Oprindeligt indsendt af NicolaiN
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Zenit - OB (05-02-2017)
Collapse
X
-
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
-
Det KUNNE også være, at Kent rent faktisk hentyder til Lund som den 3. præsterende midterforsvarer. Spørgsmålet går jo på, at KEP skal stramme sig an for at komme i betragtning til startopstillingen. Det ville for mig give mere mening, da Lund både har spillet og præsteret mere end KEP i den seneste tid.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Danhans Se indlægDet KUNNE også være, at Kent rent faktisk hentyder til Lund som den 3. præsterende midterforsvarer. Spørgsmålet går jo på, at KEP skal stramme sig an for at komme i betragtning til startopstillingen. Det ville for mig give mere mening, da Lund både har spillet og præsteret mere end KEP i den seneste tid.
Det kan også være han tænker at Tverskoc skal op på midten, og han faktisk mener Tinge, KEP og Lund? Who knows..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægDet var også det jeg tænkte først, og jeg udelukker intet. Men med tanke på Kents fetisch for KEP, så har jeg faktisk svært ved at forestille mig, at det ikke skulle være KEP, Tinge og Tverskov han taler om.
Det kan også være han tænker at Tverskoc skal op på midten, og han faktisk mener Tinge, KEP og Lund? Who knows.."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægKent er Old old old school, så mm KEP er skadet så spiller anføreren. Hvis KEP ikke er oplagt til start 11, så skifter bindet - tror I på det anfører skifte, jeg gør desværre ikke.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæganførere har før siddet på bænken ..
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægMen det hører immervæk til sjældenhederne, at en spiller, der kun har været anfører i et halvt år ryger ud på bænken - permanent.
MvH ChrisOBBelieve OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MPL Se indlægAugo var ikke fast mand selvom han var anfører under KN i AaB.
Så alt håb er ikke ude.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jojo Se indlægTverskov er den rette anfører, på baggrund af efteråret bør Kent Nielsen pille lidt ved hierakiet på holdet. Anfører KMP har været dårlig, og viceanfører RF har været dårlig, så jo skift og få rystet posen.
Det vil da være skidt.
Så er det bedre at de to der har det nu bare er dårlige.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægSæt nu at dem der så får anfører bindet bliver dårlige.
Det vil da være skidt.
Så er det bedre at de to der har det nu bare er dårlige.
Comment
Comment