Oprindeligt indsendt af Stefanovich
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Mikkel Desler
Collapse
X
-
sådan helt selvisk så tror jeg det vil være bedst for os hvis han ikke kommer med.....ingen grund til at gøre alt for mange opmærksom på ham endnu ;)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Desuden tror jeg han vil have godt af lidt ferie....de skal vel til at starte op igen lige om lidt - så lang er sommerferien vidst ikke i år.
Comment
-
Som han har spillet her i foråret, så får vi nok under alle omstændigheder svært ved at holde ham hemmelig:-)Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægsådan helt selvisk så tror jeg det vil være bedst for os hvis han ikke kommer med.....ingen grund til at gøre alt for mange opmærksom på ham endnu ;)
Desuden tror jeg han vil have godt af lidt ferie....de skal vel til at starte op igen lige om lidt - så lang er sommerferien vidst ikke i år.
Comment
-
Trist for ham, godt for os. Nu er der mindre spot på ham, og han vil garanteret være sulten efter at vise at Thorup tog fejl.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
FULDstændig enig i det, han er ung og har spillet stærkt, han føler sikkert han kan alt lige nu. Vi får brug for ham i næste sæson til lige så stærke præstationer, han vil have godt af noget ferie. Hans tid på det landshold skal nok komme lige om lidtOprindeligt indsendt af mhbp Se indlægplus han faktisk får noget ferie - hvilket når ikke er det værste med henblik på næste sæsonBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment

Comment