Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Plzen-OB 8/2-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Selvfølgelig. Tak
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Der står, at OBs ANGRIBERE ikke har scoret i de sidste 3 kampe. Hvilket de jo ikke har. Hvilket passer meget godt ind i det mest omtalte og presserende problem vores uduelige ledelse så ikke ville addressere, p.g.a malplaceret tro på det vi har: Vi har kæmpe problemer med at score mål.

      Illustreret i 3 træningskampe mod modstandere med større kvalitet end f.eks Roskilde.

      Men den kan du sikkert også finde et positivt spin på. Ledelses style...

      MvH ChrisOB
      Den sidste linie udstiller dig helt vildt i forhold til dit syn på andre der har en anden opfattelse end dig. Du skyder jo løs som en i helvede. Dit syn på klubben er klart for enhver så det behøves jeg vidst ikke at remse op her.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
        Den sidste linie udstiller dig helt vildt i forhold til dit syn på andre der har en anden opfattelse end dig. Du skyder jo løs som en i helvede. Dit syn på klubben er klart for enhver så det behøves jeg vidst ikke at remse op her.
        Mit syn på LEDELSEN er klart for enhver; jeg elsker stadig KLUBBEN. Ledelsen er ikke lig med klubben - noget som du og andre snart bør lære; og agere efter, når ledelsen misligholder OB's gode navn og rygte med patetisk kommunikation og næsten lige så patetisk "arbejde".

        Det udstiller dig, at du tror mit virke omhandler KLUBBEN. Det omhandler LEDELSEN. To forskellige ting. Og det er vist en stor fed lige over; med hensyn til hvordan dit syn er på folk, der har en anden opfattelse end du selv.

        Loyalitet til klubben - ALDRIG til den siddende ledelse. Den har de nemlig ikke fortjent på nogen som helst måder. At arbejde for OB er et privilegie, så det skal man leve op til. Og så falder hammeren, når man ikke gør sit arbejde godt nok. De er her ikke om 25 år. Det er jeg.

        Så lad venligst være med at belære mig om mit syn på "klubben".

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Det er bestemt også sådan jeg opfatter dig, Chris
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Selvfølgelig at de spiller på to forskellige pladser, så jeg forstår ikke det enten er den ene eller den anden.
            Men måske kunne jeg forstå det hvis jeg ikke var så fandens forkølet.
            Det er satme helt i orden tak for et godt grin og god bedring.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
              Det er satme helt i orden tak for et godt grin og god bedring.
              Mon ikke at han har bællet liiiiiidt for meget af den stærke hostesaft

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Mit syn på LEDELSEN er klart for enhver; jeg elsker stadig KLUBBEN. Ledelsen er ikke lig med klubben - noget som du og andre snart bør lære; og agere efter, når ledelsen misligholder OB's gode navn og rygte med patetisk kommunikation og næsten lige så patetisk "arbejde".

                Det udstiller dig, at du tror mit virke omhandler KLUBBEN. Det omhandler LEDELSEN. To forskellige ting. Og det er vist en stor fed lige over; med hensyn til hvordan dit syn er på folk, der har en anden opfattelse end du selv.

                Loyalitet til klubben - ALDRIG til den siddende ledelse. Den har de nemlig ikke fortjent på nogen som helst måder. At arbejde for OB er et privilegie, så det skal man leve op til. Og så falder hammeren, når man ikke gør sit arbejde godt nok. De er her ikke om 25 år. Det er jeg.

                Så lad venligst være med at belære mig om mit syn på "klubben".

                MvH ChrisOB
                Sådan 👍
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Mit syn på LEDELSEN er klart for enhver; jeg elsker stadig KLUBBEN. Ledelsen er ikke lig med klubben - noget som du og andre snart bør lære; og agere efter, når ledelsen misligholder OB's gode navn og rygte med patetisk kommunikation og næsten lige så patetisk "arbejde".

                  Det udstiller dig, at du tror mit virke omhandler KLUBBEN. Det omhandler LEDELSEN. To forskellige ting. Og det er vist en stor fed lige over; med hensyn til hvordan dit syn er på folk, der har en anden opfattelse end du selv.

                  Loyalitet til klubben - ALDRIG til den siddende ledelse. Den har de nemlig ikke fortjent på nogen som helst måder. At arbejde for OB er et privilegie, så det skal man leve op til. Og så falder hammeren, når man ikke gør sit arbejde godt nok. De er her ikke om 25 år. Det er jeg.

                  Så lad venligst være med at belære mig om mit syn på "klubben".

                  MvH ChrisOB
                  De sidste par år har understreget for mig, hvad FCKs mere fodbold/kluborienterede fans mener når de siger "elsker FCK, hader PSE" (selvom tingene er noget mere fedtede sammen i PSE end de er i OSE, trods alt.)
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    De sidste par år har understreget for mig, hvad FCKs mere fodbold/kluborienterede fans mener når de siger "elsker FCK, hader PSE" (selvom tingene er noget mere fedtede sammen i PSE end de er i OSE, trods alt.)
                    Vi var en selvstændig klub i 119 år med vores egne traditioner, kultur og historie, før den kunstige konstruktion blev dannet, så det bliver en kold dag i helvede, før jeg eller rigtigt mange andre bare lader os opsluge af selvsamme konstruktion. OSE og alle dens ansatte er IKKE OB. Har aldrig været det og bliver det heller aldrig. Så der er ikke ét eneste sandkorn af kritik af KLUBBEN. Det er ikke os, der hiver OB's navn igennem sølet; det er OSE, der gør det. Og jeg er faktisk pivhamrende træt af den konstruktion. Af den sjælløse forretning. Ja - den bragte os sølvmedaljer, Djemba-Djemba og CL-kval imod Villareal - men det har også bragt os til nu: Jeg kan ikke genkende én tomme af det OB, der var før 2006; og så sørme så om de ikke har ansat en person, der bare forstærker den følelse om og om igen - til det punkt hvor jeg har lyst til at kaste noget efter min skærm, hver gang jeg læser alt det bavl, som OSE kommer ud med; som forsvar for at vores 130 årige klubs navn er blevet en endnu mere stående joke, ikke bare på hele Fyn, men også i hele landet.

                    Jeg HADER den konstruktion og vil derfor ALDRIG være loyal overfor den. Not now - not ever.

                    Om vi så er lige så fedtet ind i OSE som FCK er i PSE er på sin vis ligegyldigt. En kunstig (og klam) konstruktion er stadig en kunstige (og klam) konstruktion - og jeg vil altid hade den.

                    Men jeg elsker OB mere. Så indtil den konstruktion er væk; så vil jeg forholde mig til, at den er der, fordi den, trods alt, arbejder på at gøre OB bedre - problemet er bare, at jeg ikke synes, at det er det, der er sket. Eller vil komme til at ske. I hvert fald ikke med den nuværende besætning.

                    Så hvis Oblisk for ét eneste sekund tror, at OSE er lig med klubben, så tager han grueligt fejl. Og det gør mig faktisk vred. Jeg er fan af OB - ikke den kunstige konstruktion imellem et eventbureau, et kongrescenter og en fodboldklub.

                    Jesper Hansen og Kent Nielsen RAUS. OSE RAUS!

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Vi var en selvstændig klub i 119 år med vores egne traditioner, kultur og historie, før den kunstige konstruktion blev dannet, så det bliver en kold dag i helvede, før jeg eller rigtigt mange andre bare lader os opsluge af selvsamme konstruktion. OSE og alle dens ansatte er IKKE OB. Har aldrig været det og bliver det heller aldrig. Så der er ikke ét eneste sandkorn af kritik af KLUBBEN. Det er ikke os, der hiver OB's navn igennem sølet; det er OSE, der gør det. Og jeg er faktisk pivhamrende træt af den konstruktion. Af den sjælløse forretning. Ja - den bragte os sølvmedaljer, Djemba-Djemba og CL-kval imod Villareal - men det har også bragt os til nu: Jeg kan ikke genkende én tomme af det OB, der var før 2006; og så sørme så om de ikke har ansat en person, der bare forstærker den følelse om og om igen - til det punkt hvor jeg har lyst til at kaste noget efter min skærm, hver gang jeg læser alt det bavl, som OSE kommer ud med; som forsvar for at vores 130 årige klubs navn er blevet en endnu mere stående joke, ikke bare på hele Fyn, men også i hele landet.

                      Jeg HADER den konstruktion og vil derfor ALDRIG være loyal overfor den. Not now - not ever.

                      Om vi så er lige så fedtet ind i OSE som FCK er i PSE er på sin vis ligegyldigt. En kunstig (og klam) konstruktion er stadig en kunstige (og klam) konstruktion - og jeg vil altid hade den.

                      Men jeg elsker OB mere. Så indtil den konstruktion er væk; så vil jeg forholde mig til, at den er der, fordi den, trods alt, arbejder på at gøre OB bedre - problemet er bare, at jeg ikke synes, at det er det, der er sket. Eller vil komme til at ske. I hvert fald ikke med den nuværende besætning.

                      Så hvis Oblisk for ét eneste sekund tror, at OSE er lig med klubben, så tager han grueligt fejl. Og det gør mig faktisk vred. Jeg er fan af OB - ikke den kunstige konstruktion imellem et eventbureau, et kongrescenter og en fodboldklub.

                      Jesper Hansen og Kent Nielsen RAUS. OSE RAUS!

                      MvH ChrisOB
                      My point exactly
                      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                      Kluden Krew - O'ense Internationals

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af chrisob Se indlæg
                        mit syn på ledelsen er klart for enhver; jeg elsker stadig klubben. Ledelsen er ikke lig med klubben - noget som du og andre snart bør lære; og agere efter, når ledelsen misligholder ob's gode navn og rygte med patetisk kommunikation og næsten lige så patetisk "arbejde".

                        Det udstiller dig, at du tror mit virke omhandler klubben. Det omhandler ledelsen. To forskellige ting. Og det er vist en stor fed lige over; med hensyn til hvordan dit syn er på folk, der har en anden opfattelse end du selv.

                        Loyalitet til klubben - aldrig til den siddende ledelse. Den har de nemlig ikke fortjent på nogen som helst måder. At arbejde for ob er et privilegie, så det skal man leve op til. Og så falder hammeren, når man ikke gør sit arbejde godt nok. De er her ikke om 25 år. Det er jeg.

                        Så lad venligst være med at belære mig om mit syn på "klubben".

                        Mvh chrisob
                        gab
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          My point exactly
                          +2

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                            gab
                            Var det alt, du kunne komme op med? No wonder, at du tager fejl hele tiden. Ikke engang et lille udråbstegn eller: ...

                            Tag dig sammen og lær forskellen imellem OB og ledelsen, før du udtaler dig om andres virke.

                            Jeg går efter et dobbelt "gab" denne gang.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              gab

                              Nøjj. Du er sej ..
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                gab
                                Vi kan alle blive for søvnige til at skrive noget fornuftigt. Nu har du sikkert fået sovet og så har du måske genvundet evnen til sige lidt mere.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X