Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mikkel Desler

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis vi antager, at OB overlever, at både Izunna og Makrini er væk og at Kusk, Demble eller måske Casper Nielsen (EfB) kommer hertil, så kunne en startopstilling se sådan her ud efter sommerpausen:
    Grytebust
    Laursen Tverskov Tingager JBL
    Edmunsson Desler Thomasen Demble/Kusk/...
    Fester Jönsson/AK

    Comment


      Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
      Hvis vi antager, at OB overlever, at både Izunna og Makrini er væk og at Kusk, Demble eller måske Casper Nielsen (EfB) kommer hertil, så kunne en startopstilling se sådan her ud efter sommerpausen:
      Grytebust
      Laursen Tverskov Tingager JBL
      Edmunsson Desler Thomasen Demble/Kusk/...
      Fester Jönsson/AK
      Demble=Deblé?

      Deblé er stemplet lidt som en diva har jeg hørt. En massango light. Så gætter på at vi holder snitterne fra ham

      Comment


        Nu kom Casper Nielsen så til klubben - åbner det op for 6'er positionen til Desler, hvis både Makrini og Izunna er væk til sommer?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af daniel1poulsen Se indlæg
          Nu kom Casper Nielsen så til klubben - åbner det op for 6'er positionen til Desler, hvis både Makrini og Izunna er væk til sommer?
          Hmmm. Jeg kan umiddelbart ikke se det. Men mærkligere ting er sket før.
          Han må slås for en plads i højre side og jeg tror kun det bliver sundt.
          RJL er kendt for at være meget skadet så det er jo også betryggende at have en fin afløser/indskifter

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hmmm. Jeg kan umiddelbart ikke se det. Men mærkligere ting er sket før.
            Han må slås for en plads i højre side og jeg tror kun det bliver sundt.
            RJL er kendt for at være meget skadet så det er jo også betryggende at have en fin afløser/indskifter
            Nemlig... konkurrence, og ikke en karrusel...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Desler kommer ind til de sidste ni-ti minutter i U21-kampen mod Spanien. Som højre back.
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                Desler kommer ind til de sidste ni-ti minutter i U21-kampen mod Spanien. Som højre back.
                Damn - jeg så ikke afslutningen, da andet kom i vejen. Utaknemmelig opgave? Lærerigt? For kort tid?

                On a side note: Med mindre DK kommer til EM med Sisto, Durmisi, AC, Ingvartsen, Zohore, Pierre-Emile, Dolberg, Fischer og Yussuf P (som alle kan være med), så vil kollektivet nok komme til kort mod modstandere med en højere kaliber end Wales og Rumænien (modstanderne i kvallen) Al ære og respekt for de ellers dygtige drenge på det hold.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  Desler kommer ind til de sidste ni-ti minutter i U21-kampen mod Spanien. Som højre back.
                  Hvem afløste han?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hvem afløste han?
                    Han kom ind i stedet for Frederik Holst (som var anfører). Rasmus Nissen fra FCM var dog blevet skiftet ind før (på venstre back), så han er også umiddelbart foran i køen.
                    Kampen var dræbt, da han kom ind, og synes ikke, at jeg kan vudere hans indsats. Han blev delvist solgt på en igangssætning af vores keeper/han var ikke selv opmærksom, men det kom han faktisk flot ud af ved at reagere hurtigt. Havde også en enkelt duel, hvor han fik dækket den fint ud over baglinjen. Mener nu også, at det nærmere var 6-7 min han fik, men er ikke sikker

                    Comment


                      Desler skuffet men fattet efter manglende udtagelse

                      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/lands...-og-fundet-let

                      Comment


                        Frederik Holst er udtaget på bekostning af Desler. Jeg må le. Det er jo en joke.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Frederik Holst er udtaget på bekostning af Desler. Jeg må le. Det er jo en joke.
                          Ja det er det. Men Holst var jeg aldrig i tvivl om stod foran Desler. NF har mancrush på Holst og Desler har vel ret beset ikke shinet på landsholdet når han har fået chancen. Sidste år under OL var han ikke god. Næsten elendig. Dog mod gode modstandere. Men alliwl

                          Comment


                            Jeg er faktisk glad for han ikke er udtaget, så kan han få den hvile som han har brug for. Han har jo netop haft en rigtig lang sæson i år med OL og det. Hvis vi kan holde på truppen og få spillerne "ladet" op til sæson start, så jeg tror jeg vi kan få en rigtig god start på sæsonen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                              Jeg er faktisk glad for han ikke er udtaget, så kan han få den hvile som han har brug for. Han har jo netop haft en rigtig lang sæson i år med OL og det. Hvis vi kan holde på truppen og få spillerne "ladet" op til sæson start, så jeg tror jeg vi kan få en rigtig god start på sæsonen.
                              Har det også lidt sådan. Og det har han også lidt selv. Men kunne godt have undet ham skulderklappet.. Men ville også være træls at tage afsted bare for at træne og ikke spille så meget som 1 min.. Så hellere ferie

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                                Jeg er faktisk glad for han ikke er udtaget, så kan han få den hvile som han har brug for. Han har jo netop haft en rigtig lang sæson i år med OL og det. Hvis vi kan holde på truppen og få spillerne "ladet" op til sæson start, så jeg tror jeg vi kan få en rigtig god start på sæsonen.
                                Jeg er enig. Han kommer nemt til at se slidt ud og for at vi har ham i mange år så er det bedst at han får en pause så kroppen kan restituere

                                Comment

                                Working...
                                X