Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    FS har postet denne for 25 min siden. Men da det er endnu en betalingsartikel med OB indhold kan jeg ikke se om der er noget nyt

    https://www.fyens.dk/indland/OB-chef...rtikel/3211911

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Men han er jo med på den og det burde han ikke være.
    At en hovedrig finansmand vil snyde sig til endnu mere magt er IKKE overraskende :D.
    Det er kun gætterier få din side. Du ved jo ikke om han er med på den. Vi ved bare Thorborg var parat til at kuppe B1913. JH er jo bare ansat til at udfylde bestyrelsens udstukne retningslinjer. Jeg er da overbevist om at han gerne ville have flere penge at lege med, men har et budget der skal holdes.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aristoteles Se indlæg
    Føj hvor den stinker, den her!!
    Og hvor ligner det et klassisk selvmål af ledelsen, man spiller højt spil om en gylden mulighed for at være med i noget banebrydende! Og for hvad? For at spar lidt penge? Hvorfor fanden spiller man ikke med åbne kort fra starten og melder ud man har lyst til at være med i det projekt og at man er villig til at ligge økonomiske midler i det. (Dem man spare på at man ikke selv skal bygge nyt?) Det havde folk da kunne respektere og forstå, plus dér ville være gode chancer for at få lov til at være med!
    Men nej, nu ligner man igen en flok snyltene fidusmagerer og man har selvfølelig stadig ikke nogen afklaring om hvad der skal ske med de slidte faciliteter.
    Som sagt én fantastisk mulighed er blevet omsat til dårlig omtale, kæmpe selvmål!
    Fuldstændig enig. Og jeg synes det er mærkeligt at der ikke er blevet gravet mere i denne sag. Endnu altså....

    Leave a comment:


  • Aristoteles
    replied
    Føj hvor den stinker, den her!!
    Og hvor ligner det et klassisk selvmål af ledelsen, man spiller højt spil om en gylden mulighed for at være med i noget banebrydende! Og for hvad? For at spar lidt penge? Hvorfor fanden spiller man ikke med åbne kort fra starten og melder ud man har lyst til at være med i det projekt og at man er villig til at ligge økonomiske midler i det. (Dem man spare på at man ikke selv skal bygge nyt?) Det havde folk da kunne respektere og forstå, plus dér ville være gode chancer for at få lov til at være med!
    Men nej, nu ligner man igen en flok snyltene fidusmagerer og man har selvfølelig stadig ikke nogen afklaring om hvad der skal ske med de slidte faciliteter.
    Som sagt én fantastisk mulighed er blevet omsat til dårlig omtale, kæmpe selvmål!

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Enig.
    Men hvad så nu ? OB kunne ikke snyde sig ind. Er man i OS&E villige til at lægge de økonomiske midler der skal til, for at få et moderne træningsanlæg ? Eller finder man en discountløsning ?
    Også det spørgsmål der fylder mest ved mig pt.. Men det står jo efterhånden klart at grunden til at der ikke er sket noget på facilitetssiden i nogle år er fordi at man vil have andre til at betale.. Og det er så delvist lykkedes nu..
    Men frygter at man fortsætter sin tiggergang ved bla amatørklubben og andre for at få det sidste financieret. Og lykkedes det ikke bliver det sminke på liget..

    Og de er sgu selv uden om disse spekulationer når man intet melder ud om sådan en højt profileret sag.. For mig er det UFATTELIGT at INGEN journalister/podcasts og andre OB relaterede medier har spurgt ind til det endnu.. Ikke så meget som en statusrapport..
    Det ligner satme ikke Leif Rasmussen som skal skrive 1-2-3 daglige artikler om OB.. Er han blevet bedt om diskretion?

    eller har jeg bare gang i JFK 2.0 teorier?

    Leave a comment:


  • Jacob97
    replied
    Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
    Enig.
    Men hvad så nu ? OB kunne ikke snyde sig ind. Er man i OS&E villige til at lægge de økonomiske midler der skal til, for at få et moderne træningsanlæg ? Eller finder man en discountløsning ?
    Jeg gætter på det sidste

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er altså ikke overraskende, da det jo ikke er første gang at OCC tages i forsøg på snyd med offentlige kroner ... det er vist nærmere en bevidst taktik.

    Hr. Dam må jo også ryge, det holder simpelthen ikke med pampere og snydepelse i de her positioner!

    Hold da kæft, Jesper Hansen forstår jo slet ikke det ulovlige og urimelige i det ... det er ren Brixtofte!
    Enig.
    Men hvad så nu ? OB kunne ikke snyde sig ind. Er man i OS&E villige til at lægge de økonomiske midler der skal til, for at få et moderne træningsanlæg ? Eller finder man en discountløsning ?
    Last edited by sinus; 07-12-2017, 14:30.

    Leave a comment:


  • Løvkvist_jr.
    replied
    Var det ikke det vi sang den gang man solgte Fall efter vinduet var lukket.
    Odense is in the wrong hands.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Tror nu ikke det så meget er Jesper Hansen. Lader til pilen peger på Thorborg der sidder i SDU bestyrelsen. Jesper Hansen er bare en brik i Thorborgs spil. Der tegner sig mere og mere et billede af JH er bundet på hænder og fødder fra en nærrig bestyrelse.
    Men han er jo med på den og det burde han ikke være.
    At en hovedrig finansmand vil snyde sig til endnu mere magt er IKKE overraskende :D.

    Leave a comment:


  • Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Det er altså ikke overraskende, da det jo ikke er første gang at OCC tages i forsøg på snyd med offentlige kroner ... det er vist nærmere en bevidst taktik.

    Hr. Dam må jo også ryge, det holder simpelthen ikke med pampere og snydepelse i de her positioner!

    Hold da kæft, Jesper Hansen forstår jo slet ikke det ulovlige og urimelige i det ... det er ren Brixtofte!
    Tror nu ikke det så meget er Jesper Hansen. Lader til pilen peger på Thorborg der sidder i SDU bestyrelsen. Jesper Hansen er bare en brik i Thorborgs spil. Der tegner sig mere og mere et billede af JH er bundet på hænder og fødder fra en nærrig bestyrelse.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
    Ser ud til at OB har været med i planerne om at flotte ud til SDU i stedet for B1913, men at de planer er droppede igen.

    https://www.dr.dk/nyheder/regionale/...-til-fordel-ob
    Det er altså ikke overraskende, da det jo ikke er første gang at OCC tages i forsøg på snyd med offentlige kroner ... det er vist nærmere en bevidst taktik.

    Hr. Dam må jo også ryge, det holder simpelthen ikke med pampere og snydepelse i de her positioner!

    Hold da kæft, Jesper Hansen forstår jo slet ikke det ulovlige og urimelige i det ... det er ren Brixtofte!
    Last edited by Entusiastens; 07-12-2017, 12:22.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Det virker noget lyssky. "Vi" fremstår bestemt ikke videre sympatiske her. Omvendt mener jeg også det nærmest ville være uansvarligt hvis OB ikke på en eller anden måde forsøgte at blive en del af det når et projekt som dette opføres i Odense. Især hvis det virkelig foregik som det fremgår af artiklen: at det var SDU, der gik til Thorborg og sagde "hør hvad vi har gang i, var det noget?"

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Det hedder at være smart, at være en god forretningsmand etc i dag. Jeg siger ad. Usmageligt og uetisk. I en bedre verden var de helt uden for indflydelse. Men der er så desværre rigtig mange af slagsen. Alle DKs øde øer er ikke nok.

    Leave a comment:


  • nixcha
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er sådan noget der gør, at OB aldrig har opnået at vinde den samlede befolkning i byen. Jeg vil gætte på der bliver en masse ballade nu igen. At folk vil sige OB prøver at rage til sig, mens andre betaler. Jeg synes det usmageligt det de har haft gang i her. Vidste ikke Thorborg sad i SDU ' bestyrelse, men at han ville udnytte det til egen vindings skyld er da pinligt. Betal dog selv for pokker. Det er jo peanuts for dig.
    Enig i at det er usmageligt. føj for en nyhed

    Leave a comment:


  • sinus
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er sådan noget der gør, at OB aldrig har opnået at vinde den samlede befolkning i byen. Jeg vil gætte på der bliver en masse ballade nu igen. At folk vil sige OB prøver at rage til sig, mens andre betaler. Jeg synes det usmageligt det de har haft gang i her. Vidste ikke Thorborg sad i SDU ' bestyrelse, men at han ville udnytte det til egen vindings skyld er da pinligt. Betal dog selv for pokker. Det er jo peanuts for dig.
    Fuldstændig enig. Jeg kan godt se rationalet fra OBs side, i at få stilet et topmoderne træningsanlæg til rådighed gratis. Men at det inkluderer at kuppe B1913 ud af deres anlæg, er ganske uanstændigt. Nu risikerer OB at stå med håret i postkassen, på grund af ledelsens dispositioner.
    Tiden er forhåbentlig også brugt på at lægge en plan B.

    Leave a comment:

Working...
X