Jo jo.. Så deeeeeet
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg FF - OB 12/12/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlægDeslers indlæg er så frygtelig tristeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Som vi kender os. En ordentlig koger i forsvaret, fordi man ikke er koncentreret fra start. 1-0. Massere fine intentioner, men vi brænder det hele. Indlæg fra begge backer er ringe og efter de første 10-15 min, hvor vi virkelig havde chancerne så er det dødt meget ud, og Viborg er giftige på kontra. Jeg tror vi taber 2-1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægJH raush
Comment
-
Enig, det er simpelthen for useriøst at lade Thrane fortsætte på den kant. Træd i karakter Kent, og bevis du rent faktisk ved, hvad du laver! Udefra set så ligner du en der famler i blinde, men spørg man folk der kender dig personligt, så beskriver de dig sol en af Danmarks absolut bedste trænere, det har du godt nok skjult godt i OB
Comment
-
Hvor er genpresset? Hvor er afleveringerne der bliver flyttet hurtigt nok til at skabe plads mellem Viborg spillerne? Hvor er indlægene, som ligger i et område af feltet hvor der er en OB spiller, og hvor fanden i helvede er vildskaben? Vi flytter bolden langsommere end de fleste hold i 1.divison!
Hold kæft en taber kultur vi efterhånden har fået skabt i vores elskede klub. Måske vi VIRKELIG skal en tur ned i første division før der er nogle der får øjnene op for hvad der sker?
Jeg er rystet!“Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
― Lou Holtz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægSom vi kender os. En ordentlig koger i forsvaret, fordi man ikke er koncentreret fra start. 1-0. Massere fine intentioner, men vi brænder det hele. Indlæg fra begge backer er ringe og efter de første 10-15 min, hvor vi virkelig havde chancerne så er det dødt meget ud, og Viborg er giftige på kontra. Jeg tror vi taber 2-1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægEnig, det er simpelthen for useriøst at lade Thrane fortsætte på den kant. Træd i karakter Kent, og bevis du rent faktisk ved, hvad du laver! Udefra set så ligner du en der famler i blinde, men spørg man folk der kender dig personligt, så beskriver de dig sol en af Danmarks absolut bedste trænere, det har du godt nok skjult godt i OB
Comment
-
Holdet der er godt nok til top6 ligger nu som bundprop ... det må koste hoveder et eller andet sted ... kan ikke komme på et eneste sted hvor en ansvarlig bestyrelse vil acceptere så stort gap mellem mål og aktuel situation."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment