Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er et langt 1.kvartal ... mon der er vrøvl med byggetilladelsen?
    Tvivler.. Men som med alt andet er kommunikationen mangelfuld

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tvivler.. Men som med alt andet er kommunikationen mangelfuld
      Sjovt nok sagde JH sidst i marts at der nok blev meldt noget ud i løbet af få dage. Det var forventningen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
        Sjovt nok sagde JH sidst i marts at der nok blev meldt noget ud i løbet af få dage. Det var forventningen
        Præcis. Jeg forventer også ved hvert vindue at vi bliver forstærket. Det er også forventningen.
        Heller ikke her holder han ord

        Comment


          Muligt jeg er ved at være en gammel mand, men at håbe og forvente, er langt fra det samme som at garantere - også når det gælder hvornår man kan melde noget ud.

          Der er mange scenarier i spil, også selvom banefordelingen ligger fast, og man er også afhængig af mange udefra kommende faktorer.

          Der er knald på i byggebranchen pt., udover de ting som andre herinde har nævnt (Fredning, lokalplaner, miljøhensyn etc.)

          Kravene til faciliteterne ændrer sig ikke med et trylleslag, men at tegne 6-8 forskellige løsninger på forhånd, er nok liiiige en anelse i overkanten ...

          Uanset hvad, så går der måske et års tid, fra første spadestik og til man får udleveret nøglerne, så jeg ser det ikke som spild at få spulet kloakken i Ådalen, og lige få set bruserne efter.
          Tagpappet kan de bare komme og hente her - har da nogle rester fra jeg lavede datterens nye legehus ������

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
            Muligt jeg er ved at være en gammel mand, men at håbe og forvente, er langt fra det samme som at garantere - også når det gælder hvornår man kan melde noget ud.

            Der er mange scenarier i spil, også selvom banefordelingen ligger fast, og man er også afhængig af mange udefra kommende faktorer.

            Der er knald på i byggebranchen pt., udover de ting som andre herinde har nævnt (Fredning, lokalplaner, miljøhensyn etc.)

            Kravene til faciliteterne ændrer sig ikke med et trylleslag, men at tegne 6-8 forskellige løsninger på forhånd, er nok liiiige en anelse i overkanten ...

            Uanset hvad, så går der måske et års tid, fra første spadestik og til man får udleveret nøglerne, så jeg ser det ikke som spild at få spulet kloakken i Ådalen, og lige få set bruserne efter.
            Tagpappet kan de bare komme og hente her - har da nogle rester fra jeg lavede datterens nye legehus ������
            Tak for update. Men kan du ikke forstå med den forhistorie omkring JHs forhold til fans at man godt kan blive utålmodig når man nu her næsten 3/4 år efter kommunebeslutningen stadig intet ved. Og eneste “deadline” nyhed som JH ved flere lejligheder har gentaget er overskredet med næste 1 1/2 måned nu.
            Det virker bare som alt foregår i sneglefart dernede

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Tak for update. Men kan du ikke forstå med den forhistorie omkring JHs forhold til fans at man godt kan blive utålmodig når man nu her næsten 3/4 år efter kommunebeslutningen stadig intet ved. Og eneste “deadline” nyhed som JH ved flere lejligheder har gentaget er overskredet med næste 1 1/2 måned nu.
              Det virker bare som alt foregår i sneglefart dernede
              Mon det er fordi at SDU projektet ikke er helt dødt endnu?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Mon det er fordi at SDU projektet ikke er helt dødt endnu?
                Den vinkel havde jeg ikke tænkt. Meeen mon dog

                Comment


                  Som jeg har hørt det i krogene, så arbejdes der på at bygge i Ådalen. Der vil efter sigende blive lavet en løsning i de eksisterende bygninger med de nødvendige faciliteter.

                  Comment


                    De første byggemøder skulle være afholdt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      Som jeg har hørt det i krogene, så arbejdes der på at bygge i Ådalen. Der vil efter sigende blive lavet en løsning i de eksisterende bygninger med de nødvendige faciliteter.
                      Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                      De første byggemøder skulle være afholdt.
                      Så er man næsten nød til at bygge ovenpå? For bare at bruge de eksisterende bygninger giver jo ikke flere m2

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Så er man næsten nød til at bygge ovenpå? For bare at bruge de eksisterende bygninger giver jo ikke flere m2
                        Mon man må det? Bygge ovenpå?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Mon man må det? Bygge ovenpå?
                          Er ikke håndværker så ved det ikke helt. Men at nøjes med indvendig renovering vil kun være en 1/2 løsning. Det giver jo ikke et styrkerum, mere plads til omklædning osv

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Mon det er fordi at SDU projektet ikke er helt dødt endnu?
                            Så er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er med

                            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nter-i-odense/

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Så er der nyt om SDU projekt. Lyder ikke til at OB er med

                              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...nter-i-odense/
                              Nej selvfølgelig ikke ... det er jo imod projektets ide og ville ret sikkert også være ulovligt/konkurrenceforvridende.
                              OB bør stoppe med, at forsøge at få andre til at betale for sig.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Nej selvfølgelig ikke ... det er jo imod projektets ide og ville ret sikkert også være ulovligt/konkurrenceforvridende.
                                OB bør stoppe med, at forsøge at få andre til at betale for sig.
                                Hvorfor skal de stoppe med det? Hvis muligheden er der, ville det da være fuldstændig åndssvagt ikke at benytte sig af det.

                                Comment

                                Working...
                                X