Ja tak! Rigtig god forlængelse. Tverskov og Barrett, are you watching?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ryan Johnson Laursen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Lund har lige forlænget også. JBL og Tvers, er det et gæt, eller?
OB sender et stærkt signal med forlængelsen af Ryan Johnson Laursens kontrakt. Det vidner om ambitioner. Og som jeg hører det, er der mere godt nyt på vej for fynboerne. Både Tverskov og Barrett skulle ifølge god kilde også være tæt på forlængelse. #sldk #obdk
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Martin Davidsen @mpbdavidsen 20
OB sender et stærkt signal med forlængelsen af Ryan Johnson Laursens kontrakt. Det vidner om ambitioner. Og som jeg hører det, er der mere godt nyt på vej for fynboerne. Både Tverskov og Barrett skulle ifølge god kilde også være tæt på forlængelse. #sldk #obdk
Comment
-
Vi ville være færdigt ned bagkæden ( hvis vi kunne holde fast også i Grubbe) og kunne koncentrere os at finde den rigtige angriber og måske en 8er.
Og vi ville gå i den nye sæson med er indspillet hold!
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Comment
-
Hold da op, hvor må der godt nok være blevet løsnet på varmtvands hanen på lønbudgettet, hvis det bliver en realitet at tverskov og barrett også forlænger. Barrett tror jeg dog allerede får en god løn, da han forlængede i vinters, men tverskov bliver sgu ikke gratis oven på sådan en sæson.
synes virkelig det vidner om massive ambitioner at der angiveligt er forhandlinger, så vi ikke bare sælger ud og skal starte forfra. Kan vi måske få 10 mio for salg af f.eks. CN og Grubbe og helenius, så bør vi også kunne opruste en smule i den offensiv som fortsat halter, så vi står kanon skarpe til den nye sæson.
God dag at være OB'er. Forhåbentlig bliver det snart endnu sjovere med to forlængelser mere og et sæt medaljer ☺
Comment
-
JH om Ryan: "vi ser ham som en kulturbærer i klubben"
https://www.fyens.dk/ob/Ryan-Johnson...TLiT8AEXpPXbJY"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment