Oprindeligt indsendt af Morgaine
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
ny stadionspeaker
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDet var heller ikke min mening med min kommentar...mere at det var..hmmm...uvant :-)Jeg kan ikke mindes at have oplevet det før.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægJa, mærkeligt i den forstand at det er usædvanligt. For det er det jo. Men der var imo intet i dag der diskvalificerede hende fra at beholde jobbet.
Leave a comment:
-
Jeg synes hun gjorde det skidegodt, meget prof.
"Never change a winning team"
(aka Ravn skal slå hende af og spille sig på holdet igen ;-)
Leave a comment:
-
Signe gjorde det fint, det skar måske lidt i lyden, men tror mest fordi der ofte er skruet 2-3 hakker for højt op. Ville sagtens kunne leve med Signe... (som stadion speaker... det andet skal man nok kende hende lidt bedre for og kunne svare på :))
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægDe par klip jeg hørte på tv, fejlede bestemt ikke noget. Men no offence - hverken mod hende eller kvinder generelt - det er altså "mærkeligt" at høre en kvindelig stadionspeaker.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlægsynes at at hun gjorde det fint. Jeg er ikke vild med den overgearethed, mange andre stadionspeakere lægger for dagen.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlægHahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
Leave a comment:
-
Hahaha ... Jeg synes altså det lød fesent med en kvindestemme. Sorry, men det synes jeg altså.
Leave a comment:
Leave a comment: