Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Mon ikke Kent Nielsen og Oliver Lund har en god dialog om, hvordan tingene forholder sig? Jeg tror ikke, at OL ligger og græder snot, fordi han efter 1,5 år som back stadig ikke bliver betragtet som midterforsvarer.
    Det har de helt sikkert, men det var jo også derfor de meldte ud at han nu netop skulle ses som midterforsvarer, fordi Lund i den dialog gav udtryk for at han ser sig selv som midterforsvarer... men nej han græder nok ikke snot over det, han tager bare arbejdshandskerne på der hvor han bliver bedt om det...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Det KUNNE også være, at Kent rent faktisk hentyder til Lund som den 3. præsterende midterforsvarer. Spørgsmålet går jo på, at KEP skal stramme sig an for at komme i betragtning til startopstillingen. Det ville for mig give mere mening, da Lund både har spillet og præsteret mere end KEP i den seneste tid.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Danhans Se indlæg
        Det KUNNE også være, at Kent rent faktisk hentyder til Lund som den 3. præsterende midterforsvarer. Spørgsmålet går jo på, at KEP skal stramme sig an for at komme i betragtning til startopstillingen. Det ville for mig give mere mening, da Lund både har spillet og præsteret mere end KEP i den seneste tid.
        Det var også det jeg tænkte først, og jeg udelukker intet. Men med tanke på Kents fetisch for KEP, så har jeg faktisk svært ved at forestille mig, at det ikke skulle være KEP, Tinge og Tverskov han taler om.

        Det kan også være han tænker at Tverskoc skal op på midten, og han faktisk mener Tinge, KEP og Lund? Who knows..

        Comment


          Tja, vi må nok affinde os med, at Kent først giver os det endegyldige svar i løbet af sæsonens startopstillinger :-)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Det var også det jeg tænkte først, og jeg udelukker intet. Men med tanke på Kents fetisch for KEP, så har jeg faktisk svært ved at forestille mig, at det ikke skulle være KEP, Tinge og Tverskov han taler om.

            Det kan også være han tænker at Tverskoc skal op på midten, og han faktisk mener Tinge, KEP og Lund? Who knows..
            Måske Kent vil godkende Lund kun som cf hvis RJL bliver kampklar.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Kent er Old old old school, så mm KEP er skadet så spiller anføreren. Hvis KEP ikke er oplagt til start 11, så skifter bindet - tror I på det anfører skifte, jeg gør desværre ikke.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                Kent er Old old old school, så mm KEP er skadet så spiller anføreren. Hvis KEP ikke er oplagt til start 11, så skifter bindet - tror I på det anfører skifte, jeg gør desværre ikke.
                anførere har før siddet på bænken ..
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  anførere har før siddet på bænken ..
                  Men det hører immervæk til sjældenhederne, at en spiller, der kun har været anfører i et halvt år ryger ud på bænken - permanent.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Men det hører immervæk til sjældenhederne, at en spiller, der kun har været anfører i et halvt år ryger ud på bænken - permanent.

                    MvH ChrisOB
                    Jeg er glad for du gi'r mig ret 👍🏻
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Jeg er glad for du gi'r mig ret 
                      Augo var ikke fast mand selvom han var anfører under KN i AaB.
                      Så alt håb er ikke ude.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af MPL Se indlæg
                        Augo var ikke fast mand selvom han var anfører under KN i AaB.
                        Så alt håb er ikke ude.
                        Jeg håber egentlig bare at det er den stærkeste formation der starter ..
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Tverskov er den rette anfører, på baggrund af efteråret bør Kent Nielsen pille lidt ved hierakiet på holdet. Anfører KMP har været dårlig, og viceanfører RF har været dårlig, så jo skift og få rystet posen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Tverskov er den rette anfører, på baggrund af efteråret bør Kent Nielsen pille lidt ved hierakiet på holdet. Anfører KMP har været dårlig, og viceanfører RF har været dårlig, så jo skift og få rystet posen.
                            Sæt nu at dem der så får anfører bindet bliver dårlige.

                            Det vil da være skidt.
                            Så er det bedre at de to der har det nu bare er dårlige.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                              Sæt nu at dem der så får anfører bindet bliver dårlige.

                              Det vil da være skidt.
                              Så er det bedre at de to der har det nu bare er dårlige.
                              Tverskov bliver ikke dårlig. Giv ham tilliden og anførerbindet. Det kan han sagtens løfte. Viceanfører må være den kære Grytebust, alternativt lade den være hos Festersen.

                              Comment

                              Working...
                              X