Annoncering
Collapse
No announcement yet.
MoM OB-Randers FC
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af allanribe Se indlæg
Comment
-
En 2 målsskytte er svær at komme uden om. Så jeg giver den til Jönsson med Tingager, Izunna, JJ, Joan, Tverskov og Barret efter i prioriteret rækkefølge. Bortset fra en flot redning så var Grytebust lidt for usikker, mens Desler og Casper Nielsen manglede at sætte aftryk. AK var decideret dårlig.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægEn 2 målsskytte er svær at komme uden om. Så jeg giver den til Jönsson med Tingager, Izunna, JJ, Joan, Tverskov og Barret efter i prioriteret rækkefølge. Bortset fra en flot redning så var Grytebust lidt for usikker, mens Desler og Casper Nielsen manglede at sætte aftryk. AK var decideret dårlig.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægAK ligner en der rammer bænken snart hvis han ikke begynder at præstere
linket herunder er i slow, hvor hans bidrag til scoringerne fremgår ret tydeligt:
http://www.in.fo/itrottur/sport-deta...id-joan-simun/
Det er netop arbejdet uden bold, som jeg synes var en klar mangelvare af vores to forreste i efterårssæsonen. Det at foretage løb uden bold, som skaber plads til andre, at skævvride modstanderens organisation, kort sagt!
Comment
-
Vi har 11 spiller i dag, mange gør det som vi forventet fra start af sæsonen... efter og have set en af den igen på tv, JJT overraskende godt niveau.
Historisk lavt antal på stadion... men dejligt at høre stemningen og være med til at skabe den, min MOM var dem der i midten af Stifen der kom og skabte den stemning.
Comment
Comment