Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - RFC 20/02-2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Der er i hvert fald ikke så meget andet at gøre... Det bliver i hvert fald sjovere at tage turen til Horsens nu ☺
    Og jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.

    Comment


      Åhhh Camilla Martin, lad der nu lige gå bare to kampe i foråret inden du begynder at jinxe det hele. Hvorfor skal vi se på hende nu. Hende den anden var da meget bedre... 😊
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
        Og jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.
        Men de kommer også til at stå med 10 1/2 mand i forsvaret. Det gjorde Randers ikke. Så det bliver en anden kamp

        Comment


          Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
          Hvis Tingager, Izunna og Jönne kan holde det her niveau, er det 3 direkte forstærkninger, som jeg ser det.
          Præcis. Men Izunna skal blive bedre til de lange afleveringer. Jeg tror han var med til at skabe ro hos de unge.

          KEP er fra nu af indskiftningsspiller. Stor ros for det fabelagtige arbejde med Tingager - det er jo helt brøndbysk.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Åhhh Camilla Martin, lad der nu lige gå bare to kampe i foråret inden du begynder at jinxe det hele. Hvorfor skal vi se på hende nu. Hende den anden var da meget bedre... 
            Visuelt er jeg nu mere til Fru Martin...

            Comment


              Kæft...lukket. Gå så ud og gør det igen og så igen.


              Jaaaaah!

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                Ja sgu. Kæresten kunne stå nøgen i lokalet og jeg ville stadig hellere se 10 kedelige og rare minutter. Skøøønt.

                MvT
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Hvis hun stillede sig foran fjersynet ville hun få fjernbetjeningen lige i skallen!!!!

                Comment


                  20 kg lettere - alt sammen tabt fra hjerteregionen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Men de kommer også til at stå med 10 1/2 mand i forsvaret. Det gjorde Randers ikke. Så det bliver en anden kamp
                    Du har ret...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg
                      Og jeg vil vove at påstå, at RFC på papiret er en noget stærkere trup end ACH.
                      Enig... Og det er jo så den næste opgave for os nu, at gøre det mod et hold hvor vi skal skabe mere af kampen end i dag... selvom det egentlig gik fint i dag, da vi kom i gang i de to halvege...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Præcis. Men Izunna skal blive bedre til de lange afleveringer. Jeg tror han var med til at skabe ro hos de unge.

                        KEP er fra nu af indskiftningsspiller. Stor ros for det fabelagtige arbejde med Tingager - det er jo helt brøndbysk.
                        Ja, det er en forrygende udvikling, han har gennemgået!!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Kæft...lukket. Gå så ud og gør det igen og så igen.


                          Jaaaaah!

                          MvH ChrisOB
                          I selverkendelsens tegn... ;o)

                          Comment


                            Glæder mig uendeligt over at mine pessimistiske forventninger blev gjort til skamme! Odense Pilsner på McKluuds og striwet sejr; Jeg elsker mandag lige nu.

                            Comment


                              Randers måske nede i et hul for tiden så det er vigtigt at huske at Horsens kan blive vanskeligere.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Presset ud i et håb, så satsede jeg på 2-1 til OB i dag...
                                Havde jeg nu taget et ordentlig kig på Randers, så havde jeg måske ikke følt mig helt så presset til det... 5 nederlag i træk nu til dem, og senest til selveste EfB... Ikke at det skal tage noget fra os i dag, men hvad sker der lige for dem. De smider jo snart top-6...

                                ...lad os hjælpe dem ved at baske Horsens næste gang ☺
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X