Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    ha ha, me too.. Men hvis Kadri kunne præstere på et niveau, der bare minder om fordums styrke, så ville han absolut være et godt bud på spilleren med X-faktor?? Vi skal huske på at Kadri også har ALT at spille for! Hvis ikke han når et niveau, som kan true dem som FCK allerede har, så er han færdig mand i FCK..

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Hvis det ikke lykkedes at hente en kantspiller kunne jeg også godt forestille mig det. Syntes dog ikke om nogle af mulighederne. Lad os nu få en ægte kantspiller på den plads
      Ja, men jeg har svært ved at se, hvem der kan være realistisk. Jeg tror mest på at Casper Nielsen spiller den kant når sæsonen går i gang igen, mens Jønne må se første kamp fra bænken og får 25-30 minutters spilletid i angrebet.

      Jeg tvivler i øvrigt på, at vi får flere spillere ind, medmindre f.eks. Izu eller Makrini ryger - og endda i den situation tror jeg ikke rigtigt på det. Lige pt. har vi 1-2 spillere for meget i min optik.

      Gryte

      RJL - KEP - Tverskov - Joao

      Joan - Makrini - JJT/Casper Nielsen - Casper Nielsen/Jønne

      AK - Fester

      Det må være den opstilling som der arbejdes ud efter. Casper Nielsen er lidt et wild card og jeg ser det som et af de store spørgsmål med hvilken plads han er tiltænkt og hvem der skubbes ud.

      Vi har så følgende bænk:

      Målmand
      Falke

      Forsvar
      Buus, Tingager, JBL, Lund

      Midtbane
      Greve, Desler, Izu, Nana, Thrane

      Angreb
      Yao, Weber

      Desuden den som trækker nitten af JJT, Jønne og Casper Nielsen.

      Jeg vil gerne bytte Thrane, Izu og Weber/Yao (leje ud) ud med en enkelt dygtig kreativ eller målfarlig, hurtig venstre midtbane (højrefodet) der kan konkurrere om startelleveren. Jeg elsker Thranes udstråling, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad han bidrager med i spillet, mens de andre ikke er gode nok lige nu. Izu bliver det nok aldrig.

      Sker det som jeg håber, så kan vi skrive Jønne 100% som angriber og konkurrencen vil være stor alle steder i truppen, hvor vi ikke for alvor skal være nervøs når der bliver brug for en reserve.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
        Ja, men jeg har svært ved at se, hvem der kan være realistisk. Jeg tror mest på at Casper Nielsen spiller den kant når sæsonen går i gang igen, mens Jønne må se første kamp fra bænken og får 25-30 minutters spilletid i angrebet.

        Jeg tvivler i øvrigt på, at vi får flere spillere ind, medmindre f.eks. Izu eller Makrini ryger - og endda i den situation tror jeg ikke rigtigt på det. Lige pt. har vi 1-2 spillere for meget i min optik.

        Gryte

        RJL - KEP - Tverskov - Joao

        Joan - Makrini - JJT/Casper Nielsen - Casper Nielsen/Jønne

        AK - Fester

        Det må være den opstilling som der arbejdes ud efter. Casper Nielsen er lidt et wild card og jeg ser det som et af de store spørgsmål med hvilken plads han er tiltænkt og hvem der skubbes ud.

        Vi har så følgende bænk:

        Målmand
        Falke

        Forsvar
        Buus, Tingager, JBL, Lund

        Midtbane
        Greve, Desler, Izu, Nana, Thrane

        Angreb
        Yao, Weber

        Desuden den som trækker nitten af JJT, Jønne og Casper Nielsen.

        Jeg vil gerne bytte Thrane, Izu og Weber/Yao (leje ud) ud med en enkelt dygtig kreativ eller målfarlig, hurtig venstre midtbane (højrefodet) der kan konkurrere om startelleveren. Jeg elsker Thranes udstråling, men jeg kan simpelthen ikke se, hvad han bidrager med i spillet, mens de andre ikke er gode nok lige nu. Izu bliver det nok aldrig.

        Sker det som jeg håber, så kan vi skrive Jønne 100% som angriber og konkurrencen vil være stor alle steder i truppen, hvor vi ikke for alvor skal være nervøs når der bliver brug for en reserve
        .
        100% enig. Byttede gerne Thrane+Izu+Weber(leje) for en Kasper Kusk eller samme niveau.
        Og Jönsson må bare ind og kæmpe med de andre angribere om spilletid

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          100% enig. Byttede gerne Thrane+Izu+Weber(leje) for en Kasper Kusk eller samme niveau.
          Og Jönsson må bare ind og kæmpe med de andre angribere om spilletid
          Perreira synes jeg nu ikke er god nok til startopstillingen, hverken nu, men heller ikke på sigt. Mon ikke han bare er for langsom op og ned af venstreflanken? Ellers meget enig.. Finder vi en højrebenet som søger ind i banen, så er en del af konceptet jo den offensive back.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
            Perreira synes jeg nu ikke er god nok til startopstillingen, hverken nu, men heller ikke på sigt. Mon ikke han bare er for langsom op og ned af venstreflanken? Ellers meget enig.. Finder vi en højrebenet som søger ind i banen, så er en del af konceptet jo den offensive back.
            Jeg er heller ikke imponeret af Joao men vi skal jo have 2 stk da de ofte er skadet.. Så indtil der kommer et alternativ beholder vi begge..
            I fodbold går ting op og ned og lur mig om 1-2 af de følgende 3 ikke hæver niveauet i foråret: Jönne,KEP eller Joao..
            Jeg håber på en masse opblomstringer da det nok også medfører en masse point

            Spillere der nok ikke spiller den store rolle i foråret bliver Buus,Greve,Weber,Yao,Thrane og Welbeck mm vi ser en masse skader

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Gryte
              Ryan. KEP. Tverskov. JBL
              Desler. Makrini. JJT. Joan
              Fester. AK

              Falkesgaard
              Buus. Lund. Tingager. Jaoa
              Greve. Casper. Izu. Yao.
              Jønsson. Weber.

              Thrane. Welbeck.

              Forstår et eller andet sted godt at man ikke sælger Izu i tilfælde af at man ikke får forlænget med Makrini men hvad er ideen med Yao, Welbeck og Thrane på sigt??
              Kan Jaoa være tilfreds med en bænkplads? Lund som backup for JBL ...
              Jeg ville i fuld alvor hellere spille med Thrane frem for Casper Nielsen. Yao er talentspiller til kanten eller angrebet, i periferien af start-11eren. Det er alt, alt for tidligt at begynde at dømme ham ude. Jeg kan ikke se, at Izunna har været bedre end Nana, ud over på lønchecken og navnet...
              "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
              Kluden Krew - O'ense Internationals

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Jeg er heller ikke imponeret af Joao men vi skal jo have 2 stk da de ofte er skadet.. Så indtil der kommer et alternativ beholder vi begge..
                I fodbold går ting op og ned og lur mig om 1-2 af de følgende 3 ikke hæver niveauet i foråret: Jönne,KEP eller Joao..
                Jeg håber på en masse opblomstringer da det nok også medfører en masse point

                Spillere der nok ikke spiller den store rolle i foråret bliver Buus,Greve,Weber,Yao,Thrane og Welbeck mm vi ser en masse skader
                hmm, Perreira VAR fast mand på holdkortet, men mistede da mere eller mindre pladsen til Barret, eller? Jønsson desuden i sidste kamp forsøgt i angrebet, og også i fredags med mål til følge. Greve ved jeg ikke helt hvor jeg skal placere i hierarkiet, men mon ikke venstreflanken Barret/Greve efterhånden har catchet lidt op på Perreira/Jønsson? (her naturligvis ikke Desler+CN+stadigvæk mulig tilgang taget med i regnestykket) Og vil Kent muligvis beskue Yao sum mulig kant/backomskolingsprojekt, som han har for vane at give i lag med? Fart er jo nøgleord for specielt backsene i Kents fodboldverden, som jeg har set den dreje til nu..

                Comment


                  #68
                  Føler mig ret overbevist om, at Kent flytter Jønne fra kanten til en art hængende angriber. På den måde kan han holde fast i konceptet med fløjspillere, der søger ind i banen, og offensive backs.

                  Forudsat, at alle er skadesfri, tror jeg på noget ala denne opstilling. De to garderinger på midten illustrerer, at jeg tror CN bliver en starter. Om det så bliver på midten på bekostning af JJT eller på kanten på bekostning af Desler, må tiden vise. Tror mest på det sidste, da JJT er spillet mere ind på midten end Desler er på venstrekanten.

                  Gryte
                  RJL - Tverskov - Tingager - JBL

                  Joan - Makrini - JJT/Casper Nielsen - Desler/Casper Nielsen

                  Jønne

                  Fester

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af Danhans Se indlæg
                    Føler mig ret overbevist om, at Kent flytter Jønne fra kanten til en art hængende angriber. På den måde kan han holde fast i konceptet med fløjspillere, der søger ind i banen, og offensive backs.

                    Forudsat, at alle er skadesfri, tror jeg på noget ala denne opstilling. De to garderinger på midten illustrerer, at jeg tror CN bliver en starter. Om det så bliver på midten på bekostning af JJT eller på kanten på bekostning af Desler, må tiden vise. Tror mest på det sidste, da JJT er spillet mere ind på midten end Desler er på venstrekanten.

                    Gryte
                    RJL - Tverskov - Tingager - JBL

                    Joan - Makrini - JJT/Casper Nielsen - Desler/Casper Nielsen

                    Jønne

                    Fester
                    Spot on.

                    Med AK som meget tæt på, især i forhold til Jønne.

                    Dernæst spændende med KEP.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                      hmm, Perreira VAR fast mand på holdkortet, men mistede da mere eller mindre pladsen til Barret, eller? Jønsson desuden i sidste kamp forsøgt i angrebet, og også i fredags med mål til følge. Greve ved jeg ikke helt hvor jeg skal placere i hierarkiet, men mon ikke venstreflanken Barret/Greve efterhånden har catchet lidt op på Perreira/Jønsson? (her naturligvis ikke Desler+CN+stadigvæk mulig tilgang taget med i regnestykket) Og vil Kent muligvis beskue Yao sum mulig kant/backomskolingsprojekt, som han har for vane at give i lag med? Fart er jo nøgleord for specielt backsene i Kents fodboldverden, som jeg har set den dreje til nu..
                      JBL fik pladsen tilbage da Joao blev skadet nogle uger.. Før der sad Joao på pladsen.

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        JBL fik pladsen tilbage da Joao blev skadet nogle uger.. Før der sad Joao på pladsen.
                        ok, grundet skade altså.. Men vi var egentlig bedre organiserede defensivt med Barret, eller? Synes vi fik vendt stimen resultatmæssigt hen mod slutningen af efterårssæsonen..

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                          ok, grundet skade altså.. Men vi var egentlig bedre organiserede defensivt med Barret, eller? Synes vi fik vendt stimen resultatmæssigt hen mod slutningen af efterårssæsonen..
                          Jo ja.. Syntes det er lidt same same med de 2.. Men håber da for JBL at han holder sig skadesfri og tager pladsen i foråret

                          Comment


                            #73
                            Synes at Barrett bidrager med langt mere til holdet end Pereira. Pereira vover sig en sjælden gang i mellem op til midterlinien, og spiller så skråt bagud. Barrett laver i det mindste nogle overlap og tager nogle ture mod modstanderens baglinje/ felt.

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                              ok, grundet skade altså.. Men vi var egentlig bedre organiserede defensivt med Barret, eller? Synes vi fik vendt stimen resultatmæssigt hen mod slutningen af efterårssæsonen..
                              Synes det var helt o.k. med Joao i defensiven. Det var mere at han skuffede i offensiven hvor JBL bidrager meget mere.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                Synes det var helt o.k. med Joao i defensiven. Det var mere at han skuffede i offensiven hvor JBL bidrager meget mere.
                                +1 Han var håbløs offensivt, og når man har haft Jönsson liggende foran sig, så har det naturligvis ikke just fået ham til at se mindre dårlig ud. 😄

                                Comment

                                Working...
                                X