Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ari Skulason

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
    Skula udgået i pausen i Island-Holland, kunne tyde på en skade.
    Kunne det tænkes at han bare er blevet flået ud pga ringe spil?
    begge teorier må være mulig

    Comment


      #17
      Han spillede ikke ringe, synes jeg. Slet ikke til at blive flået ud, i hvert fald. Han kom humpende ind efter kampen var forbi, for at juble med holdet, så det ligner desværre en skade. Nu må vi se hvor alvorligt det er.
      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

      Comment


        #18
        Men sgu flot af Island. 3 kampe 9 point

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kunne det tænkes at han bare er blevet flået ud pga ringe spil?
          begge teorier må være mulig
          Nope, som bernz nævner spilelde han en fornuftig første halvleg, den eneste mangel var en sløj opdækning, der gav Robben et helt frit hovedstød, men det var også det.

          Comment


            #20
            Skulle eftersigende bare være et trælår, så ikke noget alvorligt. Heldigvis.
            "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
            RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

            Comment


              #21
              Var Hallgrimur på banen?

              Comment


                #22
                Ikke af det jeg så.

                Comment


                  #23
                  Nej alle 11 hed noget med SSON til sidst..

                  Comment


                    #24
                    Udelukker jo sådan set ikke Hallgrimur.
                    Mener dog ikke han spillede. Edit: nope, han sad på bænken hele kampen:
                    http://ekstrabladet.dk/sport/kampe/k...620#opstilling

                    Ari fik til gengæld ca. 10 gange mere spilletid end Rurik

                    Det morer mig dog, at en spiller med Aris defensive... kvaliteter... starter inde, overfor Robben, når man har defensivspillere som Hallgrimur og Sölvi siddende på bænken. Han må have en høj stjerne på landsholdet.
                    Last edited by anglicantian; 14-10-2014, 07:50.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Det morer mig dog, at en spiller med Aris defensive... kvaliteter... starter inde, overfor Robben, når man har defensivspillere som Hallgrimur og Sölvi siddende på bænken. Han må have en høj stjerne på landsholdet.
                      Måske Ari ikke er så dårlig som mange gerne vil gøre ham til? Mange spillere har det med at løfte sig hvis hele holdet kæmper for en og samme sag som Island plejer at gøre. Det kan vi vidst godt tillade os at sige at OB sjældent har gjort mens Ari har været her.

                      Jeg glæder mig over at Ari var god nok til at starte for Island kontra så mange andre
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Måske Ari ikke er så dårlig som mange gerne vil gøre ham til? Mange spillere har det med at løfte sig hvis hele holdet kæmper for en og samme sag som Island plejer at gøre. Det kan vi vidst godt tillade os at sige at OB sjældent har gjort mens Ari har været her.

                        Jeg glæder mig over at Ari var god nok til at starte for Island kontra så mange andre
                        Jaja, selv den tyndeste omgang suppe kan mætte nogen... men...
                        Ari er blevet bedømt lige præcis efter det han har leveret...
                        Om han så har gjort det bedre i enkelte andre kampe, det ændre ikke på at Ari ikke har været bedre i striwet...

                        Ari er anfører, og en af de mest erfarne...
                        Det er ikke meningen at resten af holdet skal løfte ham...

                        Jeg glæder mig over vi nu har en træner, der forhåbentlig losser ham på bænken, hvis ikke han evner at fungere i mere end 1-2 kampe af gangen...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Jaja, selv den tyndeste omgang suppe kan mætte nogen... men...
                          Ari er blevet bedømt lige præcis efter det han har leveret...
                          Om han så har gjort det bedre i enkelte andre kampe, det ændre ikke på at Ari ikke har været bedre i striwet...

                          Ari er anfører, og en af de mest erfarne...
                          Det er ikke meningen at resten af holdet skal løfte ham...

                          Jeg glæder mig over vi nu har en træner, der forhåbentlig losser ham på bænken, hvis ikke han evner at fungere i mere end 1-2 kampe af gangen...
                          Nu ved jeg ikke hvor meget suppe du skal have for at blive mæt i forhold til hvad jeg skal have, men fakta er at Ari startede rigtig godt hos os og faldt sammen, sammen med holdet. Nuvel han er anfører og har en god alder, men han er hverken overmenneske eller en spiller fra en hylde over andre i truppen og jeg mener at han skal vurderes derefter - Selvfølgelig sammen med hans præstationer på banen.

                          Vi kan sagtens blive enige om at han skal oppe sig med det han har vist i 2014, hvis han skal have en ny kontrakt, og også hvis han skal spille kontinuerligt. Det gælder dog for største delen af truppen, så der er Ari hverken værre eller bedre i mine øjne. Ari laver nogle sindssyge fejl engang i mellem, det mener jeg i hvert fald. Men han har også vist siog som en god arbejdsmand i lige så mange kampe.

                          Han skal have over nakken når gør i næderne, men ikke mere end andre skal
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            Nu ved jeg ikke hvor meget suppe du skal have for at blive mæt i forhold til hvad jeg skal have, men fakta er at Ari startede rigtig godt hos os og faldt sammen, sammen med holdet. Nuvel han er anfører og har en god alder, men han er hverken overmenneske eller en spiller fra en hylde over andre i truppen og jeg mener at han skal vurderes derefter - Selvfølgelig sammen med hans præstationer på banen.

                            Vi kan sagtens blive enige om at han skal oppe sig med det han har vist i 2014, hvis han skal have en ny kontrakt, og også hvis han skal spille kontinuerligt. Det gælder dog for største delen af truppen, så der er Ari hverken værre eller bedre i mine øjne. Ari laver nogle sindssyge fejl engang i mellem, det mener jeg i hvert fald. Men han har også vist siog som en god arbejdsmand i lige så mange kampe.

                            Han skal have over nakken når gør i næderne, men ikke mere end andre skal
                            At han startede godt ændrer jo ikke på, at han rent faktisk ER blevet bedømt på de præstationer, han rent faktisk har præsteret. At han så ikke har været dårligere end mange af de andre, der har været dårlige, fortæller bare meget om vores holds nuværende status.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #29
                              Der er vel ingen tvivl om, at Aris topniveau er rigtigt godt. En dynamisk bølgebryder på midtbanen, der slår diagonalbolde, potente frisparksindlæg og sparker langskud ind fra 30 meter. Der er alligevel en grund til, at Ari med 3 assists ligger blandt de bedste assisterende spillere i hele ligaen pt.

                              Forskellen på en Ari og en Jakob Poulsen eller en Kahlenberg er vel, at Aris bundniveau er meget lavt, og giver sig udslag i elendige førsteberøringer, endeløse boldtab, fejlafleveringer og fejltimede indgreb.

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Nu ved jeg ikke hvor meget suppe du skal have for at blive mæt i forhold til hvad jeg skal have, men fakta er at Ari startede rigtig godt hos os og faldt sammen, sammen med holdet. Nuvel han er anfører og har en god alder, men han er hverken overmenneske eller en spiller fra en hylde over andre i truppen og jeg mener at han skal vurderes derefter - Selvfølgelig sammen med hans præstationer på banen.

                                Vi kan sagtens blive enige om at han skal oppe sig med det han har vist i 2014, hvis han skal have en ny kontrakt, og også hvis han skal spille kontinuerligt. Det gælder dog for største delen af truppen, så der er Ari hverken værre eller bedre i mine øjne. Ari laver nogle sindssyge fejl engang i mellem, det mener jeg i hvert fald. Men han har også vist siog som en god arbejdsmand i lige så mange kampe.

                                Han skal have over nakken når gør i næderne, men ikke mere end andre skal
                                Den skal i hver fald bare være med mere kraft end det Ari har præsteret... I min verden er "fakta", at han "nøjedes" med bare at starte godt...
                                Ikke overmenneske..? Hvor kommer det fra..?
                                Ari er i min verden en spiller en hylde over mange andre i truppen, det mener jeg slet ikke der kan herske tvivl om... Han er ikke en spiller på samme hylde som feks. samtlige af vores egne der er trukket op på 1. holdet, samt Schoop, Kryger, KL, Barrret, Diarra, Azer, Lucas, Mikkelsen mfl...

                                Helt enig, han laver de sindsyge fejl engang i mellem, og så laver han de dumme fejl tit... Jeg stiller ham ikke op i forhold til andre, jeg kritiserer ham fordi han har været for ringe...

                                Ari er et af mine kritiske punkter som jeg har været mindst efter, så der er rigeligt at give af endnu i forhold til andre... det eneste der ændrer på det, er at manden tager sig sammen...
                                Last edited by Kaspernon; 14-10-2014, 18:29.
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X