Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Plzen-OB 8/2-17

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ob.dk melder om et ufortjent nederlag

    http://www.ob.dk/artikel/ufortjent-n...mod-plzen.aspx
    Måske de skulle huske at tilføje, at det var mod et stort set komplet reservehold ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Måske de skulle huske at tilføje, at det var mod et stort set komplet reservehold ...
      Næhhhh nej. Sådan nogle facts kører man ikke med i OB

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Næhhhh nej. Sådan nogle facts kører man ikke med i OB
        Jeg er sgu også bare ret pissed på hele konsortiet pt. ... de vil tilsyneladende gøre hvad som helst for at dreje tingene til eget bedste.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          God og grundig gennemgang af kampen idag fra Leif R

          http://www.fyens.dk/ob/Fyensdk-i-Spa...rtikel/3121799

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg er sgu også bare ret pissed på hele konsortiet pt. ... de vil tilsyneladende gøre hvad som helst for at dreje tingene til eget bedste.
            Ja det føles som kold og kynisk tilgang til alt. Til tider også arrogant a helvede til.. Det er meget svært at holde af og få sympati med

            Comment


              Mon ikke Jesper og/eller Kent igen udtaler snart at det var ærgeligt at det ikke lykkedes at hente Helenius nu

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                God og grundig gennemgang af kampen idag fra Leif R

                http://www.fyens.dk/ob/Fyensdk-i-Spa...rtikel/3121799
                Eneste spørgsmål om Kent foretrækker IZu eller KEP, skriver LR. ?????????????
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Eneste spørgsmål om Kent foretrækker IZu eller KEP, skriver LR. ?????????????
                  Ja det er jeg da enig med Leif i.. Han mener nok dette

                  Grytebust
                  Des KEP Thing JBL
                  Joan Tver JJ CN
                  Fester AK

                  eller

                  Grytebust
                  Des Tver Ting JBL
                  Joan Izu JJ CN
                  Fester AK

                  Er Izu simpelthen dynamisk og god nok på bolden ift Tverskov? Jeg tror at Kent ser en stor kvalitet i KEP og håber på at få ham i fulde omdrejninger som han måske ikke har været endnu i OB. Tverskov kommer man ikke uden om og Tingager er åbenbart ved at være så god at man ser det helt store lys i ham. Og baseret ud på de 3 halvlege kan jeg godt forstå det. Også Leif R's spørgsmål. Izu eller KEP

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    God og grundig gennemgang af kampen idag fra Leif R

                    http://www.fyens.dk/ob/Fyensdk-i-Spa...rtikel/3121799
                    Men med in intro om at vi ikke har scoret i de 3 sidste kampe? Barretts mål mod Zenit må være blevet annuleret inden han skrev artiklen
                    Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                      Men med in intro om at vi ikke har scoret i de 3 sidste kampe? Barretts mål mod Zenit må være blevet annuleret inden han skrev artiklen
                      Der står, at OBs ANGRIBERE ikke har scoret i de sidste 3 kampe. Hvilket de jo ikke har. Hvilket passer meget godt ind i det mest omtalte og presserende problem vores uduelige ledelse så ikke ville addressere, p.g.a malplaceret tro på det vi har: Vi har kæmpe problemer med at score mål.

                      Illustreret i 3 træningskampe mod modstandere med større kvalitet end f.eks Roskilde.

                      Men den kan du sikkert også finde et positivt spin på. Ledelses style...

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        Eneste spørgsmål om Kent foretrækker IZu eller KEP, skriver LR. ?????????????
                        Logisk spørgsmål. Hvad er problemet?

                        Comment


                          Tanker om Joan:
                          Han er ikke angriber og bliver ikke manden der løser vores scoringsproblem. Få ham nu ned og konkurrere på kanten, hvor han kan udvikle sig til en rigtig profil.

                          Og få nu prøvet en rigtig angriber af sammen med AK. Jønsson, Yao, Weber og fester bør være i spil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                            Logisk spørgsmål. Hvad er problemet?
                            Selvfølgelig at de spiller på to forskellige pladser, så jeg forstår ikke det enten er den ene eller den anden.
                            Men måske kunne jeg forstå det hvis jeg ikke var så fandens forkølet.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Selvfølgelig at de spiller på to forskellige pladser, så jeg forstår ikke det enten er den ene eller den anden.
                              Men måske kunne jeg forstå det hvis jeg ikke var så fandens forkølet.
                              Der er 4 centrale pladser. 2 i forsvaret, 2 på midtbanen.

                              De 3 pladser tages af Tingager, JJT og Tverskov, spørgsmålet er så bare om Tverskov hopper ind på midtbanen eller i forsvaret......

                              Comment


                                Jeg sad også lidt med tanken under kampen i går.. Det er lidt et opgør mellem Izu og KEP nu...
                                Ikke det fedeste at vælge imellem, men det ligner det er der den står...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X