Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    mon ikke han kommer med i truppen denne gang hvis han er fuldstændig fit... 😊
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Synes Desler gjorde et glimrende indhop. Der kom langt mere dynamik i spillet da FEDE EMIL blev pillet ud. Damn, jeg håber han er fortid når vinterpausen er ovre...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
        Synes Desler gjorde et glimrende indhop. Der kom langt mere dynamik i spillet da FEDE EMIL blev pillet ud. Damn, jeg håber han er fortid når vinterpausen er ovre...
        Jeg håber han er fortid fra næste kamp af.. Jeg synes ikke han har fortjent en startplads, slet ikke med tanke på at vi har spillere som pt. Er bedre end ham. Han har været elendig i de sidste 6 kampe eller lign. Han finder desværre aldrig niveauet igen.. I hvert fald ikke i OB.

        Lur mig ikke at AGF køber ham til vinter, og han garanteret bliver pisse god der... For en stund. :-)

        Comment


          Bum!
          Desler på U21

          http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...1-landsholdet/

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Det synes jeg er for tidligt ... men hvis de mener han er fysisk klar ...
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
              Det synes jeg er for tidligt ... men hvis de mener han er fysisk klar ...
              Ellers må han jo melde fra. Kunne måske så godt tyde på at han er klar til startplads i weekenden

              Koval
              OL HJ LN AS
              MD MLN MEM RF
              RF KZ

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Ellers må han jo melde fra. Kunne måske så godt tyde på at han er klar til startplads i weekenden

                Koval
                OL HJ LN AS
                MD MLN MEM RF
                RF KZ
                jeg tror på at Desler er tilbage i start11eren og den kan meget sagtens blive den du nævner. Matti var stærk i reservekampen, så måske er det bare hans tur denne gang
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  jeg tror på at Desler er tilbage i start11eren og den kan meget sagtens blive den du nævner. Matti var stærk i reservekampen, så måske er det bare hans tur denne gang
                  Tror også at han "fylder" mere på midten end JJT pt som godt ved at han skal tage nogle kilo på i muskler

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror også at han "fylder" mere på midten end JJT pt som godt ved at han skal tage nogle kilo på i muskler
                    Samtidig kan vi rigtig godt bruge Mattis rutine i en noget kaotisk tid. Forhåbentligt er han ved at være i topform.

                    Samtidig rart med noget positivt om en OB-spiller - Desler har niveau til U21 landsholdet

                    Egentligt er der en del positivt om enkeltspillere i OB lige nu: Falk laver masser af assists, Zohore scorer hver gang og Desler er klar og straks tilbage på U21-holdet. Hvornår har vi sidst haft enkeltspillere som har markeret sig så godt i ligaen?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Samtidig kan vi rigtig godt bruge Mattis rutine i en noget kaotisk tid. Forhåbentligt er han ved at være i topform.

                      Samtidig rart med noget positivt om en OB-spiller - Desler har niveau til U21 landsholdet

                      Egentligt er der en del positivt om enkeltspillere i OB lige nu: Falk laver masser af assists, Zohore scorer hver gang og Desler er klar og straks tilbage på U21-holdet. Hvornår har vi sidst haft enkeltspillere som har markeret sig så godt i ligaen?
                      Det er lige nøjagtigt pisse fedt :-) ..
                      Det har været savnet at flere markerer sig , længe har det kun været Falk ... Mere af det tak .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        jeg tror på at Desler er tilbage i start11eren og den kan meget sagtens blive den du nævner. Matti var stærk i reservekampen, så måske er det bare hans tur denne gang
                        Jeg håber i hvert fald Matti starter, efter hans rigtig stærke reserveholdskamp. Selvom det selvfølgelig blot var en reserveholdskamp, så fyldte han rigtig meget inde på midten, var uhyre pasningssikker, og selvom han nok havde samme rolle som Makrini har på superligaholdet, så var han god til at komme frem og havde flere afslutninger. Jeg tror han vil fylde mere en JJT og Azer gør pt. fordi han er meget placeringsstærk også når modstanderen har bolden. Det eneste jeg tvivler på er om han kan være med tempomæssigt, eller om han falder igennem ligesom de andre makkere til Makrini, og ikke når hurtigt nok op i ryggen på dem i genpresset.
                        Der må også være en mening med signingen. Han skal vel nå at vise sig frem inden kontrakten udløber. Specielt set i lyset af, at ingen af hans konkurrenter hidtil har imponeret!

                        Comment


                          Det er vigtigt at få Desler og især Matti på niveau hurtigt, så Emil og Azer kan komme på bænken.
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Desler er positiv for fremtiden

                            http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-foraaret/

                            Comment


                              En glædelig nyhed:

                              http://www.ob.dk/artikel/ob-og-desler-forlaenger.aspx

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Dejlig nyhed. Håber han kan fortsætte udviklingen....så bliver det rætti' godt!
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X