Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Som jeg har hørt det i krogene, så arbejdes der på at bygge i Ådalen. Der vil efter sigende blive lavet en løsning i de eksisterende bygninger med de nødvendige faciliteter.
    Jeg har det direkte fra Jesper Hansen, at det er en løsning i Ådalen som de arbejder hen i mod på nuværende tidspunkt. Så den første del kan jeg godt konfirmere. Det sidste ville han ikke fortælle mig noget om. :-)
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
      Jeg har det direkte fra Jesper Hansen, at det er en løsning i Ådalen som de arbejder hen i mod på nuværende tidspunkt. Så den første del kan jeg godt konfirmere. Det sidste ville han ikke fortælle mig noget om. :-)
      Det er jeg nu heller ikke i tvivl om .. jeg håber det bliver en spektakulær løsning, på den helt fee’ måde, når det åbenbart skal holdes hemmeligt lidt endnu 🙂
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        https://politiken.dk/sport/fodbold/a...er-200-mio.-kr.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Det er et fedt anlæg. Bliver dejligt at se fynske talenter bruge det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Det er et fedt anlæg. Bliver dejligt at se fynske talenter bruge det.
            Ja, det er vist før beskrevet som Allianz Arena i miniformat naturligvis.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
              Hvorfor skal de stoppe med det? Hvis muligheden er der, ville det da være fuldstændig åndssvagt ikke at benytte sig af det.
              Her snakker jeg i forhold til, at kommunen ikke skal smide flere penge i OB`s professionelle afdeling.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Her snakker jeg i forhold til, at kommunen ikke skal smide flere penge i OB`s professionelle afdeling.
                Det er da helt fair at kommunen ikke vil det. Men hvis OB ikke opsøgte muligheden ville de da være dumme.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Så er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er med

                  https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nter-i-odense/
                  Lige meget hvad, så vil det vel være fint for OB at få sådan et center til byen som vores talenter kan tilknyttes på lige fod med andre klubbers talenter. Placeringen af centeret ved SDU i Odense er fedt for byen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Lige meget hvad, så vil det vel være fint for OB at få sådan et center til byen som vores talenter kan tilknyttes på lige fod med andre klubbers talenter. Placeringen af centeret ved SDU i Odense er fedt for byen.
                    Gad vide om det kan være med til at tiltrække flere og bedre talenter til byen/OB når nu det center ligger her?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Men kan du ikke forstå med den forhistorie omkring JHs forhold til fans at man godt kan blive utålmodig når man nu her næsten 3/4 år efter kommunebeslutningen stadig intet ved. Og eneste “deadline” nyhed som JH ved flere lejligheder har gentaget er overskredet med næste 1 1/2 måned nu.
                      Det virker bare som alt foregår i sneglefart dernede
                      Tjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” ��
                      Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                        Tjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” ��
                        Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.
                        Selvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.
                        Last edited by manner; 11-05-2018, 07:37.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                          Tjoe, men jeg ser det i et andet perspektiv - nye faciliteter-debatten har været i gang i 30-40 efterhånden, så min holdning er mere i retning af “jeg er ligeglad med hvor lang tid det tager, for det HAR allerede taget for lang tid” 😉
                          Jeg vil bare gerne have, at man gør alt for at få/vælge den rigtige løsning, og ikke en hovsa-løsning pga tidspres etc.
                          Fair nok

                          Men kan den rigtige løsning ske i de eksisterende bygninger dernede? Uden at bygge til/ud/ovenpå ect?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Selvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.
                            Det vil jeg tro man kunne, men aner det ikke.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              kan den rigtige løsning ske i de eksisterende bygninger dernede? Uden at bygge til/ud/ovenpå ect?
                              Åh, det kommer vel an på hvilke krav man stiller til det nye, samt hvor mange brugere det skal have, og dét ved jeg ikke :-/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Selvf. skal det da være den rigtige løsning .. det er der ingen tvivl om men det kan jo sagtens kommunikeres ud til med længsel, og utålmodigt ventende fanskare. Den forventede dato er overskredet med ca. 6 uger. Det må også være muligt at melde ud hvad der forsinker offentliggørelsen af et projekt.

                                Ja man kunne jo bare melde ud at man er igang med at planlægge den rette løsning og at det peger i retning af det oog det ..
                                Man har ellers været flittig nok til at kritisere kommunens manglende handling og vel også sendt spillere i pressen for at brokke sig over forholdene .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X