Annoncering

Collapse
No announcement yet.

MoM OB-Randers FC

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

http://www.bt.dk/superligaen/bts-dom...r-top-karakter

Comment

Det bliver Jönsson, selvom det nok er lidt Stadion-stemme-præget, men to SÅ flotte OG vigtige mål er altså ren klasse. Det giver i min verden en MoM.

Comment

Første halvleg var til 4 og anden til 12 IMO. Så et lille 10 tal samlet. Men fint at få ham hypet så han kan få noget selvtillid

Comment

Uden tvivl skal Jönsson have min stemme!

En sprint over 70-80 meter, udenom flere Randers-spillere og til sidst målmanden...og mål.
          Og endnu en fin dribletur, der fører til hans andet mål.

Det er klasse! Og det fortjener alene pga. dét min stemme.
          Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

En 2 målsskytte er svær at komme uden om. Så jeg giver den til Jönsson med Tingager, Izunna, JJ, Joan, Tverskov og Barret efter i prioriteret rækkefølge. Bortset fra en flot redning så var Grytebust lidt for usikker, mens Desler og Casper Nielsen manglede at sætte aftryk. AK var decideret dårlig.

MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              En 2 målsskytte er svær at komme uden om. Så jeg giver den til Jönsson med Tingager, Izunna, JJ, Joan, Tverskov og Barret efter i prioriteret rækkefølge. Bortset fra en flot redning så var Grytebust lidt for usikker, mens Desler og Casper Nielsen manglede at sætte aftryk. AK var decideret dårlig.

MvH ChrisOB
              AK ligner en der rammer bænken snart hvis han ikke begynder at præstere

Comment

Jönsson får min stemme. Fantastisk at se hans niveau igen. Frygtede at han var kaput.

Comment

Det er da absurd, hvis Jønson ikke får den. Han spillede en fremragende kampe, også i første halvleg, hvor han strøede sig om med gode afleveringer, og turde udfordre. Izunna startede lidt sløjt, men spillede sig op i løbet af første halvleg, og var rigtig god i anden.

Men klart RJ som MoM.

Comment

Jamen Jönsson for fanden! Hvor var det vildt, vildt, vildt! og så var det fedt at se mit hold shine igen
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Jönsson efterfulgt af JJ. JJ fylder meget, tør meget og træffer mange modne beslutninger i en alder af 20 år. Jeg er imponeret.
                      "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                      RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

Comment

Tingager.
                        Har hele tiden set et stort potentiale i ham og hvis han kan undgå de 2 div. fejl som har kostet så gevaldigt i hans start i klubben, så tror jeg vi har en storspiller i svøb.
                        Fantastisk kamp af ham i dag.

Comment

Jeg har ændret mening. Jønsson må blive MoM
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            AK ligner en der rammer bænken snart hvis han ikke begynder at præstere
                            Ikke helt enig her! AK lykkes ikke med meget i dag af, hvad han selv sætter sig for, men jeg kan sku godt lide den agressivitet han byder ind med i dag, og så var han endelig bevægelig og tog nogen løb, som egentlig er stærkt bidragende i begge Jønssons scoringer! Vi forventer selvfølgelig mål fra ham, men en angribers lod er også at agere, så spillerne fra andet geled kommer til fadet. Ved Jønssons første mål er således AK, som ret beset begår et frispark med skub i ryggen, og som direkte er årsagen til at vi erobrer bolden og kan kontre. Dernæst tager han en sejtrækkende tur op af banen, som skaber plads for Jønsson at drive bolden frem i. Ved det andet mål, da (tror det er Desler?) en af vore modtager bolden centralt, så tager han et dybdeløb og trækker backen med, som skaber plads på kanten til Jønsson, og da Jønsson så laver stopfinten og trækker ind i banen, så går AK igen dybt, nu modsat vej mod forreste stolpe, igen trækker han en centerforsvarer med sig, som skaber plads til Jønssons afslutning i modsat målhjørne.

linket herunder er i slow, hvor hans bidrag til scoringerne fremgår ret tydeligt:

http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...id-joan-simun/

Det er netop arbejdet uden bold, som jeg synes var en klar mangelvare af vores to forreste i efterårssæsonen. Det at foretage løb uden bold, som skaber plads til andre, at skævvride modstanderens organisation, kort sagt!

Comment

Vi har 11 spiller i dag, mange gør det som vi forventet fra start af sæsonen... efter og have set en af den igen på tv, JJT overraskende godt niveau.

Historisk lavt antal på stadion... men dejligt at høre stemningen og være med til at skabe den, min MOM var dem der i midten af Stifen der kom og skabte den stemning.

Comment

Jönsson skal selvfølgelig have den i dag. Samtidig synes jeg at OB som hold får lukket Randers totalt ned. Jeg er svært tilfreds med Tingager, Tverskov og Izunna efter dagens kamp.

Comment

Working...
                                X