Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Stemmer fra Ådalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
    Dit personfnidder gider jeg ikke kommentere på, Janus.

    Kald det hvad du vil, men hvorfor skyde budbringeren?
    Der er skam ikke noget personfnidder, jeg ved ikke engang hvem du er. Jeg har bare virkelig svært ved at se formålet med at løbe med sladder fra utilfredse spillere, når truppen virker harmonisk og vi endelig har succes på banen. Det virker ikke som om at det er til klubbens bedste. Det virker nærmere til, at du har er behov for at vise at du stadig har lidt inside information, qua din tidligere status som Forums rygtetrold.

    Du risikerer at løbe de utilfredse spilleres ærinde og skabe unødvendig fokus fra medierne på noget der højest sandsynligt ikke er kød på. Det er simpelthen for dumt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
      Folk kan tro hvad de vil, men er der mon ikke forskel på at være uenig i trænerens dispositioner, og så på at føle sig decideret mobbet?

      Det er mere end én spiller, som jeg har det fra.

      Og det er ikke noget jeg finder glæde i, men hvis de har ret, så ser vi et, negativt, mønster, og det er da foruroligende, synes jeg.
      Jo før der gribes ind, jo bedre - og jeg taler ikke om en trænerfyring!
      Nu må vi se at der er flere spiller i truppen (KEP, AK, Fester) som tabte ikke kun indsatstid og holdkortet men også positionen i hierarkiet. For to af de går det hånd i hånd med karriereslut. Det er en hård situation og måske nogen føler sig nedbarberet. Men det alene betyder ja ikke at det er mobning.
      Derudover har JM en meget direkte stil at udtale sig i offentligheden (hvad jeg god kan lide) og det ville ikke overraske mig hvis ham udtaler sig endnu direkter i den daglige arbejde med spillerne og i omklædningsrummet. Men at være direkt og ærligt betyder ja ikke at det er mobning.
      Når jeg tager begge ting tilsammen (situationen flere spiller står ind og JMs direkte stil) så kan det vel let være at enkelte føler sig uretmæssigt behandlet og mobbet. Men man må vel efterspørge om det faktisk er mobning eller bare en hård og hurtig forændringsproces i den hårde og hurtige fodboldforretning. Hvis der er ikke uretfærdige personlig sårende og personlig nedgørende aktioner mod enkelte personer så ser det ikke som mobning.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Paven152 Se indlæg
        Der er skam ikke noget personfnidder, jeg ved ikke engang hvem du er. Jeg har bare virkelig svært ved at se formålet med at løbe med sladder fra utilfredse spillere, når truppen virker harmonisk og vi endelig har succes på banen. Det virker ikke som om at det er til klubbens bedste. Det virker nærmere til, at du har er behov for at vise at du stadig har lidt inside information, qua din tidligere status som Forums rygtetrold.

        Du risikerer at løbe de utilfredse spilleres ærinde og skabe unødvendig fokus fra medierne på noget der højest sandsynligt ikke er kød på. Det er simpelthen for dumt.
        Tror du virkeligt, at det ændrer på spillernes opfattelse af, hvad de allerede godt ved der foregår omkring dem? Og tror du virkelig det kan holdes ude af mediernes søgelys, hvis der er nogle der føler sig skidt behandlet, under alle omstændigheder?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Nu må vi se at der er flere spiller i truppen (KEP, AK, Fester) som tabte ikke kun indsatstid og holdkortet men også positionen i hierarkiet. For to af de går det hånd i hånd med karriereslut. Det er en hård situation og måske nogen føler sig nedbarberet. Men det alene betyder ja ikke at det er mobning.
          Derudover har JM en meget direkte stil at udtale sig i offentligheden (hvad jeg god kan lide) og det ville ikke overraske mig hvis ham udtaler sig endnu direkter i den daglige arbejde med spillerne og i omklædningsrummet. Men at være direkt og ærligt betyder ja ikke at det er mobning.
          Når jeg tager begge ting tilsammen (situationen flere spiller står ind og JMs direkte stil) så kan det vel let være at enkelte føler sig uretmæssigt behandlet og mobbet. Men man må vel efterspørge om det faktisk er mobning eller bare en hård og hurtig forændringsproces i den hårde og hurtige fodboldforretning. Hvis der er ikke uretfærdige personlig sårende og personlig nedgørende aktioner mod enkelte personer så ser det ikke som mobning.
          JM virker som en fin fyr på kamera. Men de historier der kom fra Sverige var nu heller ikke rare at høre på.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Uanset om det et tilsigtet eller ej, så ændrer det ikke på, at nogle føler sig decideret mobbet.

            Så kan man altid diskutere om de er for tyndhudede, eller om træneren er for grov osv., men det ændrer stadig ikke på den enkeltes følelser og hvad de måtte medføre.

            Og at man så har hørt om lignende tilstande før, gør bare at jeg synes klubben bør være opmærksom på et eventuelt problem, og tage det i opløbet.
            Jeg kan simpelthen ikke tage det seriøst. Ja folk er tyndhudet hvis de føler sig mobbet som voksne mænd. Så er de ikke særligt stærke mentalt, og tvivler på de når ret langt i elitesport.
            Det virker nu til de første 15 mand i truppen har det helt forrygende. Spilleglæden har vel ikke været større i flere år ser det ud til.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Jeg kan simpelthen ikke tage det seriøst. Ja folk er tyndhudet hvis de føler sig mobbet som voksne mænd. Så er de ikke særligt stærke mentalt, og tvivler på de når ret langt i elitesport.
              Det virker nu til de første 15 mand i truppen har det helt forrygende. Spilleglæden har vel ikke været større i flere år ser det ud til.
              Det er kun rart, hvis Michelsen kan få ryddet op i den taberkultur, der stadig hersker blandt unge mænd, der lever af deres hobby. Det har længe været pinligt at være vidne til, hvor nemt OB klapper sammen og taber kasketten i en kamp. Der er ingen tvivl om JM ganske enkelt skiller mændende fra fra tudende drenge, der ikke kan tåle en hård og ærlig tone.

              Det er meget opmuntrende rygter, som vidner om en mand, der er ved at rodfæste en vinderkultur. Det gør mig rigtig varm og glad!
              Rygter er som svin - ulækre og velsmagende på en og samme tid

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                Dét at vi åbner op for selve emnet på forum, giver jo folkene i og omkring OB, muligeheden for at handle på det sagte.
                Lad os håbe de er opmærksomme. Tak for info..
                Synes du helt alvorligt at et rygte på et fanforum skal, eller bør foranledige en undersøgelse af trænerteamets ageren i omklædningen. Jeg vil først og fremmest håbe det er en storm i et glas vand, og så vil jeg da mene at hvis det virkelig skulle foregå, så bør dem det drejer sig om da selvf. tage det op med anføreren og måske assistentræneren på holdet, og måske med sportschefen.

                Indtil videre er det mest konkrete vi har herinde et klart dementi fra Eskesen, så måske er der i virkeligheden ikke noget at kogge suppe på her.
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  “De historier der kom fra Sverige” handlede om én spiller på 19 år. Faktum. Jeg aner intet om OB-historien, men hvis nogen prøver at bygge et billede af en mobbekultur omkring JM’s tid i Sverige er det decideret forkert.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Jeg kan simpelthen ikke tage det seriøst. Ja folk er tyndhudet hvis de føler sig mobbet som voksne mænd. Så er de ikke særligt stærke mentalt, og tvivler på de når ret langt i elitesport.
                    Det virker nu til de første 15 mand i truppen har det helt forrygende. Spilleglæden har vel ikke været større i flere år ser det ud til.
                    Jesus. Det er vel ikke stenalderen vi lever i? De klubber, der kun tillader bacon-krig-store-overarme-og-dumme-tatoveringer-mænd i truppen vil jo åbenlyst tabe i det lange løb, fordi der gemmer sig meget talent blandt mennesker, der ikke er sådan.

                    Man skal ikke have megen viden om gruppedynamikker og socialpsykologi for at vide, at in-udgruppe positioneringer, hvor nogle er inde i kernen og nogle ikke er, både kan have positive og negative konsekvenser samtidig, men på langt sigt kan være meget udfordrende.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Jesus. Det er vel ikke stenalderen vi lever i? De klubber, der kun tillader bacon-krig-store-overarme-og-dumme-tatoveringer-mænd i truppen vil jo åbenlyst tabe i det lange løb, fordi der gemmer sig meget talent blandt mennesker, der ikke er sådan.

                      Man skal ikke have megen viden om gruppedynamikker og socialpsykologi for at vide, at in-udgruppe positioneringer, hvor nogle er inde i kernen og nogle ikke er, både kan have positive og negative konsekvenser samtidig, men på langt sigt kan være meget udfordrende.
                      Du har da helt tabt sutten. Hvem snakker om store tatoveringer og overarme? Der vil altid være et hierarki på et fodboldhold. Det er der også på en arbejdsplads og andre steder hvor man er samlet i en gruppe.
                      Det har intet med stenalderen at gøre. Fordi man er ung og dum behøver man ikke at finde sig i mobning. Så siger man fra og vinder respekt. Bum.
                      Jeg siger bare hvis man ikke formår det, er Det nok ikke elitesport der er fremtiden.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        JM virker som en fin fyr på kamera. Men de historier der kom fra Sverige var nu heller ikke rare at høre på.
                        Men hvad er "de historier fra Sverige"? Og er de baseret på fakter? Ved kun om en overraskende fyring og løse rygter.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Men hvad er "de historier fra Sverige"? Og er de baseret på fakter? Ved kun om en overraskende fyring og løse rygter.
                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...mandskabspleje

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Du har da helt tabt sutten. Hvem snakker om store tatoveringer og overarme? Der vil altid være et hierarki på et fodboldhold. Det er der også på en arbejdsplads og andre steder hvor man er samlet i en gruppe.
                            Det har intet med stenalderen at gøre. Fordi man er ung og dum behøver man ikke at finde sig i mobning. Så siger man fra og vinder respekt. Bum.
                            Jeg siger bare hvis man ikke formår det, er Det nok ikke elitesport der er fremtiden.
                            For en gang skyld enig. Topelitemiljøer er altså ikke for svage og skrøbelige sjæle, hvadenten det er sport, mad, forretninger, kunst, politik eller andet.

                            Comment


                              Mobning er jo direkte uklogt. Det gavner ingen. Historien fra Sverige er jo helt ensidig. Den omtalte spiller kan jo fx have optrådt illoyalt, hvilket kunne begrunde den beskrevne adfærd

                              Comment


                                Der vil altid være lidt fnidder med unge mennesker, der keder sig.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X