Tingager får min stemme. Stærk indsats og viser en dejlig passion for klubben. Se nu bare at få papir på ham med ny 5 årig kontrakt. Han bliver rigtig god.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MOM: OB - Esbjerg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKlart Tingager. Også god kamp af Izuna. Fester var disideret ringe før scoringen. Målet løftede ham og lige pludselig stod han rigtigt på returbold.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægIkke helt enig omkring Festersen før scoringen! Korrekt at han lavede tøvende ting oppe omkring straffesparksfeltet, men til gengæld lavede han mange gode ting længere tilbage på banen, bl.a. da han trak et gult kort til en esbjerg spiller efter en flot vending og godt ryk frem ad banen. Men netop det at forfalde til at falde for langt tilbage på banen, når man er ramt på selvtilliden, er typisk for angribere. I modsætning til AK, så synes jeg stadigvæk at Fester laver mange gode ting, men har manglet de forløsende mål. Dem fik han så i dag:) I øvrigt flot mål af AK også, men lad os nu se om han kan tage det med ind i næste kamp..
Du kan så være uenig - jeg er uenig i din uenig. ;-)
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDu elsker virkelig at finde detaljer, der kan skabe "formildende omstændigheder" når nogen kritiserer angriberne, hva? Festersen var totalt usynlig i 1. Halvleg og så kan man jo altid hive de små ting frem, hvor han lavede noget godt defensivt - men det betyder altså absolut ingenting i det store billede, når man er angriber med nul mål i foråret og kommer med intet nævneværdigt i en hel halvleg.
Du kan så være uenig - jeg er uenig i din uenig. ;-)
MvH ChrisOB
Comment
-
Tingager.
Men Izu var altså klasse i 2.halvleg. Tror det er bedst ikke at lede gamle tråde igennem hvor Izunna(berettiget) bliver svinet til og stemplet som en der ALDRIG slår igennem i OB. Alle kampe er ikke lige gode fra hans side men vildskaben er der 90 min og han viser at han vil OB efterhånden
Endnu en hat der skal ædes. Også herfra
Comment
-
Tingager
Faktisk imponerende at vi har spillet 7 kampe, kun lukket tre mål ind, og haft 4 clean sheets. Gryte har som jeg husker ikke rigtig reddet det helt store for os. Forsvaret står bare meget bedre. Uanset om det er KEP eller Tverskov der har stået med Tingager.
Tingager er nærmest blevet en af vores vigtigste spillere her i foråret.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægTingager
Faktisk imponerende at vi har spillet 7 kampe, kun lukket tre mål ind, og haft 4 clean sheets. Gryte har som jeg husker ikke rigtig reddet det helt store for os. Forsvaret står bare meget bedre. Uanset om det er KEP eller Tverskov der har stået med Tingager.
Tingager er nærmest blevet en af vores vigtigste spillere her i foråret.
Jeg er bare bange for, at Tingager ikke vil forlænge, men tager første og bedste chance for at komme til udlandet.. Især fordi han kom forholdsvist sent kom igang med sin professionelle karriere.
Comment
Comment