Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers FC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    MoM OB-Randers FC

    Jeg napper Izunna idag pga de forvetninger jeg havde til ham

    #2
    Svært ikke at give den til Jønne, men jeg giver den nu alligevel til Tingager... Så må Jønne blive runner-up... (Det siger heller ikke så lidt ☺ )
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #3
      Den er sgu svær i dag på en kold og blæsende dag på stadion, men for første gang i lang tid, en positiv svær beslutning.

      Tingager for at slå et søm mere i KEPs shorts ude på den bænk, og viser blot igen, at han er den klart bedste midterforsvar sammen med Tverskov. De passer virkelig godt sammen, og har fundet rytmen fra 1 dag.

      Izunna fordi alle forventede en mand som ikke ville gribe chancen, men brillerede i dag. Stod stærkt på den midtbane.

      JJT fordi han nu kontinuerligt levere stærke indsatser på holdet, og han ser pisse hamrende god ud.

      Jønsson siger sig selv. Forhåbentligt er det begyndelsen for en god periode for ham.

      Kent Nielsen for at tage de rigige beslutninger.

      Comment


        #4
        Min mom er Tingager. Stærk og sikker, samt spiller fornuftigt frem ad banen.

        Runners up: JJT, tverskov og izunna

        Comment


          #5
          Årh. Uanset, hvem jeg vælger, vælger jeg 2 relevante fra.

          Men jeg tager Izunna - jeg er imponeret, og jeg under ham det, egentlig...

          Comment


            #6
            Bliver også nødt til at sige Izunna.

            Det var så sådan, han ville flytte sig i 2017

            Comment


              #7
              Det kan godt være det er det elendige stadions manglende hjørners skyld at Izu havde de der vilde fejlafleveringer. Og så skal han være MoM, men helt klart at Jønsson og Tingager også kunne fortjene det.
              Ingen var dårlige, men dårligst var Desler
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Dårligst var AK, bedst Tingager, selvom han havde en tæt på katastrofe blodpas tværs

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                  Den er sgu svær i dag på en kold og blæsende dag på stadion, men for første gang i lang tid, en positiv svær beslutning.

                  Tingager for at slå et søm mere i KEPs shorts ude på den bænk, og viser blot igen, at han er den klart bedste midterforsvar sammen med Tverskov. De passer virkelig godt sammen, og har fundet rytmen fra 1 dag.

                  Izunna fordi alle forventede en mand som ikke ville gribe chancen, men brillerede i dag. Stod stærkt på den midtbane.

                  JJT fordi han nu kontinuerligt levere stærke indsatser på holdet, og han ser pisse hamrende god ud.

                  Jønsson siger sig selv. Forhåbentligt er det begyndelsen for en god periode for ham.

                  Kent Nielsen for at tage de rigige beslutninger.
                  Syntes også Tingager fortjenerne den i dag. JJT har lagt yderligere på, er sikker på han snupper MOM flere gange i foråret.

                  Ja KN fortjener kæmpe kredit for hans arbejde og tro på truppens muligheder, syntes de sidste kampe før vinterpausen var spilmæssigt fremskridt fantastisk hvis det jan fortsætte hele foråret igennem.

                  Comment


                    #10
                    Rasmus Jönsson. Jeg er ellers helt med på at give den Tingager, som virkelig gjorde det godt og stabilt; men mål har bare været sådan en mangelvare, at de alligevel river den hjem til Rasmus.
                    Izunna var god, JJT var god, Barrett kunne egentlig også have fået den, Joan gjorde det også fint på sin Uriaspost (nogen naturlig angriber er han ikke).

                    Comment


                      #11
                      Helt klart Jønsson, skuffet over Casper Nielsen efter min mening dårligste mand.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                        Helt klart Jønsson, skuffet over Casper Nielsen efter min mening dårligste mand.
                        Syntes faktisk at han kæmpede godt i 1.halvleg og var lidt hæmmet inden udskiftningen... Men spændende at se om Joan ryger tilbage på kanten når Fester er helt klar eller man vælger at bænke AK. For så koster det jo CN pladsen.. Der bliver snart kamp om pladserne

                        Comment


                          #13
                          Får Jønsson den ikke i dag får han den jo aldrig. Jeg har sådan sukket efter offensivspillere som kan noget på egen hånd. Det vinder vi på i dag og det er med Jønsson i særklasse. Tingager var også fremragende i dag. Joan og izu var ligeledes gode, men det var Jønsson som var den mest afgørende i dag, og derfor giver jeg ham den.
                          Generelt spiller vi en meget stabil kamp
                          Synes alle giver sig røven ud af bukserne. Ikke alt spiller til punkt og prikke, men alle kæmper hvad de har lært og det var det jeg håbede mest på.

                          Comment


                            #14
                            Jo, han skal nok få den hvis han fortsætter. Og ville helt sikkert have fået den under normale omstændigheder.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                              Får Jønsson den ikke i dag får han den jo aldrig. Jeg har sådan sukket efter offensivspillere som kan noget på egen hånd. Det vinder vi på i dag og det er med Jønsson i særklasse. Tingager var også fremragende i dag. Joan og izu var ligeledes gode, men det var Jønsson som var den mest afgørende i dag, og derfor giver jeg ham den.
                              Generelt spiller vi en meget stabil kamp
                              Synes alle giver sig røven ud af bukserne. Ikke alt spiller til punkt og prikke, men alle kæmper hvad de har lært og det var det jeg håbede mest på.
                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Jo, han skal nok få den hvis han fortsætter. Og ville helt sikkert have fået den under normale omstændigheder.
                              Syntes faktisk ikke at han var særlig god i 1.halvleg. Kæmper fint men kommer ikke frem til noget og træffer mange dumme beslutninger..
                              Men jeg skal da love for at han tager revance i 2.halvleg. Så for mig var kun runner up..
                              Izunna spille Su Ve Rænt i stort set hele kampen på nær et par skæve afleveringer og er derfor min..

                              Comment

                              Working...
                              X