Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lyder som et farvel og tak til Ådalen for den proffesionelle afdeling desværre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Lyder som et farvel og tak til Ådalen for den proffesionelle afdeling desværre
      I så fald flot kunstgræsbanen lige er renoveret!

      Jeg har svært ved at se hvor det ender.

      Jeg tror mest på det bliver noget lapperi med baner på Cigaren og foran dyrskuet.

      Men der er en del scenarier i spil, også at flytte helt.

      Kan da også være dyrskuet bliver lukket, men det sker med sikkerhed ikke lige før et valg.
      Last edited by Polle; 28-09-2017, 16:35.

      Comment


        Farvel, dyrskue. Det blev oprettet i en helt anden tid med masser af bønder og producenter. Det skal ikke ligge midt i Odense for at glæde de få, der er tilbage. Men jeg har været der flere gange og kan godt lide det. Det kan ligge mange steder uden de store problemer, så få indsendt opsigelsen.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Farvel, dyrskue. Det blev oprettet i en helt anden tid med masser af bønder og producenter. Det skal ikke ligge midt i Odense for at glæde de få, der er tilbage. Men jeg har været der flere gange og kan godt lide det. Det kan ligge mange steder uden de store problemer, så få indsendt opsigelsen.
          Enig. Håber ikke politikerne i Odense lader sig påvirke af deres ultimatum og dommedagsprofetier. Hvis de kun kan fortsætte hvis de bliver på Sdr boulevard og under ingen omstændigheder kan rykke væk fra byen så lad dem da endelig lukke lortet. Odense har en fin Zoo hvis byens børn har brug for at se på andet end marsvin og hamstere.
          Grøn koncert har været ude med lignende trusler om lukning hvis de bliver flyttet og det handler jo kun om at lægge pres på politikerne. Dyrskuet har iøvrigt ikke altid været placeret der hvor det er nu.
          Last edited by OleKBH; 28-09-2017, 17:05.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Farvel, dyrskue. Det blev oprettet i en helt anden tid med masser af bønder og producenter. Det skal ikke ligge midt i Odense for at glæde de få, der er tilbage. Men jeg har været der flere gange og kan godt lide det. Det kan ligge mange steder uden de store problemer, så få indsendt opsigelsen.
            Jeg ved sgutte ikke rigtig de har åbenbart 55.000 besøgende, det matcher vel næsten tilskur tallet på Richard Møller Nielsen Stadion et helt år.

            Tror det er voldsomt upopulært og næppe en stemme sluger at nedlægge dyrskuet,

            Men enig det kunne være fedt hvis OB fik den,

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
              Jeg ved sgutte ikke rigtig de har åbenbart 55.000 besøgende, det matcher vel næsten tilskur tallet på Richard Møller Nielsen Stadion et helt år.

              Tror det er voldsomt upopulært og næppe en stemme sluger at nedlægge dyrskuet,

              Men enig det kunne være fedt hvis OB fik den,
              For mange er dyrskuet en tradition lidt ligesom kirken juleaften. Og det i flere generationer, så der er stærke følelser hos nogle. Som jeg husker det fra da jeg sidst var der nok - nok 5-6 år siden, var det primært det konventionelle landbrugs dyrskue - og pr-show. Fair nok, men ikke med den beliggenhed.
              Hvad er ellers skal ske med pladsen, ja jeg synes jo OB skal byde ind på det.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                For mange er dyrskuet en tradition lidt ligesom kirken juleaften. Og det i flere generationer, så der er stærke følelser hos nogle. Som jeg husker det fra da jeg sidst var der nok - nok 5-6 år siden, var det primært det konventionelle landbrugs dyrskue - og pr-show. Fair nok, men ikke med den beliggenhed.
                Hvad er ellers skal ske med pladsen, ja jeg synes jo OB skal byde ind på det.
                hvis beslutningen kan udskydes til efter den 21/11 hvor der er kommunal valg er der måske en chance, tror ikke på at modet til en sådan beslutning er der blandt politikkerne.

                Er også enig med OLEKBH at dyrskuet nok alligevel gerne vil fortsætte hvis kommunen finder en god løsning til dem.

                Dyrskue området er ikke særligt pænt at have liggende midt i Odens som det fremtræder nu, flotte fodboldbaner glade børn og unge ville helt sikkert pynte.

                Comment


                  Udtalelser fra 3 politikkere/partier

                  http://www.fyens.dk/odense/Uenighed-...rtikel/3189421

                  Ser ikke lyst ud med en fremtid for OB på dyreskuet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
                    Jeg ved sgutte ikke rigtig de har åbenbart 55.000 besøgende, det matcher vel næsten tilskur tallet på Richard Møller Nielsen Stadion et helt år.

                    Tror det er voldsomt upopulært og næppe en stemme sluger at nedlægge dyrskuet,

                    Men enig det kunne være fedt hvis OB fik den,
                    55.000 besøgende og entrépriser på vist nok120 for voksne og 80 for børn. Samt indtægter fra de landmænd, gøglere og boder mm.. Gad vide hvor meget "Det Fynske Dyreskue"betaler for at leje Dyreskuepladsen? og gad vide hvor meget kommunen årligt ville kunne få ind i "leje" hvis det blev lavet om til fodboldbaner som kunne blive brugt mere end 2 uger om året?. Faktisk HELE året hvis der også etableres nogle gode kunstgræsbaner ?��.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                      55.000 besøgende og entrépriser på vist nok120 for voksne og 80 for børn. Samt indtægter fra de landmænd, gøglere og boder mm.. Gad vide hvor meget "Det Fynske Dyreskue"betaler for at leje Dyreskuepladsen? og gad vide hvor meget kommunen årligt ville kunne få ind i "leje" hvis det blev lavet om til fodboldbaner som kunne blive brugt mere end 2 uger om året?. Faktisk HELE året hvis der også etableres nogle gode kunstgræsbaner ?��.
                      Ifølge Stiftstidende betaler dyrskuet 0 Kr i leje, for at bruge pladsen til deres arrengement.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                      Comment


                        Hvis det der "land og by" er åh så fantastisk, så kan afdelingen i Zoo med bondegårdsdyr da bare opgraderes, men det er nok ikke så spændende, hvis man ikke kan få lov at sælge en "trador"..........

                        Comment


                          Pressemøde nu om dyrskuepladsen ifølge radio Fyn, mere følger.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                            Pressemøde nu om dyrskuepladsen ifølge radio Fyn, mere følger.
                            Gerne fyldigt referat

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gerne fyldigt referat
                              Dyrskuepladsen får lov at blive, OB får nye baner andre steder, er hvad jeg hørte med et halvt øre, mon ikke der sendes info ud senere på aftenen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                                Dyrskuepladsen får lov at blive, OB får nye baner andre steder, er hvad jeg hørte med et halvt øre, mon ikke der sendes info ud senere på aftenen.
                                Tja. Trist at høre. Men nu kommer der i det mindste afklaring på det og man kan komme videre i livet.. På godt eller ondt..

                                Comment

                                Working...
                                X