Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - FCM
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Denne selverkendelse kommer mistænkeligt sent i karrieren.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægJeg er godt klar over at der går længe endnu, inden han nærmer sig niveauet før hans skade, men en Bashkim på 20% og uden kamptræning, er stadig bedre end ca. alt andet vi har på angriberpositionen, så derfor mit spørgsmål :-)
Leave a comment:
-
Med hensyn til bashkim håber jeg godt nok vi ikke kommer i så store problemer, så vi bliver nød til at bruge ham for tidligt. Vi så jo med Falk at han fik et tilbage slag sidste forår... Hellere undvære ham et par kampe ekstra så han kan give den en skalde i de sidste 5 kampe
Leave a comment:
-
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægEr Bashkim blevet klar?
hvis alt går vel med Emil er han nok klar i slut feb og bashkim engang i marts..
dette er guesstimates ud fra de forlydner der har været i forbindelse med træningslejren
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægJeg er godt klar over at der går længe endnu, inden han nærmer sig niveauet før hans skade, men en Bashkim på 20% og uden kamptræning, er stadig bedre end ca. alt andet vi har på angriberpositionen, så derfor mit spørgsmål :-)
Leave a comment:
-
Jeg er godt klar over at der går længe endnu, inden han nærmer sig niveauet før hans skade, men en Bashkim på 20% og uden kamptræning, er stadig bedre end ca. alt andet vi har på angriberpositionen, så derfor mit spørgsmål :-)
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bayliss Se indlægEr Bashkim blevet klar?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå meget for en "komplet trup", som man ikke har forsøgt at ændre på (gøre bedre/fuldkommen)...
Hvis den der opstilling holder, så har vi Diarra, Azer og Falk på "uvante" pladser - eller i hvert fald på pladser, hvor de ikke er bedst. Men man må jo vurdere, at ved at stille med fx. Azer på højre, hvor han er ret uvant, og Falk væk fra højresiden, hvor han ellers er forrygende, som værende en bedre løsning end at beholde en forrygende Falk i højre side, og så fx. sætte JBL ind på en plads, han er vant til at spille - og når nu vi er i bekneb med en venstre back, så kunne Ari jo passende spille den og lade Azer tage def. midt....
Jeg kommer aldrig til at forstå den der rykken rundt konstant - det giver da om noget ikke kontinuitet, som de jo efterlyser...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægSå meget for en "komplet trup", som man ikke har forsøgt at ændre på (gøre bedre/fuldkommen)...
Hvis den der opstilling holder, så har vi Diarra, Azer og Falk på "uvante" pladser - eller i hvert fald på pladser, hvor de ikke er bedst. Men man må jo vurdere, at ved at stille med fx. Azer på højre, hvor han er ret uvant, og Falk væk fra højresiden, hvor han ellers er forrygende, som værende en bedre løsning end at beholde en forrygende Falk i højre side, og så fx. sætte JBL ind på en plads, han er vant til at spille - og når nu vi er i bekneb med en venstre back, så kunne Ari jo passende spille den og lade Azer tage def. midt....
Jeg kommer aldrig til at forstå den der rykken rundt konstant - det giver da om noget ikke kontinuitet, som de jo efterlyser...
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Simon_V Se indlægEt apropos. Men jeg deler lige her alligvel.
Jeg har skrevet et indlæg om vigtigheden af at møde op på lørdag.
Læs det, del og kommentere gerne.
http://www.fobol.dk/richard-loevehjerte/
Simon
Leave a comment:
Leave a comment: