Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Zenit - OB (05-02-2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Ja, alt tages med et gram salt til disse træningskampe. Zenit så sløje ud, men de stillede jo nærmest i stærkeste opstilling. Motivationen har nok ikke været i top, men vi gjorde det også meget svært for dem.

    Men jeg er enig med dig. Tingager er en fantastisk historie, som kun bliver bedre med tiden der går. Jeg håber og tror han får sit endelig gennembrud i foråret, hvis ikke KEP automatisk er på holdkortet. Tingager mangler lige erfaringen, men generelt set synes jeg hans topniveau er et stykke over KEPs, og der skal nok komme et udfald eller to, som vi har set tidligere.. Men når man øjner hans topniveau, så er det sgu bare med at give ham spilletid og erfaring, for det kommer til at gavne os rigtig meget på længere sigt.. Modsat KEP, som vel er i sin karrieres efterår.
    Jeg tænkte jo at vi ville tabe, hvis der ikke skete noget helt vildt ...
    Kampen mod os var den tredje på 5 dage ... derfor så de sløve ud, jeg undrede mig nemlig også.
    Det er svært at bruge det resultat til ret meget ... de har jo tydeligvis kun brugt kampen til at komme i max form til Europa.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Jeg tænkte jo at vi ville tabe, hvis der ikke skete noget helt vildt ...
      Kampen mod os var den tredje på 5 dage ... derfor så de sløve ud, jeg undrede mig nemlig også.
      Det er svært at bruge det resultat til ret meget ... de har jo tydeligvis kun brugt kampen til at komme i max form til Europa.
      Selvfølgelig. Jeg venter også med at konkludere noget på holdet før at vi ser hvad de kan mod Viktoria Plzen. Derfor kan man dog godt se på spillere, hvorvidt de ser gode ud eller ej.. F.eks. er det fortsat tydeligt at Jønsson er i samme format, i hvert fald når han har pladsen på venstrekanten. Mindes ikke en dårligere spiller i OBs historie til at tage frispark. Derimod ser man også en JJT og Tingager som åbenlyst vokser med deres rolle, og for mit vedkommende, tror jeg kun det er et spørgsmål om tid før de får deres endelige gennembrud.

      Ang. Zenit. Så havde de selv udtalt at de ville gøre deres bedste for at komme hjem med en sejr i bagagen, og det fik de så ikke under hele deres tur til Spanien. De må være skuffet.

      På den anden side kan man jo sige, at vi også kun brugte dem til at komme i form til Superligaen. Der er jo ingen forskel.. Man skulle trods alt tro de var ligeså motiveret grundet Euro League om lidt. Vores største motivation har nok været, at spille mod et så stort hold i Europa. Alt i alt burde det vel gået lige op iht. Motivationen..

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg tænkte jo at vi ville tabe, hvis der ikke skete noget helt vildt ...
        Kampen mod os var den tredje på 5 dage ... derfor så de sløve ud, jeg undrede mig nemlig også.
        Det er svært at bruge det resultat til ret meget ... de har jo tydeligvis kun brugt kampen til at komme i max form til Europa.
        Enig...

        Altså jeg tilfreds med kampen i går, det var overordnet ganske fint, og jeg havde ellers også været bange for en snitter... men fra en enkelt træningskamp der går i den rigtige retning, og så til at snakke om hvordan fremtiden den nok ser ud, ja der har jeg lige et stykke vej...

        Jeg var dog især tilfreds med at et så ungt forsvar stod distancen i går, men det er selvfølgelig også noget andet end når overlevelsen pludselig står på spil her om ikke så lang tid, det er altså bare nogen helt andre kampe...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
          Selvfølgelig. Jeg venter også med at konkludere noget på holdet før at vi ser hvad de kan mod Viktoria Plzen. Derfor kan man dog godt se på spillere, hvorvidt de ser gode ud eller ej.. F.eks. er det fortsat tydeligt at Jønsson er i samme format, i hvert fald når han har pladsen på venstrekanten. Mindes ikke en dårligere spiller i OBs historie til at tage frispark. Derimod ser man også en JJT og Tingager som åbenlyst vokser med deres rolle, og for mit vedkommende, tror jeg kun det er et spørgsmål om tid før de får deres endelige gennembrud.

          Ang. Zenit. Så havde de selv udtalt at de ville gøre deres bedste for at komme hjem med en sejr i bagagen, og det fik de så ikke under hele deres tur til Spanien. De må være skuffet.

          På den anden side kan man jo sige, at vi også kun brugte dem til at komme i form til Superligaen. Der er jo ingen forskel.. Man skulle trods alt tro de var ligeså motiveret grundet Euro League om lidt. Vores største motivation har nok været, at spille mod et så stort hold i Europa. Alt i alt burde det vel gået lige op iht. Motivationen..
          Jo, der er den ret vilde forskel, at Zenit også spillede 1/2 og 3/2 :D.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jo, der er den ret vilde forskel, at Zenit også spillede 1/2 og 3/2 :D.
            Men som jeg kan se; med to vidt forskellige hold. Derfor burde de ikke være trætte, fordi de andre har spillet en hel kamp to dage forinden. :-)

            Som jeg kunne forstå på russerne, så var gårsdagens opstilling tæt på forventede start-11.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Men som jeg kan se; med to vidt forskellige hold. Derfor burde de ikke være trætte, fordi de andre har spillet en hel kamp to dage forinden. :-)

              Som jeg kunne forstå på russerne, så var gårsdagens opstilling tæt på forventede start-11.
              Der er nu 6 gengangere og så spillede de også lige 2 dage før det igen, på cirka samme vis vil jeg tro.
              Det er klart at det har haft en kæmpe indflydelse på deres energiniveau/fokus.
              Altså det samme havde jo været tilfældet med OB, hvis vi havde spillet 3 kampe på 5 dage.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-OBs-...rtikel/3121032
                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  http://www.fyens.dk/sport/VIDEO-OB-t...rtikel/3121023
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Ja lyder da ikke til at KEP bare lige sådan får sin plads tilbage

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja lyder da ikke til at KEP bare lige sådan får sin plads tilbage
                      Det håber jeg godt nok ikke!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Det håber jeg godt nok ikke!
                        Nej ikke efter det jeg så igår

                        Comment


                          Hørte jeg Kent sige, at vi har 3 gode alternativer til det centrale forsvar? Gad vide, hvad f.eks. Lund tænker ovenpå en sådan udmelding.. Umiddelbart har han da gjort det bedre end hvad vi har set fra KEP i OB trøjen. Sådan i forhold til mandskabspleje, ville det så ikke have været lidt smartere bare at sige flere gode alternativer?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            Hørte jeg Kent sige, at vi har 3 gode alternativer til det centrale forsvar? Gad vide, hvad f.eks. Lund tænker ovenpå en sådan udmelding.. Umiddelbart har han da gjort det bedre end hvad vi har set fra KEP i OB trøjen. Sådan i forhold til mandskabspleje, ville det så ikke have været lidt smartere bare at sige flere gode alternativer?
                            Jeg tænkte det samme. Det lød næsten som "Vi har 3 rigtig gode midtforsvarer og så har vi også Lund"..
                            Ellers må man jo stadig se ham som HB selvom man meldte noget andet ud i Januar.. Der sagde man jo at han var midtforsvarer..
                            Bare de selv kan holde styr på alle deres historier. Man skal bare ikke glemme at sandheden er altid nemmest at huske

                            Comment


                              He he fmprOB spot on

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Jeg tænkte det samme. Det lød næsten som "Vi har 3 rigtig gode midtforsvarer og så har vi også Lund"..
                                Ellers må man jo stadig se ham som HB selvom man meldte noget andet ud i Januar.. Der sagde man jo at han var midtforsvarer..
                                Bare de selv kan holde styr på alle deres historier. Man skal bare ikke glemme at sandheden er altid nemmest at huske
                                Mon ikke Kent Nielsen og Oliver Lund har en god dialog om, hvordan tingene forholder sig? Jeg tror ikke, at OL ligger og græder snot, fordi han efter 1,5 år som back stadig ikke bliver betragtet som midterforsvarer.

                                Comment

                                Working...
                                X