Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægTillykke til Desler, det er både forståeligt og fortjent. Bedste løsning for alle, hvis det betyder forlængelser.
Man må næsten tro, de har forlænget med Ryan og/eller Barret, for ellers er tiningen da helt til hest. I hvert fald hvis de overhovedet ønsker at forhandle inden sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlægRyan har også kontrakt til 2020, men det betyder at de kan forhandle frit allerede fra vinterens transfervindue.
Jeg gad bare godt at vi langtidssikrede de to :)
Klubben viser endelig en succesfuld udvikling, der er gode chancer for Europa-League-kampe og at spille med i toppen næste sæson. Der var rygter om interesse fra MLS i vintervinduet men han er stadig her (selvom vi ved naturlig ikke om der var en konkret interesse). Desuden var det OB som hjalp ham over den lange skadeperiode og troede på ham da mange havde ham allerede mere eller mindre som fodboldinvalid og vurderede han som uduelig som professionel fodboldspiller pga sine fysiske problemer. Og det var OBs lægeafdeling som fantft den rigtige behandling. Det skulle skabe forbindelse og taknemmelighed."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Det sidste er vel allerede en del af den løn han har fået - som det også blev nævnt da han blev købt for et mindre beløb end en tilsvarende spiller i topform ville være værd. Jeg tænker ikke han er specielt højt lønnet, og det er sgu godt set af JH. Fodboldbranchen opererer bare ikke særligt meget med at "skylde", så jeg tror dén del ér "tilbagebetalt". Men jeg håber nu alligevel du har ret og han virker også som om han er rigtig godt tilpas i klubben.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror det bliver godt for Desler at komme ud og prøve noget nyt. Så ønsker ham alt det bedste.
Og kan vi så oven i købet få lidt mønt for ham er det jo endnu bedre..
Nogen der vil gætte på en pris?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg250.000-500.000
En spiller med et begrænset talent der kun får meget lidt spilletid i suppen og ikke har de store udviklingsmuligheder ...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægDet kan ikke være meget mere.
En spiller med et begrænset talent der kun får meget lidt spilletid i suppen og ikke har de store udviklingsmuligheder ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMen de køber stadig fra et Dansk Top 3 hold. Og det er en spiller med et godt cv.. Jeg tror det er mere end de 500.000
Comment
Comment