Ikke første gang vi spiller i Orange. Det er aldrig rigtigt et hit
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg3 OB'ere på efterårets flophold... (Graulund og Poul Hansen)
AK, Izunna og Pereira
Og efterårets floptræner:
*Trommevirvel* - Kent NielsenTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg3 navne jeg mener vi skal skille os af med... ja 4 navne, vel egentlig...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlægJeg får galloperende tyndskid hvis Jesper "Nikkedukke" Hansen stadig er sportsdirektør når vinterpausen er overstået. Jeg er så sindsygt træt af dårlige undskyldninger og mangel på ambitioner i vores sportslige ledelse. Nu kan NT simpelthen ikke se gennem fingre med det mere.
JH RAUS!
MvTFår glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægJeg ville heeelt enormt gerne, at Kent Nielsen lykkes i OB - rar mand, og jeg tror sådan set også, han er en ganske ok træner. Men mest af alt, fordi der på dén plads har været enormt gang i svingdøren de senere år.
Samme gælder AK og Izunna, de er ganske enkelt ikke pengene værd, og opstår der en mulighed for salg, så skal vi slå til... Izunnas humør og AKs ryg forstærker heller ikke min lyst til at de skal være blandt de bærende i projektet...
... men det er en svær situation vi står i, både hvad angår ind og ud, for vi har jo ingen idé om hvad liga vi spiller i næste år, hvordan virkeligheden ender med at se ud...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
KEP har i mine øjne været et lige så stort, og nok også et større flop end Izunna..
Dertil har Pereira været STÆRKT hæmmet af en fuldstændig fra/intetstedsværende Jønsson, når vi har skullet forsvare os. Brøndbys Larsson er INGEN Giggs, eller bare det som minder om!! Alligevel fremstod han som en sådan i begge vores kampe mod Bif. Pereira tager her skraldet, men jeg mener nu at ansvaret i højere grad hviler på Jønssons skuldre. I princippet vil jeg gå så langt, at sige at vi kun har spillet med en spiller i venstre side, når modstanderen har været på bolden. Offensivt har det set bedre ud med Jønsson, uden dog at være mind-blowing på nogen som helst måde, men Jønsson som kantspiller holder ikke en meter!Last edited by makitabel; 12-12-2016, 23:00.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlægKEP har i mine øjne været et lige så stort, og nok også et større flop end Izunna..
Dertil har Pereira været STÆRKT hæmmet af en fuldstændig fra/intetstedsværende Jønsson, når vi har skullet forsvare os. Brøndbys Larsson er INGEN Giggs, eller bare det som minder om!! Alligevel fremstod han som en sådan i begge vores kampe mod Bif. Pereira tager her skraldet, men jeg mener nu at ansvaret i højere grad hviler på Jønssons skuldre. I princippet vil jeg gå så langt, at sige at vi kun har spillet med en spiller i venstre side, når modstanderen har været på bolden. Offensivt har det set bedre ud med Jønsson, uden dog at være mind-blowing på nogen som helst måde, men Jønsson som kantspiller holder ikke en meter!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlægPå sin vis enig. Omvendt skal det dog også med, at Pereira ikke har bidraget med noget som helst offensivt hele sæsonen. Hele venstresiden har sejlet.
Comment
Comment