Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ikke første gang vi spiller i Orange. Det er aldrig rigtigt et hit

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Tipsbladet sviner vores trøje idag

      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rilsnar-fra-ob
      Om de så valgte at spille i pink som en vis københavnerklub har gjort det, er jeg lidt ligeglad med... så længe, der kommer sejre i hus - nåååh nej, det gør der så heller ikke
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        3 OB'ere på efterårets flophold... (Graulund og Poul Hansen)

        AK, Izunna og Pereira

        Og efterårets floptræner:

        *Trommevirvel* - Kent Nielsen
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          3 OB'ere på efterårets flophold... (Graulund og Poul Hansen)

          AK, Izunna og Pereira

          Og efterårets floptræner:

          *Trommevirvel* - Kent Nielsen
          3 navne jeg mener vi skal skille os af med... ja 4 navne, vel egentlig...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            3 navne jeg mener vi skal skille os af med... ja 4 navne, vel egentlig...
            Jeg ville heeelt enormt gerne, at Kent Nielsen lykkes i OB - rar mand, og jeg tror sådan set også, han er en ganske ok træner. Men mest af alt, fordi der på dén plads har været enormt gang i svingdøren de senere år.
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              Tja, og der kunne godt have været flere OB'er. Synd der ikke var en titel til JH- hans eneste chance for at vinde en konkurrence.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Ikke første gang vi spiller i Orange. Det er aldrig rigtigt et hit
                Den er nu ok i mine øjne. Bedre end sort som mange bruger.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
                  Jeg får galloperende tyndskid hvis Jesper "Nikkedukke" Hansen stadig er sportsdirektør når vinterpausen er overstået. Jeg er så sindsygt træt af dårlige undskyldninger og mangel på ambitioner i vores sportslige ledelse. Nu kan NT simpelthen ikke se gennem fingre med det mere.

                  JH RAUS!
                  Jeg håber han er væk, når vinterpausen starter.

                  MvT
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                    Flot. 1 point mod mægtige Viborg. Måske vi kunne have vundet over deres kvindehåndboldhold.
                    Vi ligger trods alt 3'er i kvindernes liga, og har lige signet tre danske landsholdspillere 😨

                    Afaik...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                      Jeg ville heeelt enormt gerne, at Kent Nielsen lykkes i OB - rar mand, og jeg tror sådan set også, han er en ganske ok træner. Men mest af alt, fordi der på dén plads har været enormt gang i svingdøren de senere år.
                      Jeg er egentlig enig, og den er svær, men hold op min tro på ham har fået gevaldige knæk... og så må jeg også bare sige, sådan helt enkelt, han er ikke den største træner løn i OBs historie vær. Historisk stor løn, historisk dårligt resultat... Det bliver i hvert fald ikke ved med at gå!!!

                      Samme gælder AK og Izunna, de er ganske enkelt ikke pengene værd, og opstår der en mulighed for salg, så skal vi slå til... Izunnas humør og AKs ryg forstærker heller ikke min lyst til at de skal være blandt de bærende i projektet...

                      ... men det er en svær situation vi står i, både hvad angår ind og ud, for vi har jo ingen idé om hvad liga vi spiller i næste år, hvordan virkeligheden ender med at se ud...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        KEP har i mine øjne været et lige så stort, og nok også et større flop end Izunna..
                        Dertil har Pereira været STÆRKT hæmmet af en fuldstændig fra/intetstedsværende Jønsson, når vi har skullet forsvare os. Brøndbys Larsson er INGEN Giggs, eller bare det som minder om!! Alligevel fremstod han som en sådan i begge vores kampe mod Bif. Pereira tager her skraldet, men jeg mener nu at ansvaret i højere grad hviler på Jønssons skuldre. I princippet vil jeg gå så langt, at sige at vi kun har spillet med en spiller i venstre side, når modstanderen har været på bolden. Offensivt har det set bedre ud med Jønsson, uden dog at være mind-blowing på nogen som helst måde, men Jønsson som kantspiller holder ikke en meter!
                        Last edited by makitabel; 12-12-2016, 23:00.

                        Comment


                          Reaktioner

                          http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...orgkampen.aspx

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af makitabel Se indlæg
                            KEP har i mine øjne været et lige så stort, og nok også et større flop end Izunna..
                            Dertil har Pereira været STÆRKT hæmmet af en fuldstændig fra/intetstedsværende Jønsson, når vi har skullet forsvare os. Brøndbys Larsson er INGEN Giggs, eller bare det som minder om!! Alligevel fremstod han som en sådan i begge vores kampe mod Bif. Pereira tager her skraldet, men jeg mener nu at ansvaret i højere grad hviler på Jønssons skuldre. I princippet vil jeg gå så langt, at sige at vi kun har spillet med en spiller i venstre side, når modstanderen har været på bolden. Offensivt har det set bedre ud med Jønsson, uden dog at være mind-blowing på nogen som helst måde, men Jønsson som kantspiller holder ikke en meter!
                            På sin vis enig. Omvendt skal det dog også med, at Pereira ikke har bidraget med noget som helst offensivt hele sæsonen. Hele venstresiden har sejlet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                              På sin vis enig. Omvendt skal det dog også med, at Pereira ikke har bidraget med noget som helst offensivt hele sæsonen. Hele venstresiden har sejlet.
                              Det har du helt ret i, men nemt er det heller ikke at finde overskud i det offensive, når man får så lidt oppakning i det defensive. Så for at sige rent ud af posen, så har Pereira ikke vist synderligt meget i det offensive, men svært at vurdere om det kunne have set anderlunde ud med en anden kant foran sig. Tanken i KNs spilsystem er jo også, at nogen skal tage fra, hvis backen bliver "fanget" højt på banen i en omstilling. Med andre ord, hvis Pereira går med i et overlap, så skal Jønsson jo overtage hans defensive pligter, eller de bytter rolle for en stund, om man vil. Den ro udstråler Jønsson ikke af meget indlysende grunde!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Chuck Se indlæg
                                Vi ligger trods alt 3'er i kvindernes liga, og har lige signet tre danske landsholdspillere 😨

                                Afaik...
                                A hva? Odense-håndbold-et-eller-andet? Jeg følger ikke så meget med i den sport.
                                OB: Danske mestre i 2075/6

                                Comment

                                Working...
                                X