Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er meget optimistisk syntes der var en spæd fremgang de sidste kampe i efteråret, og det ser ud som om der nu er lagt på. Sejren var vigtig for holdets selvtillid. Håber vi følger op med en sejr i Horsens. Der viste sig noget klasse på holdet igår, nogle ekstraordinære ting, samt at som håbet ser en spiller som Izunna ud til være vågnet op, der var ikke rigtig nogle andre klubber der ville have ham, så det er op ad starthullerne hvis kariereren skal tilbage på sporet.

    Rigtig mange positive ting.

    Comment


      Hold nu op, hvor var det nogle dejlige mål i går. Jeg tror jeg har genset dem mindst 10 gange i dag

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlæg
        Er meget optimistisk syntes der var en spæd fremgang de sidste kampe i efteråret, og det ser ud som om der nu er lagt på. Sejren var vigtig for holdets selvtillid. Håber vi følger op med en sejr i Horsens. Der viste sig noget klasse på holdet igår, nogle ekstraordinære ting, samt at som håbet ser en spiller som Izunna ud til være vågnet op, der var ikke rigtig nogle andre klubber der ville have ham, så det er op ad starthullerne hvis kariereren skal tilbage på sporet.

        Rigtig mange positive ting.
        Og Tingager/tverskov-duoen harmonerer skide godt. Jønsson ikke bare scorer 2 pragtmål, men sætter også Barrett op i fine situationer, som vi heller ikke har set meget til i efteråret. Det så bare generelt mere komfortabelt ud. Tingager og Tverskov lukker også bare af nede bagved. Organisationen stod stærkt igår og det er jeg spændt på om vi kan følge op på imod Horsens.
        Horsens bliver en anden kop te, for hvor Randers ville spille med os og dermed gav os mulighed for at løbe mange omstillinger, så bliver Horsens en anden størrelse. Her skal vi selv kunne sætte spillet og skabe chancerne. Der synes jeg stadig vi halter lidt, for det er jo omstillinger og solopræstationer vi vinder på igår. Uden at ville lyde alt for pessimistisk, så tror jeg ikke den tendens bare fortsætter, selvom det så skarpt ud igår.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Vi har ikke været FOR negative. Uanset om de så vinder de næste 10 kampe. Det er dem, der ikke har bevist sig. Længere er den ikke. Det gjorde de så igår. Men det skal de jo gøre noget mere, ellers er der jo stadig grund til at være negativ. Pas nu på at blodet ikke stiger dig til hovedet - ellers risikerer det at blive en brat opvågning, hvis vi rammer bunden igen i Horsens.

          Som jeg skrev før kampen: Det her hold skal behandle hver en kamp, som om de ikke har vundet i 10 kampe. Det synes jeg i den grad, at de gjorde igår. Men det gjorde de også mod Brøndby og AGF; hvorefter vi mistede de procenter i de efterfølgende kampe. Måske fordi de sejre faldt før en landskampspause, så vi ikke med det samme kunne følge op?

          Den chance har vi nu; og jeg så et hold med mere balance end længe set, men også et hold, der i perioder mistede konceptet, navnlig i starten af 2. halvleg, hvor børnesygdommene; passitiviteten, panikken og den manglende greb om situationen dukkede frem, så jeg sad og fik et lille deja vu til kampen imod Brøndby, hvor vi også havde samme grad af tænding og farlighed i 45 minutter; hvorefter vi var heldige med at ridde stormen af og vinde 1-0.

          Forskellen er så bare, at vi pludselig fandt en effektivitet, vi på intet tidspunkt har vist i denne sæson, hvis man tæller pokalkampen i Vejle fra.

          Det er dét, vi skal bygge videre på. Selvtilliden det må give ENDELIG at score mere end ét mål og mærke, man kunne styre kampen og holde modstanderen fra åbne chancer i de sidste 25 minutter.

          Vi er stadig et taberhold indtil vi vinder mere end én kamp ad gangen. Og det er, mig bekendt, ikke sket... ENDNU.

          Så selv om jeg sidder med et lille smil, både over kampen igår, og at du pludselig kaster dig i grams med det rush, som en (over)-positivisme kan give, så synes jeg nu alligevel, at du lige strammer skruen.

          En sejr skal følges op. Troen på, at det kan ske, er lidt større end de andre gange, men vi kan sgu ikke regne med Jönsson lige disker op med flere soloture og skruede bolde op i hjørnet. Spis nu liiiiige brød til, men når det så er sagt:

          Hvor var det befriende og fantastisk at gå fra stadion igår. Men nu skal de edermame vise, at det ikke var, endnu, en enlig svale.

          Det er nu, de skal tage fat i deres nosser og få os til at æde vores ord noget mere. Bevise sig selv.

          MvH ChrisOB
          Jamen jeg er helt enig med dig. Det bliver ikke fynsk forår på grund af en sejr over Randers. Og det ændrer heller ikke et øjeblik på min kritik af Jesper og Kent. De var usædvanligt sløsede og ugidelige i efteråret og transfervinduet. Ender vi et nedrykningsspil, ligger ansvaret stadig tungt på dem.

          Men jeg er enormt glad for sejren, og jeg er meget glad for, at det var de unge (med Jönsson) som vandt kampen i stedet for KEP, Festersen og Izunna (ok, sidstnævnte spillede godt nok).
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Og Tingager/tverskov-duoen harmonerer skide godt. Jønsson ikke bare scorer 2 pragtmål, men sætter også Barrett op i fine situationer, som vi heller ikke har set meget til i efteråret. Det så bare generelt mere komfortabelt ud. Tingager og Tverskov lukker også bare af nede bagved. Organisationen stod stærkt igår og det er jeg spændt på om vi kan følge op på imod Horsens.
            Horsens bliver en anden kop te, for hvor Randers ville spille med os og dermed gav os mulighed for at løbe mange omstillinger, så bliver Horsens en anden størrelse. Her skal vi selv kunne sætte spillet og skabe chancerne. Der synes jeg stadig vi halter lidt, for det er jo omstillinger og solopræstationer vi vinder på igår. Uden at ville lyde alt for pessimistisk, så tror jeg ikke den tendens bare fortsætter, selvom det så skarpt ud igår.
            Syntes bare der var flere spillere der har løftet sig markant, også JJT som ganske enkelt var fremragende, udviklede sig fra kamp til kamp i efteråret og fortsætter så nu. Tror vi vi vinder flere af de sidste grundspilskampe, og den gode udvikling vil fortsætte. Horsens kampen bliver svær, håber det lykkes at hente point her.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
              Jamen jeg er helt enig med dig. Det bliver ikke fynsk forår på grund af en sejr over Randers. Og det ændrer heller ikke et øjeblik på min kritik af Jesper og Kent. De var usædvanligt sløsede og ugidelige i efteråret og transfervinduet. Ender vi et nedrykningsspil, ligger ansvaret stadig tungt på dem.

              Men jeg er enormt glad for sejren, og jeg er meget glad for, at det var de unge (med Jönsson) som vandt kampen i stedet for KEP, Festersen og Izunna (ok, sidstnævnte spillede godt nok).
              Du er godt klar over at Izunna er yngre end Jönsson, ikk?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                Du er godt klar over at Izunna er yngre end Jönsson, ikk?
                På papiret, jo ...
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  På papiret, jo ...
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Du er godt klar over at Izunna er yngre end Jönsson, ikk?
                  Skal vi nu til det igen....

                  😂😂😂

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                    Skal vi nu til det igen....

                    
                    Please no

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Please no
                      +1 😄

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                        Skal vi nu til det igen....

                        
                        Spørg Quest. Det er altid ham eller Entusiasten, som vil diskutere det emne ;)
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Spørg Quest. Det er altid ham eller Entusiasten, som vil diskutere det emne ;)
                          Du er sgu også god til at placere bolden lige foran fødderne på dem

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Du er sgu også god til at placere bolden lige foran fødderne på dem
                            Ja, det indrømmer jeg :) Helt ærligt, så glemmer jeg ofte, at Izunna er "ung". Jeg anser ham som en af truppens gamle spillere. Men lad nu debatten om afrikanernes fødselscertifikater ligge :)
                            OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                              Ja, det indrømmer jeg :) Helt ærligt, så glemmer jeg ofte, at Izunna er "ung". Jeg anser ham som en af truppens gamle spillere. Men lad nu debatten om afrikanernes fødselscertifikater ligge :)
                              Det var nu heller ikke for at starte en diskussion om det.
                              Men den alder gjorde at vi havde et gennemsnit på 24 i sidste kamp, med Jönne og Ak som de to ældste, det er i mine øjne meget fedt :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                                Spørg Quest. Det er altid ham eller Entusiasten, som vil diskutere det emne ;)
                                Det er nu alligevel meget at mene det altid er mig...

                                Det er sjældent jeg diskuterer ting herinde, især ang. alder.

                                Comment

                                Working...
                                X