Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Helenius til OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det kan ikke lade sig gøre, da man kun må spille to to klubber på én sæson. Helenius har allerede spillet for både AaB og SIF, og kan dermed tidligst til spille for os næste sæson.
    Nå for fanden, det havde jeg lige misset. Jeg troede kun han havde spillet for Silkeborg i denne sæson.
    Nå men så SKAL vi nå at skrive med en anden angriber som kan starte med det samme og så vil jeg se frem til at vi får Helenius gratis til sommer.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Vi HAR penge. Ikke ubegrænset og heller ikke "mange", men det er at stikke sig selv blår i øjnene, hvis man køber præmissen om, at det er pengene, der forhindrer, at vi kan forstærke os. Det er en falsk præmis og har været det fra dag 1, hvor det kun har været en belejlig undskyldning for enhver fejlinvestering, som vores ledelse har lavet de sidste 3 år, og ikke en reel forklaring. Ja selv gode sportsdirektører finder gode spillere til få og "ingen" penge. Ja selv når klubben er "uattraktiv" finder gode sportsdirektører gode spillere for de samme penge.

Problemet er, at vi ikke har en god sportsdirektør, ikke at vi mangler penge. At vi er uattraktive skyldes det arbejde vores sportsdirektør har gjort. Eller mangel på samme.

MvH ChrisOB
      Ja jo, er overvejende enig, synes i hvert fald resultaterne bakker dit synspunkt op. Jeg er dog ok tilfreds med de tilgange vi er præsenteret for indtil nu. Der mangler dog lige lidt endnu....mindst et halvt års leje af en kvalitets angriber.

Comment

Jeg fatter ikke et muk af den Helenius-handel. Hvorfor fanden sidder JH, Kent og hvem der ellers er med og bruger deres vågne timer og krudt på at skrive med en middelmådig angriber fra sommeren af? Det er NU at den angriber skal hentes! Al deres koncentration og viljestyrke bør kredse om dette. I stedet for henter de så endnu en aab'er, det er simpelthen for latterligt, at vi skal være aab light og nøjes med deres overskudslager, til et tidspunkt hvor vi meget vel kan være rykket ned med et brag! Til den tid er der da ingen, der kan vide, om Helenius er den rigtige. Jesus...
        Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

Comment

Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
          Jeg fatter ikke et muk af den Helenius-handel. Hvorfor fanden sidder JH, Kent og hvem der ellers er med og bruger deres vågne timer og krudt på at skrive med en middelmådig angriber fra sommeren af? Det er NU at den angriber skal hentes! Al deres koncentration og viljestyrke bør kredse om dette. I stedet for henter de så endnu en aab'er, det er simpelthen for latterligt, at vi skal være aab light og nøjes med deres overskudslager, til et tidspunkt hvor vi meget vel kan være rykket ned med et brag! Til den tid er der da ingen, der kan vide, om Helenius er den rigtige. Jesus...
          Ja ja, tiden da jeg troede vi "røver" i Aab er forbi. Nu ser det mere ud at vi er en datterselskab hvor Aab kan outsource hvad de ikke bruger mere og er "over the top". Hvem af alt det Aab-folk vi hentede ind bragte os fremad? KEP? Jønne? Thrane? KENT???????
          Tværtimod. De står for vores nedgang.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Ja ja, tiden da jeg troede vi "røver" i Aab er forbi. Nu ser det mere ud at vi er en datterselskab hvor Aab kan outsource hvad de ikke bruger mere og er "over the top". Hvem af alt det Aab-folk vi hentede ind bragte os fremad? KEP? Jønne? Thrane? KENT???????
            Tværtimod. De står for vores nedgang.
            Og hvem af dem er ansvarlig? Pilen peger på cheftræneren der har ønsket et halvt Aab hold og som ikke formår at få det til at fungere. Vi kommer til at spille 2 knald og fald kampe om nedrykning. Det gælder kun om overlevelse, ikke at udvikle holdet frem mod næste sæson.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ja jo, er overvejende enig, synes i hvert fald resultaterne bakker dit synspunkt op. Jeg er dog ok tilfreds med de tilgange vi er præsenteret for indtil nu. Der mangler dog lige lidt endnu....mindst et halvt års leje af en kvalitets angriber.
              Jeg er ikke tilfreds. For uanset, så er vores basale behov ikke opfyldt. Om det er realistisk eller ej, at vi får eller kan få de behov opfyldt er i den forbindelse underordnet. Jeg siger, hvad vi mangler; og det er ikke "lidt". Det er "meget".

For selv med en kvalitets angriber, så har truppen stadig en fatal mangel på sammenhæng og ledertyper, af den type, der kan hive OB op fra dynget og fremad mod bedre resultater, som så kan bane vejen for bedre spillere, så vi, engang i en meget hypotetisk fremtid, kan snakke om TOP-6. Dem har vi bare ikke. Som landet ligger nu er vi én af 3 store favoritter til at rykke ned; og hvis vi rykker ned, tror jeg, desværre, at der er en god mulighed for, at vi ender som Vejle. Falleret storklub, med svigtende indtægter og tilskuertal.

Så alvorlig er situationen, så dårligt sammensat er den trup. Om man kan li' det eller ej.

MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Ååh Vejle ja, i sandhed en sammenligning der rammer plet...

Kan i huske deres sidste store investering for at komme tilbage i toppen af dansk fodbold/redde superliga livet..?
                Jimmi Nielsen, Brian Priske, Rasmus Wurtz, Martin Pedersen, Allan Gaarde og Allan Olesen... sagt med andre ord, ene ex-Aab'ere, i håbet om at gentage en succes...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

I princippet ser jeg ikke noget galt i at hente Helenius fra sommer. Kan han genfinde sit topniveau, er han rigtig dygtig. MEN det skal for alt i verden ikke blive en undskyldning for ikke at hente en dygtig angriber ind her og nu. Og det kunne jeg godt frygte at det blev.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
                    I princippet ser jeg ikke noget galt i at hente Helenius fra sommer. Kan han genfinde sit topniveau, er han rigtig dygtig. MEN det skal for alt i verden ikke blive en undskyldning for ikke at hente en dygtig angriber ind her og nu. Og det kunne jeg godt frygte at det blev.
                    Den frygt står du ikke alene med. Håber ikke der kommer en pressemeddelse senere ,med nogenlunde følgende ordlyd. Vi er glade for at kunne tilknytte en kapacitet som Helenius, han tiltræder på en 4 årig kontrakt gældende fra sommeren 17. Vi føler at vi er kommet styrket ud af vinterens vindue, og ser med fortrøstning frem til de kommer kampe. Vi vil ikke foretage os yderligere.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Bum

http://www.ob.dk/artikel/nicklas-hel...ra-sommer.aspx

Comment

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...cklas-helenius

Comment

Velkommen til. Desværre jo først muligt til sommer.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Vi HAR penge. Ikke ubegrænset og heller ikke "mange", men det er at stikke sig selv blår i øjnene, hvis man køber præmissen om, at det er pengene, der forhindrer, at vi kan forstærke os. Det er en falsk præmis og har været det fra dag 1, hvor det kun har været en belejlig undskyldning for enhver fejlinvestering, som vores ledelse har lavet de sidste 3 år, og ikke en reel forklaring. Ja selv gode sportsdirektører finder gode spillere til få og "ingen" penge. Ja selv når klubben er "uattraktiv" finder gode sportsdirektører gode spillere for de samme penge.

Problemet er, at vi ikke har en god sportsdirektør, ikke at vi mangler penge. At vi er uattraktive skyldes det arbejde vores sportsdirektør har gjort. Eller mangel på samme.

MvH ChrisOB
                            +1
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              +1
                              +2

Comment

Peter Sørensen om skiftet

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...erkere-end-os/

Comment

Working...
                                X