Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MOM: OB - Esbjerg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MOM: OB - Esbjerg

    Min MOM går til Tingager. Han vinder alle dueller i dag, alt i luften, fremprovokerer et straffespark som sætter os igang. Gode pasninger, tekniske gode raids op igennem banen.. Han har bare vist sig at være en fantastisk spiller, og nok en af de bedste køb vi har lavet siden Utaka, med tanke på forventningerne til dem, og hvad de så er blevet til. Imponerende.

    Izunna spiller også en fantastisk kamp. Han har sgu været god lige siden han begyndte at få kamptræning.

    I den mindre gode ende finder vi Jønsson. Hvis ikke det var for hans stikning til AK ved hans mål, så var det tæt på en af hans dårligste kampe for os, og det siger ikke lidt - fordi han har fandeme haft mange dårlige.

    I den mindre gode ende, vil jeg også gerne nævne den fucking musik ved scoringer!!!!! SLUK NU FOR DET!!!! Forfærdelig at fjerne fokus fra stemningen, og det er en kæmpe dræber for stemningen ved en scoring!

    #2
    Tingager

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
      Tingager
      Tror jeg giver den til Izunna. Men også en god kamp af Tingager og JJT i særdeleshed, selvom jeg godt nok bandede af ham, da han synes han skulle drible rundt mellem 4-5 Esbjergspillere i første halvleg.

      Comment


        #4
        Fester helt klart. Sådan er det altid med en tomålsskytte, ikke mindst når det enten er Fester eller AK. Vi har fremdeles brug for at få de to igang:)

        Comment


          #5
          Tingager

          Comment


            #6
            Den er nok mellem Tingager og Izunna her. Begge leverer helt forrygende præstationer, og hvor klæder det virkelig Izunna at spille sekser fast.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Min MOM går til Tingager. Han vinder alle dueller i dag, alt i luften, fremprovokerer et straffespark som sætter os igang. Gode pasninger, tekniske gode raids op igennem banen.. Han har bare vist sig at være en fantastisk spiller, og nok en af de bedste køb vi har lavet siden Utaka, med tanke på forventningerne til dem, og hvad de så er blevet til. Imponerende.

              Izunna spiller også en fantastisk kamp. Han har sgu været god lige siden han begyndte at få kamptræning.

              I den mindre gode ende finder vi Jønsson. Hvis ikke det var for hans stikning til AK ved hans mål, så var det tæt på en af hans dårligste kampe for os, og det siger ikke lidt - fordi han har fandeme haft mange dårlige.

              I den mindre gode ende, vil jeg også gerne nævne den fucking musik ved scoringer!!!!! SLUK NU FOR DET!!!! Forfærdelig at fjerne fokus fra stemningen, og det er en kæmpe dræber for stemningen ved en scoring!
              Til Jønssons ros, skal det siges at han i en del sekvenser arbejder fint defensivt. Men ellers enig omkring hans indsats.

              Izuna får min stemme i dag. Kæft han gør det godt. Tingager spiller endnu en pragtkamp - er bange for vi ikke får lov at beholde ham ret længe. KEP spiller også en fin kamp, lige som mange andre gør det godt.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                Tror jeg giver den til Izunna. Men også en god kamp af Tingager og JJT i særdeleshed, selvom jeg godt nok bandede af ham, da han synes han skulle drible rundt mellem 4-5 Esbjergspillere i første halvleg.
                syntes desværre han gjorde lidt for meget - og lidt for tæt på eget felt, flere gange....

                giver min til tingager

                Comment


                  #9
                  Tingager

                  Comment


                    #10
                    Peger på Tingager, fordi han var den eneste af de nævnte, der var god i begge halvlege.
                    Izunna spiller en flot kamp i erobringsspillet, men smider mange nemme bolde væk også i første halvleg. Det er ligesom om, at han forsøger at lægge sit spil op på et niveau, som han ikke kan bære. De dumme boldtab vi har omkring eget felt, har Izunna skrevet på sig. En han selv smider væk og to, hvor han sælger en holdkammerat. Blev dog ligesom mange andre meget bedre i anden halvleg, hvor han også kom lidt længere tilbage at stå i opspillet. Det klædte ham.

                    Lækkert at få både Fester og Ak på tavlen. Fræk scoring af AK - i den sekvens ligner han en, der har lavet 15-20 mål i sæsonen.

                    Vi har bragt os selv i en god position nu. Det er så afgørende at få det første mål i kampene (faktisk for alle fire hold i puljen). Alle holdene har svært ved at score, og det er meget tydeligt, hvor meget der er på spil i kampene. Kampene er i den grad præget af nervøsitet

                    Comment


                      #11
                      Izunna. Tingager kunne sagtens få den efter endnu en god kamp, men det var satme vigtigt, at vores def midt spillede en god kamp, mens for mange i de første 60 min ikke ramte topniveau. Desler gjorde det også fint igen, og naturligvis skal Fester med, når han laver to kasser.

                      Comment


                        #12
                        På fjernsynet så jeg ikke en stor kamp af Izu, så er overrasket over han fremhæves. Jeg kunne fristes til at give den til Festersen, men der var en spiller som jeg synes strålede klart over alle de andre, ja TINGAGER.
                        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                        OB - engang var vi gode

                        Comment


                          #13
                          Giv mig en T
                          Giv mig en I
                          Giv mig en N
                          Giv mig en G
                          Giv mig en A
                          Giv mig en G
                          Giv mig en E
                          Giv mig en R
                          Der er bare en fantastisk fornøjelse at se ham spille for os.
                          På øjehøjde med ham var i dag kun Stiften.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #14
                            Tingager

                            Dominerer luftrummet og især ved efb's udspark var han uhyre stærk. Desværre lykkedes han ikke altid med sine opspil, hvor modtagerne var offside eller bolden røg væk. Men når man tænker på, han næsten er lige så høj som onuachu, synes jeg han gør det super med fødderne. Jeg kan rigtig godt lide, når han prøver sine raids frem ad banen. Stor fremgang at spore!

                            Forskellen fra den gamle Izunna til forårets udgave synes jeg er hans energi, kampiver og at han næsten er en endnu bedre 'oprydder' end Makrini. Han kæmper virkelig for sagen og det er dejligt at se hans glæde over vores sejre. Savner ikke ElMak mærkelig nok.

                            Synes Kent må finde på en løsning på vores ringe evner i det etablerede angrebsspil. Vi har jo egentlig spillerne, der burde kunne skabe det uventede, men som i 1. ender med fantasiløst trilleri. Det giver altid vores hold et boost at score, og man sidder og tænker, hvorfor spiller de ikke sådan hele kampen.
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              #15
                              Tingager👍

                              Comment

                              Working...
                              X