Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - Randers (20-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Havde han rigtige balls startede Greve inde.

    MvH ChrisOB
    Hørt!

    Comment


      Hvorfor spiller Jønne kant og Joan angriber? Argh!!!!

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Hvorfor spiller Jønne kant og Joan angriber? Argh!!!!
        Er det sikker? Fodbolddk-appen har Joan som kant og Jønsson som angriber.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Er det sikker? Fodbolddk-appen har Joan som kant og Jønsson som angriber.
          Ifølge OB er joan angriber, og Jønne kant.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Er det sikker? Fodbolddk-appen har Joan som kant og Jønsson som angriber.
            Vildt nok, jeg har dem begge på tribunen..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
              Ifølge OB er joan angriber, og Jønne kant.
              Shit!
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Ser ud til der var flere til Brøndby's sidste træning end der er til kamp i Odense :-(
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Jeg gætter på vi er 3900.

                  Comment


                    Jønsson som kant og udråbt som '10er øjeblikket' af Poul Hansen... det er simpelthen så håbløst på så mange fronter

                    Comment


                      Fucking klasse!!!!! Det havde Falk ikke skåret bedre, just sayin.. KLASSESPILLER!!!

                      Comment


                        Dårlig start, men efter målet, godt spil og tro på tingene. Izuna med vel sin bedste halvleg for OB.
                        Nu skal de hold hovedet koldt og fortsætte de gode takter.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Jeg er meget spændt på i aften. Der er en sitren i luften. Det her kan gå begge veje.

                          Umiddelbart (og med kampen mod Køge i baghovedet) ser det ikke ud til, at der er ændret noget til det bedre. Kun én af vores nye spillere er med i truppen, og så mangler vi naturligvis Makrini på midtbanen.

                          Jeg gætter på, at vi kommer til at se både KEP og Jönsson på banen i dag. Jeg har svært ved at se, hvad nogen af de to kan byde ind med. Sidstnævnte har intet at gøre på holdet, når banen er fedtet, det blæser og er koldt. Mit gæt er, at vi kommer til at se forsvindende lidt til ham i aften.

                          Kan der alligevel hentes et resultat i aften? Ja, det kan der godt. Jeg har ikke fulgt Randers' optakt, men også de skal jo lige i gang og finde sig selv. Det er sådan en kamp, som nemt kan svinge i begge retninger. Hvis spillerne kommer ud og kæmper, så kan vi godt rive en smal sejr hjem.

                          Omvendt kan det også blive starten på et langt forår med nederlag og tvivlsomme indsatser på stribe.

                          Min største anke er, at ingen tilsyneladende ved, hvad vi skal gøre, hvis ikke A-kæden og Kents taktik virker. Der er ingen plan B med den her trup. Hvis Randers kommer foran i aften, taber vi med 90 procents sikkerhed.

                          Jeg håber, at Kent og Jesper har ret. At der er sket et eller andet mirakel over vinterpausen, så tingene pludselig begynder at virke. At det blot var et spørgsmål om tid. At vi blot skulle være tålmodige og acceptere, at det tager tid at få det her system til at virke.

                          Det SKAL jo virke nu ifølge de to herrer. De har taget samtlige æg og lagt den i den samme kurv som i efteråret. Der er ingen undskyldning, hvis ikke det virker. Argumentet om kontinuitet er dødt. Det HAR truppen og trænerne fået nu. Det er nu, at Kent og Jesper skal måles på deres beslutning om ikke at købe offensive kræfter og endda sælge holdets dørmand.

                          Hvis vi taber til Randers i aften og fortsætter den deroute, som Jesper og Kent har startet, så skriver de selv under på, at de har fejlet og bør erstattes af andre til sommer.

                          Men jeg håber sgu, at de har ret. At det blot var os naive og utålmodige fans, som ikke forstod deres langsigtede gameplan. At spillerne pludselig kan lukke af, sætte et angreb op og effektuere det i sidste led.

                          Får de mon ret? Jeg håber det godt nok. Alternativet hedder måske 1. Division næste sæson, og der er INTET at komme efter dernede. Ikke engang et håb om fyring af Jesper Hansen.

                          Det er i aften, at Jesper og Kent skal til eksamen. Jeg håber, at de består, men jeg er bange for, at læseferien er blevet brugt på alle de forkerte ting i stedet for hårdt arbejde.
                          Jeg ELSKER at skulle æde de her ord rub og stub :D Tak Jönsson!!! :)
                          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                          Comment


                            Det laveste antal publikum sagde de. Synes ikke det er fair at sammenligne mandagskampe med weekendkampe. Men med et par gode kampe skal der nok igen komme folk på stadion. Tre nærmest uvirkeligt smukke mål tæller meget.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Det laveste antal publikum sagde de. Synes ikke det er fair at sammenligne mandagskampe med weekendkampe. Men med et par gode kampe skal der nok igen komme folk på stadion. Tre nærmest uvirkeligt smukke mål tæller meget.
                              Og der var godt gang i dem, der var mødt op!!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                                Nøj, hvor jeg håber, at holdet giver os alle en "fuck-finger" i dag og løber af med sejren i god stil! Eller bare løber af med sejren i det hele taget... vi trænger!
                                Af hjertet tak, OB!
                                Det var præcis, hvad jeg og en masse andre havde brug for!
                                Mvh Kent

                                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                                Comment

                                Working...
                                X