Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Ærgeligt men forståeligt dengang han slog igennem i starten af sin karriere tænkte jeg barw, fantastisk spiller, men desværre er hans udvikling gået i stå :) håber han udvikler sig mere de kommende år.og evt en dag kommer tilbage til OB
    Held og lykke til Desler , og ser ham gerne komme tilbage igen, uholdbart for så ung en spiller at sidde på bænken så meget, han startede virkelig godt, syntes han var en af vores bedste på et tidspunkt håber han finder det igen i Norge.

    Comment


      Tillykke til Desler, det er både forståeligt og fortjent. Bedste løsning for alle, hvis det betyder forlængelser.

      Man må næsten tro, de har forlænget med Ryan og/eller Barret, for ellers er tiningen da helt til hest. I hvert fald hvis de overhovedet ønsker at forhandle inden sommer.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
        Tillykke til Desler, det er både forståeligt og fortjent. Bedste løsning for alle, hvis det betyder forlængelser.

        Man må næsten tro, de har forlænget med Ryan og/eller Barret, for ellers er tiningen da helt til hest. I hvert fald hvis de overhovedet ønsker at forhandle inden sommer.
        Barrett er allerede forlænget med et år.

        Comment


          Ryan har også kontrakt til 2020, men det betyder at de kan forhandle frit allerede fra vinterens transfervindue.

          Jeg gad bare godt at vi langtidssikrede de to :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
            Ryan har også kontrakt til 2020, men det betyder at de kan forhandle frit allerede fra vinterens transfervindue.

            Jeg gad bare godt at vi langtidssikrede de to :)
            Er ret optimistisk om vores chancer at skrive forlængelsen med Ryan.
            Klubben viser endelig en succesfuld udvikling, der er gode chancer for Europa-League-kampe og at spille med i toppen næste sæson. Der var rygter om interesse fra MLS i vintervinduet men han er stadig her (selvom vi ved naturlig ikke om der var en konkret interesse). Desuden var det OB som hjalp ham over den lange skadeperiode og troede på ham da mange havde ham allerede mere eller mindre som fodboldinvalid og vurderede han som uduelig som professionel fodboldspiller pga sine fysiske problemer. Og det var OBs lægeafdeling som fantft den rigtige behandling. Det skulle skabe forbindelse og taknemmelighed.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Det sidste er vel allerede en del af den løn han har fået - som det også blev nævnt da han blev købt for et mindre beløb end en tilsvarende spiller i topform ville være værd. Jeg tænker ikke han er specielt højt lønnet, og det er sgu godt set af JH. Fodboldbranchen opererer bare ikke særligt meget med at "skylde", så jeg tror dén del ér "tilbagebetalt". Men jeg håber nu alligevel du har ret og han virker også som om han er rigtig godt tilpas i klubben.

              Comment


                Tror det bliver godt for Desler at komme ud og prøve noget nyt. Så ønsker ham alt det bedste.
                Og kan vi så oven i købet få lidt mønt for ham er det jo endnu bedre..

                Nogen der vil gætte på en pris?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror det bliver godt for Desler at komme ud og prøve noget nyt. Så ønsker ham alt det bedste.
                  Og kan vi så oven i købet få lidt mønt for ham er det jo endnu bedre..

                  Nogen der vil gætte på en pris?
                  Inde på transfermakt ligger hans markedspris på godt 3 mill DKK, men så er det jo bare om JH har lavet en god handel?��

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror det bliver godt for Desler at komme ud og prøve noget nyt. Så ønsker ham alt det bedste.
                    Og kan vi så oven i købet få lidt mønt for ham er det jo endnu bedre..

                    Nogen der vil gætte på en pris?
                    250.000-500.000

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Tror det bliver godt for Desler at komme ud og prøve noget nyt. Så ønsker ham alt det bedste.
                      Og kan vi så oven i købet få lidt mønt for ham er det jo endnu bedre..

                      Nogen der vil gætte på en pris?
                      1.3 mil

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Odenseyoungboy Se indlæg
                        Inde på transfermakt ligger hans markedspris på godt 3 mill DKK, men så er det jo bare om JH har lavet en god handel?��
                        Så heldige er vi nok ikke nej

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          250.000-500.000
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          1.3 mil
                          Gætter selv på noget der er tættere på Sheed.
                          100.000 euro er mit bud

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            250.000-500.000
                            Det kan ikke være meget mere.
                            En spiller med et begrænset talent der kun får meget lidt spilletid i suppen og ikke har de store udviklingsmuligheder ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Det kan ikke være meget mere.
                              En spiller med et begrænset talent der kun får meget lidt spilletid i suppen og ikke har de store udviklingsmuligheder ...
                              Men de køber stadig fra et Dansk Top 3 hold. Og det er en spiller med et godt cv.. Jeg tror det er mere end de 500.000

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Men de køber stadig fra et Dansk Top 3 hold. Og det er en spiller med et godt cv.. Jeg tror det er mere end de 500.000
                                Vi fik jo angiveligt Rømer og Lund for under 1 mio. tilsammen sidste vinter. Rømer havde alligevel spillet en del europæiske kampe og mange kampe for et mesterhold og et hold der lå stabilt i toppen. Det er noget mere end, hvad Desler har på CVet. I min verden burde Deslers markedsværdi være mindre end det i hvert fald, men heg ved det selvfølgelig ikke. Har vi fået mere end 500.000 er det pænt solgt, i min bog.

                                Comment

                                Working...
                                X