Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Mon ikke TM er den dårligste OB spiller igennem tiderne
    Han kommer godt nok tæt på .

    Magnu Sturød og Alexander Lund Hansen er to andre bud .
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Jeg får galloperende tyndskid hvis Jesper "Nikkedukke" Hansen stadig er sportsdirektør når vinterpausen er overstået. Jeg er så sindsygt træt af dårlige undskyldninger og mangel på ambitioner i vores sportslige ledelse. Nu kan NT simpelthen ikke se gennem fingre med det mere.

      JH RAUS!
      “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
      Lou Holtz

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Han kommer godt nok tæt på .

        Magnu Sturød og Alexander Lund Hansen er to andre bud .
        Hvad med Sætternissen?

        Comment


          Jeg synes at kampen i dag er en af de kampe der viser, at der er ræson i de ting Kent får holdet til at udføre. Jeg kan i hvert fald godt se det blive rigtigt godt på sigt. Spillermaterialet halter bare gevaldigt, og det er i alle tre kæder.

          Comment


            JJ ved ikke hvad følelse han går til pause med... Nej men det er jo også kun lige så ringe som efter 21 runder i nedrykningssæsonen, så jeg kan da godt forstå tvivlen...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
              Flot. 1 point mod mægtige Viborg. Måske vi kunne have vundet over deres kvindehåndboldhold.
              Det værst tænkelige resultat
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Hvad med Sætternissen?
                Ha ha ja også et godt bud , sammen med Anders Jochumsen
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Det værst tænkelige resultat
                  Og dog, det ser stadig rigtig skidt ud, Men vi ligger ikke sidst. Jeg vil sgu langt hellere have det ene point og ikke ligge sidst i to måneder.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                    Og dog, det ser stadig rigtig skidt ud, Men vi ligger ikke sidst. Jeg vil sgu langt hellere have det ene point og ikke ligge sidst i to måneder.
                    Presset på ledelsen ville bare være større hvis vi lå sidst , nu er jeg bange for nølen .
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ha ha ja også et godt bud , sammen med Anders Jochumsen
                      Allan Nielsen fra 2007 var heller ikke videre ambitiøst

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Presset på ledelsen ville bare være større hvis vi lå sidst , nu er jeg bange for nølen .
                        Jeg tror helt ærligt ikke, at det ene point fra eller til - og det ene points "gab" ned til sidstepladsen - har det helt store at sige. Eller, jeg håber det ikke.
                        Noget MÅ ske! Det KAN ikke være tilfredsstillende for nogen overhovedet.
                        Mvh Kent

                        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                          Jeg tror helt ærligt ikke, at det ene point fra eller til - og det ene points "gab" ned til sidstepladsen - har det helt store at sige. Eller, jeg håber det ikke.
                          Noget MÅ ske! Det KAN ikke være tilfredsstillende for nogen overhovedet.
                          Med den ledelse vi har , så bliver jeg ikke overrasket over hvis de bruger argumentet om at vi ikke ligger sidst til at undgå handling .
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ha ha ja også et godt bud , sammen med Anders Jochumsen
                            Jeppe Hansen er også et godt bud!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Jeg synes at kampen i dag er en af de kampe der viser, at der er ræson i de ting Kent får holdet til at udføre. Jeg kan i hvert fald godt se det blive rigtigt godt på sigt. Spillermaterialet halter bare gevaldigt, og det er i alle tre kæder.
                              Enig i at der mangler kvalitet især på midtbanen og i angrebet og det er jeg heller ikke i tvivl om Kent Nielsen er opmærksom på. Jeg håber inderligt at Kent Nielsen for tilført den kvalitet han skal bruge for at redde os fra nedrykning. Tvivler dog stærkt på JH er manden der kan hjælpe Kent med den kvalitet.

                              Comment


                                Tipsbladet sviner vores trøje idag

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...rilsnar-fra-ob

                                Comment

                                Working...
                                X