Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Fanden er blevet malet, forlængst. Han har endda fået en flot tophat; som ære til, at det var aldeles nødvendigt at male ham; uanset om Festersen nok så meget er hurtigere klar end forventet.

    Vi vinder ikke en eneste kamp i foråret. Undskyld, OB vinder ikke en eneste kamp i foråret. Der er ikke meget "vi" over den klub længere. NT'S Forretnings-Tinder-forbindelsesklub.

    MvH ChrisOB
    Husk nu at jeg bare oponierede på at du stort set dømte Festersen ude resten af foråret. Eller i for dårlig form til at præstere..

    Intet andet

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Husk nu at jeg bare oponierede på at du stort set dømte Festersen ude resten af foråret. Eller i for dårlig form til at præstere..

      Intet andet
      Den sidste del kan jeg stadig få ret i. ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Har du ikke nogle grimme tyske gloser, som du kan fyre af? Tror det er sjovere end vores kedelige danske... ;-)

        MvH ChrisOB
        Helt ærligt: lige nu mangler ord.
        Sidder her med en kæmpe vrede og kunne græde samtidig.
        Fatter ikke at en inkompetente nar kan ødelægge så meget og klubbens ledelse tillader det.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Den sidste del kan jeg stadig få ret i. ;-)

          MvH ChrisOB
          Touché :)

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Helt ærligt: lige nu mangler ord.
            Sidder her med en kæmpe vrede og kunne græde samtidig.
            Fatter ikke at en inkompetente nar kan ødelægge så meget og klubbens ledelse tillader det.
            Das leben is grausam und schrecklich gemein.
            Das leben is grausam und Jesper ist ein Schwein?

            ;-)

            Prøvede bare at få lidt at smile af på en trist dag. :-)

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Ja, det har vi nødt til.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Hvad Trump er for verden er Hansen for OB.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Ja, det har vi nødt til.
                  Ja, det bliver vi nødt til. Giv din familie noget mere kærlighed; det plejer at hjælpe for mig. ;-)

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Opstillingen til første kamp.

                    Gryte

                    Desler KEP Tingager JBL

                    Joan JJT Tverskov CN

                    AK Fester

                    Ryan er sikkert ikke klar. Tverskov er vores bedste def. midt og ganske belejligt undgår vi "tingen" med at sætte anføreren af. Jønne presser på i forhold til AK´s plads.

                    Når jeg ser på den opstilling, så er det første der falder mig ind. Kæft vi får brug for Fester og KEP finder et godt niveau og går forrest.
                    Gryte

                    Ryan. KEP. Tverskov. JBL

                    Casper JJT

                    Desler. Jønson. Joan

                    AK

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Ja, det bliver vi nødt til. Giv din familie noget mere kærlighed; det plejer at hjælpe for mig. ;-)

                      MvH ChrisOB
                      Ja, der har du fuldstændig ret.
                      Sidder her i stuen og familien tier på grund af min uncommuitative forfatning.
                      So - time to rise again!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Gryte
                        Ryan. Tverskov. Tingager. JBL
                        Joan. Izu. JJT. Desler.
                        Festersen. AK.

                        Falke
                        Buus. KEP. Lund. Joao
                        Greve. Casper. Thrane. Yao
                        Jønsson. Weber.

                        Welbeck
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Jeg har mest lyst til at deklarere at nu gider jeg ikke den lorteklub i et stykke tid. Men jeg ved jeg nysgerrigt kommer til at tænde for tv'et og håbe på et mirakel. En gang eller tre. Har ikke nerver til det her - og ære. Hvis vi blev taget alvorligt og slap for al den varme luft, så ....
                          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                          OB - engang var vi gode

                          Comment


                            Slet
                            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                            Comment


                              Nå, hvis jeg var træner. Sikker godt det ikke er sådan, men nu giver jeg den et skud. Så ville jeg gå all in på Klopp'sk løbevillighed og energi resten af foråret. Fordi vi skal vise fansene at vi døde med støvlerne på. Fordi vi alligevel ikke har spillerne til at spille KN'sk tiki-taka.

                              Med den risiko og de fejl og mangler der ville være, ville jeg gå med denne 11'er:

                              .....................Grytebust.
                              Johnson - Tingager - Tverskov - Barrett
                              Desler - Greve - Nielsen - Edmundsson
                              ..............Festersen - Weber

                              Pres, Genpres. Løbevillighed. Energi. Fight.
                              Ja, jeg vælger Weber fremfor AK, for det jeg har set til ham, så vil han være meget bedre til at lægge det første pres end AK.
                              AK for Weber omkring minut 65. når modstanderen forhåbentligt at kørt trætte. Masser af skudtræning udefra til Desler, Greve, Nielsen og Edmundsson. Få afsluttet angrebene og kom ned og stå i organisationen hurtigt igen.

                              MvT
                              Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                                Nå, hvis jeg var træner.
                                Sikker godt det ikke er sådan, men nu giver jeg den et skud. Så ville jeg gå all in på Klopp'sk løbevillighed og energi resten af foråret. Fordi vi skal vise fansene at vi døde med støvlerne på. Fordi vi alligevel ikke har spillerne til at spille KN'sk tiki-taka.

                                Med den risiko og de fejl og mangler der ville være, ville jeg gå med denne 11'er:

                                .....................Grytebust.
                                Johnson - Tingager - Tverskov - Barrett
                                Desler - Greve - Nielsen - Edmundsson
                                ..............Festersen - Weber

                                Pres, Genpres. Løbevillighed. Energi. Fight.
                                Ja, jeg vælger Weber fremfor AK, for det jeg har set til ham, så vil han være meget bedre til at lægge det første pres end AK.
                                AK for Weber omkring minut 65. når modstanderen forhåbentligt at kørt trætte. Masser af skudtræning udefra til Desler, Greve, Nielsen og Edmundsson. Få afsluttet angrebene og kom ned og stå i organisationen hurtigt igen.

                                MvT
                                Kan du ikke få Kent's job? Det ville være meget bedre for os.
                                Jeg frygter nedrykning men jeg frygter mindst ligeså at rykke ned som den flok kedelige boldskubber som vi var så ofte i efteråret. Og "hellere dør i støvlerne" er den indstilling som kunne redde os.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X