Oprindeligt indsendt af Oelle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AGF-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Hvis man skal prøve at finde en grund, så kunne man pege på noget med fysik v f.eks. dødbolde. Men det lugter svært af, at KEP bare skal spille. Naturligvis kan Kent se noget på træningsbanen, som vi ikke ved; eller Izu kan have en småskade. Men det er bare ikke en kamp, hvor man normalt ville eksperimentere; det er resultatet alt for vigtigt til.
Jeg skider i Ekstrabladets kalkyle; vi har en enorm og fuldstændigt klar interesse i at slå AGF og komme i pulje med plads 14 + Horsens, der har været skidt kørende her i foråret. Det ligner den absolut mindst svære vej til at undgå de grimme playoff-kampe - og kommer vi i dem, kan alt ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg må stemme med i koret: det her forstår jeg ikke. Hvorfor lave om på en konstellation, der har kørt godt? Hvorfor underminere Izunnas selvtillid?
Hvis man skal prøve at finde en grund, så kunne man pege på noget med fysik v f.eks. dødbolde. Men det lugter svært af, at KEP bare skal spille. Naturligvis kan Kent se noget på træningsbanen, som vi ikke ved; eller Izu kan have en småskade. Men det er bare ikke en kamp, hvor man normalt ville eksperimentere; det er resultatet alt for vigtigt til.
Jeg skider i Ekstrabladets kalkyle; vi har en enorm og fuldstændigt klar interesse i at slå AGF og komme i pulje med plads 14 + Horsens, der har været skidt kørende her i foråret. Det ligner den absolut mindst svære vej til at undgå de grimme playoff-kampe - og kommer vi i dem, kan alt ske.
Fuldstændig enig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDet lyder virkelig mærkeligt alt sammen. Men giver det et godt resultat er alt selvfølgelig hatten af, hr Nielsen. Har min store tvivl.
men jeg forstår ikke man laver en ændring der udefra set ikke er nødvendig
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægJeg må stemme med i koret: det her forstår jeg ikke. Hvorfor lave om på en konstellation, der har kørt godt? Hvorfor underminere Izunnas selvtillid?
Jeg skider i Ekstrabladets kalkyle; vi har en enorm og fuldstændigt klar interesse i at slå AGF og komme i pulje med plads 14 + Horsens, der har været skidt kørende her i foråret. Det ligner den absolut mindst svære vej til at undgå de grimme playoff-kampe - og kommer vi i dem, kan alt ske."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Tverskov på midten var en konstellation vi også prøvede mod enten det ukrainske hold, eller var det Plzen. Under alle omstændigheder var det udtryk vi kom med i den kamp noget af det højeste presspil vi har udøvet so far, med rigtig mange bolderobringer centralt på banen. Ligeledes spillede vi os utroligt nemt gennem modstanderens midtbanekonstellation i den kamp. Mod AaB var det forståeligt at vi ikke fik lagt samme høje pres som mod Randers og Horsens. Til gengæld var vores presspil ikke tilfrdsstillende mod Sønderjyske, så der kan såmend være tanke med galskaben. Men ja, med kniven på struben at eksperimentere, det kræver nosser..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægTverskov på midten var en konstellation vi også prøvede mod enten det ukrainske hold, eller var det Plzen. Under alle omstændigheder var det udtryk vi kom med i den kamp noget af det højeste presspil vi har udøvet so far, med rigtig mange bolderobringer centralt på banen. Ligeledes spillede vi os utroligt nemt gennem modstanderens midtbanekonstellation i den kamp. Mod AaB var det forståeligt at vi ikke fik lagt samme høje pres som mod Randers og Horsens. Til gengæld var vores presspil ikke tilfrdsstillende mod Sønderjyske, så der kan såmend være tanke med galskaben. Men ja, med kniven på struben at eksperimentere, det kræver nosser..Last edited by Ricardo; 20-03-2017, 10:04.
Comment
Comment