Er jeg i øvrigt den eneste, der ikke fået kampen igår registreret på Club Carlsberg-kortet? Mig bekendt, så var jeg der da. ;-)
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Også i den defensive organisation var han langt mere tydelig end før set i godt samarbejde med Barret. Husk på at det var overfor Kasper Fisker, som normalt er Randers trumf. Faktisk kom Randers til flere indlæg fra modsatte side:)
Har du tal på antal indlæg fra de to sider? Inden for de fleste 10 min blev Barrett solgt pga jønssons elendige defensive kvaliteter. Fisker vist 3-4 indlæg de første 5 min
Jønsson havde nogle gode offensive aktioner, men defensivtil var han ikke rigtig med i kampen, præcis som vi hidtil har set
Har du tal på antal indlæg fra de to sider? Inden for de fleste 10 min blev Barrett solgt pga jønssons elendige defensive kvaliteter. Fisker vist 3-4 indlæg de første 5 min
Jønsson havde nogle gode offensive aktioner, men defensivtil var han ikke rigtig med i kampen, præcis som vi hidtil har set
Ja i starten fik Fisker indlæg, men efter de første 20 min. så stod Barrett og Jønne godt defensivt i mine øjne.
Udover det vil jeg også godt give MOM til Jönsson.
En af de store forskelle i mine øjne var også at når en lavede en fejl, så kæmpede alle for at stå godt defensivt igen.
Da Tingager misser at tæmme en bold, muligvis grundet banen, spurter han selv ned og laver en glidende tackling og rammer bolden så den ryger væk fra deres front angriber, samtidig er Tverskov på vej ned for at stå klar hvis han ikke når den.
Jeg synes faktisk at det Tverskov sagde efter kampen passer utroligt godt:
Det er det, vi har set på træningsbanerne i et par måneder. Et par angribere der sparker boldene ind på gode solopræstationer og en kollektiv der forsvarede. Vi er rigtig gode på vores omstillinger, og vores første og andet mål scores på gode tidspunkter. Randers kom stærkt ud, og vores mål satte sig på Randers. Jeg synes, at vi spiller så god fodbold i dag, at 3-0 er fortjent.
Det er noget af det, vi har sukket efter, og det er sindssygt fedt for os, at vores offensivspillere scorer i dag, og vi kan krybe os lidt tættere på de pladser der er lige foran os i tabellen.
Men lige præcis kollektivt forsvarsspil har der ikke været med af i efteråret.
Fedt de kan det nu :)
Og nu får jeg en klage fra djævelen, fordi helvede lige er er frosset til.
Derudover var Tingager, JJ og Izunna forrygende. Desler skuffede lidt, igen. Det er træls, at han ikke rigtig kan komme op i gear efter sin skade. Der er snart gået et år.
"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Derudover var Tingager, JJ og Izunna forrygende. Desler skuffede lidt, igen. Det er træls, at han ikke rigtig kan komme op i gear efter sin skade. Der er snart gået et år.
Jeg tror og frygter det er lidt pga. han spiller på back pladsen.
Jeg ved, hvordan du føler... Tror faktisk jeg så en fuldvoksen gris flyve forbi mit vindue, da jeg også stemte på ham, men det ku også bare ha været euforien over sejren, der gjorde mig midlertidigt knokleskæv. ;-)
Jeg tager ALLE momenter, der ikke gør mig så sur og tvær, når OB bliver nævnt.
Jeg er glad. Indtil lørdag. Der håber jeg, at jeg kan blive mere glad, men ved godt, at man ikke skal bygge alt for meget op, for så bare få det revet ned.
Lørdag aften kan vi jo snildt være tilbage ved nul.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Men lige præcis kollektivt forsvarsspil har der ikke været med af i efteråret.
Fedt de kan det nu :)
Helt uenig. Defensiven har sådan set fungeret helt OK i efteråret, synes jeg. Havde vi scoret bare 6-7 mål mere ( eller ca. lige så mange som det næstmindst scorende hold), så havde vi sandsynligvis også haft 6-9 points mere; da vi har tabt langt de fleste kampe med præcist ét mål (og spillet uafgjort). Så havde vi spillet med om slutspil.
Mål er bare latterligt vigtige. Det er vel den simple lektie fra efteråret. Når nu euforien efter i går har lagt sig, så er det jo ikke fordi, vi egentlig spiller så sindssygt meget bedre end en del kampe i efteråret. Men vi scorer, og hvor er det sindssygt hvilken forskel det gør. Klart at holdet også bliver bedre som kampen skrider frem og målene kommer ind.
Helt uenig. Defensiven har sådan set fungeret helt OK i efteråret, synes jeg. Havde vi scoret bare 6-7 mål mere ( eller ca. lige så mange som det næstmindst scorende hold), så havde vi sandsynligvis også haft 6-9 points mere; da vi har tabt langt de fleste kampe med præcist ét mål (og spillet uafgjort). Så havde vi spillet med om slutspil.
Mål er bare latterligt vigtige. Det er vel den simple lektie fra efteråret. Når nu euforien efter i går har lagt sig, så er det jo ikke fordi, vi egentlig spiller så sindssygt meget bedre end en del kampe i efteråret. Men vi scorer, og hvor er det sindssygt hvilken forskel det gør. Klart at holdet også bliver bedre som kampen skrider frem og målene kommer ind.
Ja ja, og hvis Lyngby og Silkeborg havde scoret på deres straffespark, AaB på den kæmpe chance i overtiden og Brøndby på de chancer, de brændte i 2. Halvleg, så havde vi haft 5-6 points mindre...
Vi har PRÆCIS de antal points, som vi har fortjent, alt andet er opportunistisk spekulation.
MvH ChrisOB
Ja ja, og hvis Lyngby og Silkeborg havde scoret på deres straffespark, AaB på den kæmpe chance i overtiden og Brøndby på de chancer, de brændte i 2. Halvleg, så havde vi haft 5-6 points mindre...
Vi har PRÆCIS de antal points, som vi har fortjent, alt andet er opportunistisk spekulation.
MvH ChrisOB
Vores efterår var lort med lort på, samlet set - men det ændrer ikke på, at forsvaret fungerede ok. Vores forsvar (efter indkasserede mål) er i top 6 efter 22 kampe.
Vores efterår var lort med lort på, samlet set - men det ændrer ikke på, at forsvaret fungerede ok. Vores forsvar (efter indkasserede mål) er i top 6 efter 22 kampe.
Og det havde vi ikke været, hvis modstanderne havde scoret på deres chancer og/eller straffespark... ;-)
Alene FCK burde ha ført 5-1, før de scorede til 1-0 i Parken...
MvH ChrisOB
Tror det er den lorte back plads han spiller. Han skal frem på banen for at shine. Han skal dog træne indlæg og skudtræning
Og det havde vi ikke været, hvis modstanderne havde scoret på deres chancer og/eller straffespark... ;-)
Alene FCK burde ha ført 5-1, før de scorede til 1-0 i Parken...
MvH ChrisOB
hov, nu blev det jo ligefrem til antipræmis🤔 For iøvrigt blev vi snydt for et straffespark mod netop FCK i Parken før de, som du betegner det, burde have scoret.. Hvordan kampen så havde udviklet sig vides jo ikke..
hov, nu blev det jo ligefrem til antipræmis🤔 For iøvrigt blev vi snydt for et straffespark mod netop FCK i Parken før de, som du betegner det, burde have scoret.. Hvordan kampen så havde udviklet sig vides jo ikke..
Nej, det ved vi ikke. Og det er præcis derfor, at vi har PRÆCIS de points, som vi har fortjent.
Man kan jo spekulere i én uendelighed den ene eller den anden vej.
MvH ChrisOB
Comment