Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/02-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvad skete der lige i dag... ??

    1. Jeg kan ikke erindre OB vinde en kamp, til et hold, som har tabt flere i træk, vi plejer da altid at 'sparke' de andre i gang.

    2.Izunna spiller godt.

    3.Jønson spiller godt.

    Kunne godt mistænke det for at være en drøm...

    - Kenned

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Presset ud i et håb, så satsede jeg på 2-1 til OB i dag...
      Havde jeg nu taget et ordentlig kig på Randers, så havde jeg måske ikke følt mig helt så presset til det... 5 nederlag i træk nu til dem, og senest til selveste EfB... Ikke at det skal tage noget fra os i dag, men hvad sker der lige for dem. De smider jo snart top-6...

      ...lad os hjælpe dem ved at baske Horsens næste gang ☺
      Netop med 5 nederlag i rygsækken, kunne man plædere for, at de kom med 120 i timen for at vaske det af sig...

      Men det gjorde de ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Netop med 5 nederlag i rygsækken, kunne man plædere for, at de kom med 120 i timen for at vaske det af sig...

        Men det gjorde de ikke.
        Jeg ser Tingager for mig, når jeg læser dette. Sammen med Tverskov og Izunna lagde de grunden, da Izunna havde fundet sit spil. Han trives med de yngre spillere og når Desler også begynder at løbe rigtigt kan det blive godt - hvis altså Izu holder niveauet. Men mon ikke, han vil jo gerne væk.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Efter makrini er væk. Er det også nu eller aldrig for izunna. Lad ås håbe han finder sit spil frem fra Midtjylland tiden

          Comment


            Lad os være glade i dag, men vi har vundet før, og spillet som lort i næste kamp. Godt at svenskeren kom i gang, men nu skal han holde niveau, og ikke falde ud de næste 10 kampe. Horsens er vi bedre end, men vil vi slås for det? Ellers fighter de os ud at den lorte by hvor den unævnlige er fra.

            Comment


              Jeg har en god mavefornemmelse. Spillerne oplevede for første gang i lang tid hvor sjovt og dejligt det kan være at spille fodbold - og hvad det kræver af slid og mod og disciplin. Jeg tror på en stime. Også fordi jeg har et stort behov for det.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                Jeg har en god mavefornemmelse. Spillerne oplevede for første gang i lang tid hvor sjovt og dejligt det kan være at spille fodbold - og hvad det kræver af slid og mod og disciplin. Jeg tror på en stime. Også fordi jeg har et stort behov for det.
                Jeg vil give min venstre testikel for en sejr på lørdag. Den ville være så vildt vigtig at få de 3p og have lukket hullet op til de andre midt/bundhold

                Comment


                  Næsten det bedste ved hele aftenen var at se glæden og lettelsen lyse ud af alle spillerne da de rundt og klappede ud til publikum. Det var sgu næsten som havde vi vundet CL :)

                  Comment


                    Hvem var anfører?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Hvem var anfører?
                      Gryte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af lassepedersen Se indlæg
                        Næsten det bedste ved hele aftenen var at se glæden og lettelsen lyse ud af alle spillerne da de rundt og klappede ud til publikum. Det var sgu næsten som havde vi vundet CL :)
                        Tingager var næsten i ekstase

                        Comment


                          304 brugere online på forum.. jo jo

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            304 brugere online på forum.. jo jo
                            Interessen for OB er der jo. Vi skal bare lokkes den sidste vej på stadion. Vi er lige nu på en stadie, der minder om noget alá efter oprykningen i 1999, og der skal arbejdes hårdt for at vindes legitimitet over for os fans.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Interessen for OB er der jo. Vi skal bare lokkes den sidste vej på stadion. Vi er lige nu på en stadie, der minder om noget alá efter oprykningen i 1999, og der skal arbejdes hårdt for at vindes legitimitet over for os fans.
                              En god start idag må man sige

                              Comment


                                Reaktioner

                                http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-efterob-rfc.aspx

                                Jönne var så god at man har måtte udtage ham til dopingkontrol

                                Comment

                                Working...
                                X