Oprindeligt indsendt af John Doe
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningsfaciliteter
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægJeg har det direkte fra Jesper Hansen, at det er en løsning i Ådalen som de arbejder hen i mod på nuværende tidspunkt. Så den første del kan jeg godt konfirmere. Det sidste ville han ikke fortælle mig noget om. :-)Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af driflin Se indlægHvorfor skal de stoppe med det? Hvis muligheden er der, ville det da være fuldstændig åndssvagt ikke at benytte sig af det.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSå er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er med
https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nter-i-odense/
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægLige meget hvad, så vil det vel være fint for OB at få sådan et center til byen som vores talenter kan tilknyttes på lige fod med andre klubbers talenter. Placeringen af centeret ved SDU i Odense er fedt for byen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen kan du ikke forstå med den forhistorie omkring JHs forhold til fans at man godt kan blive utålmodig når man nu her næsten 3/4 år efter kommunebeslutningen stadig intet ved. Og eneste “deadline” nyhed som JH ved flere lejligheder har gentaget er overskredet med næste 1 1/2 måned nu.
Det virker bare som alt foregår i sneglefart dernede
Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægTjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” ��
Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.Last edited by manner; 11-05-2018, 07:37.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlægTjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” 😉
Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.
Men kan den rigtige løsning ske i de eksisterende bygninger dernede? Uden at bygge til/ud/ovenpå ect?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSelvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægSelvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.
Ja man kunne jo bare melde ud at man er igang med at planlægge den rette løsning og at det peger i retning af det oog det ..
Man har ellers været flittig nok til at kritisere kommunens manglende handling og vel også sendt spillere i pressen for at brokke sig over forholdene .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment