at så mange underpræsterer.

                  Comment


                    #39
                    Manden er helt demoraliseret. Det har man kunnet se på banen i et stykke tid og nu også i hans udtalelser. Det må være klar besked til Ove, når hverken ham eller TB tidligere har reageret på hvor stor spillemæssig krise han var i.

                    Mit problem er at han jo egentlig er skolet midtbane, som han nu ikke længere vil spille. På backen har han heller ikke været overbevisende i pasningsspillet og med boldtab højt oppe i banen, f.eks. set i Viborg sidste forår

                    Kan man have anfører bindet når man slet ikke har styr på sit eget spil ?

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg

                      Kan man have anfører bindet når man slet ikke har styr på sit eget spil ?
                      Nej.

                      Og Skula blev kun anfører i mangel af bedre. Lasse Nielsen skal bare have det bind så hurtigt som overhovedet muligt.
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                        Ari er ude og selv sige, at han ikke fungerer på midtbanen, og helst ville spille back. Det er da klare ord!

                        http://www.bold.dk/nyt/ob-kaptajn-vi...le-venstreback
                        Det er godt nok klar tale.

                        Han er til tider lykkedes nogenlunde centralt, generelt har det dog været skidt og især de to kampe mod Randers og FCV var legendarisk ringe.

                        Af med anførerbindet og ned og kæmp med Kirke og JBL på backen.

                        Jeg tror også han er væk fra midtbanen mod Hobro. Ove er ikke blind.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                          Jeg tror også han er væk fra midtbanen mod Hobro. Ove er ikke blind.
                          Kan muligvis også være derfor han er ude med en melding som denne.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Det er godt nok klar tale.

                            Han er til tider lykkedes nogenlunde centralt, generelt har det dog været skidt og især de to kampe mod Randers og FCV var legendarisk ringe.

                            Af med anførerbindet og ned og kæmp med Kirke og JBL på backen.

                            Jeg tror også han er væk fra midtbanen mod Hobro. Ove er ikke blind.
                            jeg synes det er dejligt befriende, og også lidt modigt at Ari melder klart ud. Puha det stiller JH og TB i skidt lys at en af de spillere der er udset til at være støttespiller nu åbent står frem og nærmest kræver at spille den plads han er købt til. Herefter virker købet af Kirkeskov endnu mere hovedløst, når der retteligt efter TB's udsagn er stor mangel på en defensiv og boldfast central midtbane mand. Det virker nu på mig som om at TB er blevet trukket rundt i manegen og pligtskyldigt har forsøgt at bygge et hold med de for hånden værende søms princip....som oftest dømt til at falde sammen når der ikke kan byggges på et solidt fundament.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #44
                              Det må betyde at han ryger ned på backen, ellers virker det jo som om der er en stridighed imellem træner og anfører, som pressen vil elske at stikke til. Jeg håber bare han denne gang bliver der, (hvis han er god nok selvfølgelig) og ikke bliver flyttet fra den ene position til den anden. Nu er det bevist han ikke har kvaliteten til den centrale midtbane, nu må han bevise at han kan overføre sine fine præstationer på det islandske landshold over til at være en solid venstre back i OB. Jeg undskylder hans sløje præststioner på backen tidligere med, hans skiften rundt på pladser. Nu håber jeg han med kontinuerlig træning og kamp på backen, vil løfte hans niveau. Jeg har i hvert fald større forhåbninger til han øger kvaliteten, end at Kirkeskov gør det

                              Comment


                                #45
                                Mon ikke vi skal gå ud fra den er taget med Ove allerede... og han har fået et nej...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X