Annoncering

Collapse
No announcement yet.

ny stadionspeaker

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
    Jeg synes, Signe Vadgaard er topsej. Hun ved faktisk et og andet om fodbold. Og så er hun fynsk...
    jeg synes også det virker som et ok valg :) de basale ting er ok med en fin/god stemme, speaker erfaring, fynbo, OB fan osv, hvis det er hende der har tjansen nu :)

    Leave a comment:


  • Benediktson
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Det blev da i hvert fald nævnt et par gange i morges på P3. Nu kan det godt være, at jeg kommer til at lyde som mandschauvinist, men en kvindelig stadionspeaker: Nej tak.
    Jeg synes da egentlig, hun virker ganske cool. Fynbo, tidligere OB-spiller, øjensynligt masser af "drengede" interesser. Ganske pæn at se på. Jeg glæder mig til at se, hvordan det bliver. Jeg synes dog måske, det er lidt forkert, hvis en helt ny speaker skal håndtere vores hyldest af Richardo, men nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvordan de har tænkt sig at gribe det an.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Hun spurgte Brian Laudrup i morges, hvad der gør Cristiano Ronaldo god. Jeg håber sandelig, at hun gjorde sig selv dummere end hun er.

    Leave a comment:


  • kroggaard
    replied
    Jeg synes, Signe Vadgaard er topsej. Hun ved faktisk et og andet om fodbold. Og så er hun fynsk...

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Det blev da i hvert fald nævnt et par gange i morges på P3. Nu kan det godt være, at jeg kommer til at lyde som mandschauvinist, men en kvindelig stadionspeaker: Nej tak.

    Leave a comment:


  • Slambert
    replied
    http://www.dr.dk/p3/vaert/signe-vadgaard

    Leave a comment:


  • manner
    started a topic ny stadionspeaker

    ny stadionspeaker

    jeg har hørt vi får ny stadionspeaker til kampen i morgen, er der nogen der kan bekræfte rygtet om at Ravnen er stoppet. Efter sigende er det en kvindelig radiovært fra P3 der står for speaken i hvert fald mod FCM
Working...
X