Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ny stadionspeaker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Jeg er sgu ligeglad med om det er en kvinde eller ej der er speaker, så længe det er Dennis Ravn!

    Leave a comment:


  • Onkel Riffel
    replied
    Jeg er sgu ligeglad med om det er en kvinde eller ej der er speaker, så længe det er Dennis Ravn!

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Hun vikarierer,

    Så mon ikke det går? - Kan ikke lige se at jeg skulle have noget imod det..

    Leave a comment:


  • Gorm
    replied
    Helt enig - Ingen kvindelig stadionspeaker

    Leave a comment:


  • badazz
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er spændt på at hører en ny stemme fra højtalerne, omend jeg synes, at Ravn er den bedste speaker, jeg har oplevet herhjemme.
    Jeg ville i hvert fald savne Ravn.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Inden man lige slynger ud, hvem der er dum og hvem der ikke er, var det måske værd at overveje kommunikationssituationen lidt? En journalist skal jo sådan set ikke sidde og fortælle os allesammen, hvem vedkommende mener er verdens bedste og hvorfor, i hvert fald ikke i et program, hvor der er en ekspert med, som selv engang har været tæt på at kunne smykke sig med samme titel. I den situation er journalistens opgave, at stille spørgsmålene til eksperten, og evt. formidle det eksperten siger, hvis hun finder behov for det, eller stille opfølgende spørgsmål. Så mon ikke hun har en fornemmelse af, hvorfor Ronaldo er en skidegod fodboldspiller, men det er bare ikke hendes job at sige "hør mig, hvor pissemeget jeg ved om fodbold", når Brian Laudrup sidder ved siden af.

    Så det........
    Jeg hørte på et tidspunkt Lasse Rimmer snakke om dengang han startede som radiovært, om hvor han havde ved at skulle vænne sig til at stille "dumme spørgsmål" som han selv kendte svaret på eller som var åbenlyse. Han lærte dog med tiden, at det er radioværtens opgave at stille såkaldte dumme spørgsmål og forsøge at få så mange som muligt med i, hvad der tales om. Dog påpegede han også, at man som radiovært har pligt til enten at underholde eller at oplyse folk, om noget de muligvis ikke ved i forvejen. Når man slæber Brian Laudrup ind i P3 studiet til en snak om fodbold, synes jeg gerne, at snakken må løfte sig op over: Hvorfor er verdens bedste fodboldspiller god? Jeg forventer ikke nogen elitær fodbold debat, men når man sidder og snakker om åbenlyse og uddebatterede emner, så synes jeg, at man spiller både min og Brian Laudrups tid.

    Det var mine 5 cent og i øvrigt heller ikke det tråden handler om. Jeg er spændt på at hører en ny stemme fra højtalerne, omend jeg synes, at Ravn er den bedste speaker, jeg har oplevet herhjemme.
    Last edited by Sheed; 21-02-2014, 15:44.

    Leave a comment:


  • SU1978
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hun spurgte Brian Laudrup i morges, hvad der gør Cristiano Ronaldo god. Jeg håber sandelig, at hun gjorde sig selv dummere end hun er.
    Inden man lige slynger ud, hvem der er dum og hvem der ikke er, var det måske værd at overveje kommunikationssituationen lidt? En journalist skal jo sådan set ikke sidde og fortælle os allesammen, hvem vedkommende mener er verdens bedste og hvorfor, i hvert fald ikke i et program, hvor der er en ekspert med, som selv engang har været tæt på at kunne smykke sig med samme titel. I den situation er journalistens opgave, at stille spørgsmålene til eksperten, og evt. formidle det eksperten siger, hvis hun finder behov for det, eller stille opfølgende spørgsmål. Så mon ikke hun har en fornemmelse af, hvorfor Ronaldo er en skidegod fodboldspiller, men det er bare ikke hendes job at sige "hør mig, hvor pissemeget jeg ved om fodbold", når Brian Laudrup sidder ved siden af.

    Så det........

    Leave a comment:


  • kennedodense
    replied
    Signe er kun vikar i morgen.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Dennis Ravn er god nok. Jeg synes bare der godt kan gå for meget The Voice/Nova FM i den - og jeg er bare mere en P3-gut... ;-)
    Hvad er forskellen? På værterne altså.

    Leave a comment:


  • Prins Henrik
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det blev da i hvert fald nævnt et par gange i morges på P3. Nu kan det godt være, at jeg kommer til at lyde som mandschauvinist, men en kvindelig stadionspeaker: Nej tak.
    helt enig...

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Dennis Ravn er god nok. Jeg synes bare der godt kan gå for meget The Voice/Nova FM i den - og jeg er bare mere en P3-gut... ;-)

    Leave a comment:


  • Claus
    replied
    Hvad med Dennis Ravn?

    Er der nogen der ved hvorfor han stopper? Han har ikke nævnt meget om det på de sociale medier - ikke hvad jeg har læst i hvert fald...

    Leave a comment:


  • NicolaiN
    replied
    Altså vi snakker en stadionspeaker. Jeg forventer ikke Per Frimann'ske analyser fra sådan én.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
    Kunne man tænke sig , hvis man tillader sig selv at tænke en selvstændig tanke , at hun mente hvad der gør ham så god ift andre af de gode spillere at han er verdens bedste ?
    Nej.

    Leave a comment:


  • Slambert
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hun spurgte Brian Laudrup i morges, hvad der gør Cristiano Ronaldo god. Jeg håber sandelig, at hun gjorde sig selv dummere end hun er.
    Kunne man tænke sig , hvis man tillader sig selv at tænke en selvstændig tanke , at hun mente hvad der gør ham så god ift andre af de gode spillere at han er verdens bedste ?

    Leave a comment:

Working...
X